توصیه های سفر: هزینه سفر به کانادا

همانطور که در سری مقاله های توصیه های سفر به شما اطلاعاتی را به شما خواهیم داد تا در سفر با توجه به آنها سفری بهتر داشته باشید. در ادامه به سراغ نکته هایی خواهیم رفت که هزینه های سفر به کانادا را معرفی و انتخابهایی را نیز برایتان شرح خواهیم داد.

توصیه های سفر: هزینه سفر به کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: در سفر به کانادا، نرخ اقامت بسته به شهر محل اطراق شما بسیار متفاوت خواهد بود. به طور میانگین برای یک اتاق در خوابگاه شبانه روزی باید حدود 30 دلار کانادا (22 دلار امریکا) بپردازید اما برای یک هتل معمولی باید 65 دلار کانادا (48 دلار امریکا) بپردازید. هزینه در شهرهای بزرگ­تر (مثل تورنتو، اوتاوا و ونکوور) به طور قابل توجهی بیشتر خواهد بود. Airbnb در سراسر کشور موجود می­باشد و با هتل­های معمولی بر سر هزینه و رفاه رقابت می­کند. برای اتاق­های مشترک هزینه کمتری نیاز خواهد بود (30 دلار کانادا برابر 22 دلار امریکا) اما اتاق­ یا آپارتمان­های فردی 80 دلار کانادا (60 دلار امریکا) هزینه خواهند داشت. به یاد داشته باشید که بسیاری از شهرهای کوچک امکانات چندانی ارائه نمی­دهند اما معمولاً هتل­ محلی یا متل­ دارند که قیمتشان کمتر از هتل­های دیگر است.

اگر به چادر زدن علاقه دارید، در سراسر کشورهای مختلف گزینه ­های متعددی خواهید داشت. هزینه بسته به ناحیه متفاوت خواهد بود اما قیمت پایه بین 10 تا 30 دلار کانادا (7 تا 22 دلار امریکا) برای هر شب متغیر است. ظرفیت بسیاری از زمین­های چادرزنی سریع تکمیل می­شود، بنابراین قبل از فصل اوج بازدید (ماه ژوئن تا اوت) جا رزرو کنید.

غذا: اگر خودتان آشپزی کنید یا به غذاخوری­های عمومی بروید، هزینه غذا کمتر خواهد بود. در مقابل یک وعده غذا در رستوران می­تواند 20 تا 35 دلار کانادا (15 تا 26 دلار امریکا) هزینه داشته باشد! ساندویچ فروشی­های ارزانقیمت و فست فودی­ها بهترین گزینه هستند و با کمتر از 13 دلار کانادا (10 دلار امریکا) می­توانید از آنها یک وعده غذا بخرید. اگر می­خواهید خودتان آشپزی کنید، هر هفته باید چیزی حدود 50 تا 75 دلار کانادا (27 تا 55 دلار امریکا) هزینه کنید.

فعالیت­های مختلف: در کانادا فعالیت­های مختلفی وجود دارد؛ از جمله آنها می­توان به کایاک و کانو سواری، اسکی و اسنوبورد و قایق سواری اشاره کرد. فرق ندارد کجای کشور و در کدام فصل باشید، همیشه فعالیتی برای انجام دادن وجود خواهد داشت. برای یک گردش ساده هزینه از 20 دلار کانادا (15 دلار امریکا) شروع می­شود. بسته به کاری که انجام می­دهید و در صورتی که راهنما بخواهید، هزینه فعالیت­ها می­تواند به 100 دلار کانادا (73 دلار امریکا) هم برسد. هزینه ورودی موزه ­ها و نواحی تاریخی هم از 15 دلار کانادا (11 دلار امریکا) شروع می­شود.

انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 461

به "توصیه های سفر: هزینه سفر به کانادا" امتیاز دهید

2 کاربر به "توصیه های سفر: هزینه سفر به کانادا" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه های سفر: هزینه سفر به کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید