9 تا از بهترین تفریحات در فضای باز در بریتیش کلمبیا کانادا

بریتیش کلمبیا یکی از بهترین مقاصد جهان برای ماجراجویی در فضای باز است، جنگل های بارانی مه آلود، دریاچه هایی با یخچال های طبیعی و قله های بلند و برفی که در کنار هم قرار گرفته اند و طبیعتی بی نظیر ایجاد کرده اند. از تماشای خرس گرفته تا دوچرخه سواری بین تاکستان ها، در اینجا 9 مورد از بهترین فعالیت های فضای باز برای شما لیست شده است.

9 تا از بهترین تفریحات در فضای باز در بریتیش کلمبیا کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: پیاده روی در مسیرهای مخصوص پیاده روی

پیاده روی یک فعالیت کلاسیک در بریتیش کلمبیا است و می توانید از پیاده روی آسان در طبیعت گرفته تا سفرهای چند روزه پیاده روی در سراسر استان را انتخاب کنید. می توانید به پیاده روی در امتداد یک ساحل مشغول شوید، از میان جنگل های بارانی قدیمی بروید و یا برای پیاده روی با هلی کوپتر خودتان را به کوهستان برسانید. یک مکان آسان برای شروع مسیر راه آهن Kettle Valley است که مسیر پیاده روی بین Hope و Castlegar، شرق ونکوور را شامل میشود. در اینجا می توانید از رودخانه وحشی Coquihalla عبور کنید و تونل های تاریخی Othello را ببینید

لذت بردن از دوچرخه سواری

کسانی که مشتاق کاوش در BC هستند با دو چرخه می توانند از مسیرهای دوچرخه سواری آن استفاده کنند که مسیرهای دوچرخه سواری هموار تا پیست های سربالایی با کالیبره بالا را شامل می شود. در جزیره ونکوور، مسیر زیبا Cowichan Valley Trail شما را از طریق جنگل بارانی به کشتی تاریخی Kinsol Trestle، ساخته شده در سال 1921 و یکی از بزرگترین ها در نوع خود، می رساند. انتخاب دیگر، دوچرخه سواری در مسیر دوچرخه سواری یازده مایلی بین Osoyoos و Oliver در دره Okanagan، است. این مسیر شما را از یازده کارخانه شراب سازی، از جمله Burrowing Owl Estate Winery و Inniskillin Okanagan Estate میگذراند.

گردش با اسب

مسافرت با اسب یکی از ساده ترین راه ها برای کاوش در کشورهای غربی بریتیش کلمبیا است و می توانید در سراسر استان از کوههای راکی ​​گرفته تا Cariboo Chilcotin سفرهایی با اسب داشته باشید. Tyax Lodge & Heliskiing یک مزرعه عالی برای رفتن در مسیرهای کوهستانی شیب دار است، با منظره ای چشمگیر از دره. در شمال، می توانید اسبتان را زین کنید تا در منطقه Mushkwa-Kechika، که به "Serengeti of the North" نیز معروف است، بروید و شانس خود را برای دیدن خرس های گریزلی، کاریبو، بیزانس و مورس امتحان کنید. همچنین در یک سفر به محدوده Rainbow Range در پارک استانی Tweedsmuir، اسب سواری کنید، جایی که می توانید پشته های آتشفشانی رنگارنگ و تشکیلات زمین را تماشا کنید و نگران حمل کوله های سنگین نباشید

پارو زدن در جزایر

هر کجا که در بریتیش کلمبیا باشید، هرگز از آب دور نخواهید بود و بهترین راه برای گردش استفاده از کایاک یا قایق رانی است. مجمع الجزایر Broken Group که در سراسر ساحل غربی جزیره ونکوور پراکنده شده است، با غارهای دریایی، تالاب های پر از موجودات دریایی و فرصت هایی برای کمپ زدن در ساحل، یکی از بهترین مکان ها برای گردش است. در همین حال، تنگه جانستون در امتداد ساحل شمال شرقی جزیره به دلیل وجود نهنگ های قاتل شهرت جهانی دارد و می توانید در یک همراه با راهنما از Telegraph Cove از آنها دیدن کنید

خیره شدن به آسمان شب

بریتیش کلمبیا با داشتن مناطق بیشمار تاریک و زیبایی آسمان شب، یک انتخاب عالی برای علاقمندان به ستارگان است. پارک استانی Porteau Cove، که با حدود یک ساعت رانندگی در شمال ونکوور به آن میرسید، یکی از محبوب ترین نقاط است که در نزدیکی شهر پر از ستاره میشود زیرا توسط کوه ها در برابر نورهای شهری محافظت می شود، ویکتوریا در جزیره ونکوور محل Cattle Point Urban است، آسمانی تاریک پر از ستاره. البته اینجا، ستاره ها تنها چیز هایی نیستند که می بینید از پارک استانی Muncho Lake Providence نیز دیدن کنید

کمپ زدن

کمپینگ مانند پیاده روی، فعالیتی تقریباً همیشگی در بریتیش کلمبیا است و یکی از بهترین راه ها برای ارتباط با طبیعت است. می توانید برای شام خود از دریاچه ماهی بگیرید، از یک زمین مرتفع ستاره ها را ببینید یا در کنار جنگل بارانی چادر بزنید و یک بعد از ظهر خود را به تماشای حیات وحش بگذرانید. در Wya Point Resort در نزدیکی Ucluelet، می توانید در کنار یک دریاچه شنی مستقر شوید و ساعت ها به استخرهای صخره ای نگاه کنید. برای یک سفر طولانی تر، برای چند روز اردو زدن در امتداد مسیر دریاچه Berg، به پارک استانی Mount Robson در Rockies بروید. یا برای روزی واقعاً پرماجرا به یک سفر کمپینگ کانادایی بروید، جایی که به شما یک جیپ میدهند و یک برنامه سفر اختصاصی آماده است که شما را خارج از جاده میبرد.

در میان برفها

هر زمستان، بارش برف منجر به فعالیتهای زیادی در اطراف کوههای BC می شود، جایی که همه چیز را می توانید از اسکی و ... تجربه کنید. اگر مشتاق ورود به پیست ها هستید، سیزده استراحتگاه مهم برای انتخاب خواهید داشت، از Whistler Blackcomb مشهور جهان، استراحتگاه برتر استان، تا آلپ، و دره های کوهستان تفریحی Kicking Horse در نزدیکی Golden. برای یک تجربه آرامش بخش تر، برف بازی را در جنگل Ancient نزدیک Prince George امتحان کنید، جایی که می توانید رد حیوانات را بین سروهای عظیم الجثه ای که بیش از هزار سال قدمت دارند دنبال کنید.

روی امواج

Tofino پایتخت موج سواری بریتیش کلمبیا در طول سال، در ساحل غربی جزیره ونکوور منتظر شماست و می توانید بیش از بیست مایل سواحل شنی را در کنار فروشگاه های کوچک پیدا کنید. از ماه مارس تا آوریل مراقب نهنگ های خاکستری باشید، زیرا به دلیل مهاجرت به ساحل نزدیک می شوند. برای یک تجربه ماجراجویانه تر، می توانید ساحل شمالی بدون ازدحام را Haida Gwaii در فصل موج سواری، که معمولاً بین نوامبر و مارس است، امتحان کنید.

سوار بر بادها

در ساحل غربی جزیره ونکوور، آمدن پاییز به یک معنی است: فصل تماشای طوفان. در این زمان، موجهای خروشان ایجاد میشوند، با بادی که باعث خم شدن درختان،بالا بردن امواج تا شش متر بلندی و باران افقی میگردد. در ساحل Chesterman، می توانید نیروی کامل طبیعت را تجربه کنید . برای دیدن بلندترین امواج منطقه به جنوب ساحل خلیج Cox بروید. وقتی نمایش موجها تمام شد، در کنار آتش در مسافرخانه Wickaninnish گرم شوید.

منبع: wanderlust.co.uk
انتشار: 14 اسفند 1401 بروزرسانی: 28 اسفند 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 593

به "9 تا از بهترین تفریحات در فضای باز در بریتیش کلمبیا کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "9 تا از بهترین تفریحات در فضای باز در بریتیش کلمبیا کانادا" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 تا از بهترین تفریحات در فضای باز در بریتیش کلمبیا کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید