تفریح و سرگرمی در تور کانادا

کانادا مردم خوشگذرانی دارد با انواع و اقسام سرگرمی ها که البته مورد توجه گردشگران نیز واقع می‌شود، از فیلم دیدن در سینماها تا فستیوال ها و جشنها مختلف، فرقی هم ندارد که در کجای کانادا باشید، تفریح همواره هست.

تفریح و سرگرمی در تور کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: تفریحات تابستانی در کانادا

در کانادا شاید تعطیلات تابستان را میتوان بهترین زمان برای تفریح و اوج لذت به شمار آورد. از تفریحات تابستان میتوان به شناکردن در دریاچه ها، پیاده روی، دوچرخه سواری و بسیاری دیگر اشاره نمود. لذت بردن از هوای مطلوب و طبیعت زیبا در فصل تابستان را باید غنیمت شمرد.

فصل زیبای پاییز را دست کم نگیرید!

شاید به جرعت بتوان گفت یکی از زیباترین نقاشی های خداوند را میتوان در فصل پاییز در کانادا به وضوح دید. ترکیب رنگ های نارنجی، زرد و قرمز در همه جا به چشم می خورد. قدم زدن و پیاده روی کردن در فصل پاییز و لذت بردن از زیبایی های طبیعت را می توان در رده بهترین تفریحات فصل پاییز به شمار آورد.

تفریحات زمستانی درکانادا

از تفریحات متناسب با هر فصل لذت ببرید، در زمستان لذت شنا کردن در آبگرم طبیعی در حین باریدن برف در فضای باز را از دست ندهید.

نباید زمستان را مانعی برای تفریح نکردن دانست، میتوانید ماهیگیری در یخ را به تجربه خودتان بیافزایید!

سینما در کانادا

کانادا مرکز چندین استودیوی فیلم سازی مطرح به شمار می رود که اغلب در سه منطقه عظیم شهری کانادا یعنی تورنتو، مونترآل و ونکوور قرار دارند. سینماها در کانادا معمولاً عظیم و مدرن هستند و شامل جایگاه های سبک و گاهاً با قابلیت چرخش برای نمایش فیلم های 2 و 3 بعدی طراحی شده اند. با توجه به نزدیکی به ایالات متحده، پس از تاریخ انتشار فیلم ها، کانادا پیروز به وارد کردن فیلم های به روز سینمای هالیوود می باشد.

تئاتر در کانادا

بیشتر شهرهای کانادایی تئاتر های جذابی را نشان می دهند که طیف وسیعی از آنها موزیکال می باشند. برای کسانی که از درام لذت می برند، تئاتر یک راه عالی برای درگیر شدن در صحنه های محلی و ملاقات با افراد جدید است. نمایشنامه ها اغلب در روزنامه های محلی تبلیغ می شوند و بلیط ها برای فراوری به قیمت مناسب می باشند.

انتشار: 3 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 155

به "تفریح و سرگرمی در تور کانادا" امتیاز دهید

4 کاربر به "تفریح و سرگرمی در تور کانادا" امتیاز داده اند | 4.3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریح و سرگرمی در تور کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید