تدریس زبان انگلیسی در کانادا

تدریس زبان انگلیسی در کانادا می تواند یک فرصت شغلی یا یک پل ارتباطی باشد چرا که شما در محیط جدیدی مستقر می شوید. راهنمای جامع ما تمام جزئیات لازم را برای شروع در اختیار شما قرار می دهد.

تدریس زبان انگلیسی در کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: فرصت های شغلی افراد تازه وارد به کانادا بسیار زیاد و متنوع است، اما ممکن است پس از ورود مدتی طول بکشد تا شغل مناسب خود را پیدا کنند. چندین گزینه اشتغال غیررسمی در این میان برای این افراد وجود دارد (به عنوان مثال صنایع رستوران و پذیرایی یا Uber) اما این گزینه ها فراتر از یک کسب درآمد سریع، خیلی به پیشرفت شغلی افراد کمک نمی کنند.

گزینه دیگری نیز برای بررسی وجود دارد: آموزش انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی. یادگیری زبان یک صنعت جدی در کانادا است، زیرا هم دانشجویان تازه وارد و هم دانشجویان بین المللی به دنبال بهبود سطح زبان خود هستند. بسیاری از شهرهای کوچک و همچنین شهرهای بزرگ، دارای مجموعه گسترده ای از آموزشگاه های زبان هستند که به دنبال معلمان مشتاق و علاقمند زبان انگلیسی هستند.

دانشجویان انگلیسی زبان در کانادا اغلب ساکنان محلی هستند، اما همچنین برای گروههایی از دانشجویان خارج از کشور که برای گذراندن دوره کوتاه زبان انگلیسی به کانادا می آیند، معمول است. از آنجا که مجوز تحصیل برای دانشجویان بین المللی که برنامه های تحصیلی کمتر از شش ماه را دنبال می کنند - که ممکن است شامل دوره های زبان باشد - لازم نیست - کانادا به مقصد اصلی در سراسر جهان برای یادگیری زبان تبدیل شده است.

کسانی که میتوانند کار آموزش انجام دهند

ممکن است تدریس به عنوان گزینه شغلی برای همه جذاب و مناسب نباشد. با این حال، لازم به یادآوری است که آموزش زبان انگلیسی در کانادا می تواند اشکال مختلفی داشته باشد.

بعضی از موقعیت ها به آمادگی، سازماندهی و دانش بالایی نیاز دارند - به عنوان مثال، ایجاد برنامه های درسی، مدیریت کلاس های زیادی مملو از دانش آموزان و داشتن رویکرد جدی نسبت به دستور زبان و زبان شناسی.

از طرف دیگر، ممکن است فرصت های زیادی برای دستیاران زبان و تدریس خصوصی گاه به گاه در همه سطوح و سنین وجود داشته باشد. از تدریس خصوصی و کمک به مشق شب برای کودکان گرفته تا کمک به کسی که زبان انگلیسی را تمرین کند، در صنعت آموزش زبان فرصت های خلاقانه و مهیجی زیادی وجود دارد.

ازکجا شروع کنیم

اگر می خواهید تدریس زبان انگلیسی را جدی بگیرید، بهتر است گواهینامه بگیرید. مدرکی مانند گواهینامه TEFL یا CELTA در هنگام جستجوی شغل تدریس زبان انگلیسی در کانادا به انتخاب بهترین گزینه ها منجر می شود. بسیاری از آموزشگاه های زبان به مربیانی نیاز دارند که چنین شرایطی را داشته باشند. برخی ممکن است انگلیسی را به عنوان زبان اول نیاز داشته باشند، اما همیشه اینطور نیست.

از آنجا که این گواهینامه های آموزشی معمولاً در سطح بین المللی شناخته می شوند، شما حتی می توانید قبل از ورود به کانادا، یا از طریق یک موسسه محلی یا یک دوره آنلاین، گواهینامه خود را کسب کنید. فقط مطمئن شوید که هر مدرکی را که انتخاب می کنید توسط مدارس زبان کانادایی شناخته و تایید شده باشند.

همچنین امکان آموزش زبان به عنوان معلم در کانادا وجود دارد. TESL موسسات دارای برنامه های آموزشی شناخته شده توسط TESL را لیست می کند. با این حال، مطمئن شوید که وضعیت شما در کانادا به شما این امکان را می دهد این برنامه ها را دنبال کنید: بسته به اینکه چگونه حق ورود به کانادا را کسب کرده اید، ممکن است نتوانید کار را با تحصیل ترکیب کنید.

معنی کلمات اختصاری

بسیاری از کلمات اختصاری به جای یکدیگر استفاده می شوند، اما هنگام انتخاب دوره صدور گواهینامه تفاوت های مهمی بین هر یک وجود دارد. بنابراین، تفاوت بین TEFL، TESL، TESOL و CELTA چیست؟

TEFL

این اصطلاح بیشترین کاربرد را دارد و به "آموزش انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی" اشاره دارد. گواهینامه TEFL می تواند در کانادا به شما کمک کند، زیرا استاندارد بالایی شناخته میشنود، اما قبل از انتخاب این گواهینامه بین سایر مدارک، با آنها تماس بگیرید. علی رغم اینکه 100 ساعت حداقل طول دوره است،اما اکثر موقعیت های با حقوق خوب، 120 ساعت آموزش را می خواهند.

TESL

گواهی آموزش انگلیسی به عنوان زبان دوم یک انتخاب محبوب در کانادا است، زیرا این گواهینامه برای آموزش زبان انگلیسی به غیر بومی ها در یک کشور انگلیسی زبان در نظر گرفته شده است.

TESOL

گواهینامه "آموزش انگلیسی به کسانی که زبان دیگری دارند" یک مدرک تحصیلی جدیدتر است که رویکردهای TEFL و TESL را ترکیب می کند. گرچه می تواند دارنده گواهینامه را قادر به آموزش انگلیسی در کشورهای انگلیسی زبان و غیر انگلیسی زبان کند، اما ممکن است توسط کارفرمایان تایید و شناخته شده باشد یا نباشد.

CELTA

"گواهینامه آموزش انگلیسی به افراد با سایر زبان ها" یک گواهی کاملاً شناخته شده است که شامل 120 ساعت آموزش است. گواهینامه های دیگر ممکن است توسط طیف وسیعی از موسسات یا وب سایت های مختلف ارائه شود، اما CELTA مختص ارزیابی زبان انگلیسی کمبریج، بخشی از دانشگاه کمبریج است.

در کانادا چطور شغل آموزش زبان به دست آوریم؟

روش های مختلفی برای یافتن شغل تدریس انگلیسی در کانادا وجود دارد. سازمان هایی مانند TESL کانادا لیست های شغلی را پست می کنند، و همچنین سایت های شغلی عمومی مانند Indeed.ca. آموزشگاه های زبان ممکن است در سایت های خود موقعیت ها را تبلیغ کنند - برای کسب اطلاعات بیشتر، در مقصد مورد نظر خود به مدارس و موسسات مراجعه کنید.

لیست های اشتغال بصورت آنلاین گاه به گاه مانند Craigslist و Kijiji نیز می توانند فرصت هایی را برای افراد کارجو به وجود آورند. اگرچه این گزینه می تواند گزینه خوبی برای کسانی باشد که گواهینامه شناخته شده ای ندارند، اما از طریق کلاهبرداری یا شرایط کار غیراستاندارد از طریق سایت های استخدام غیر رسمی آگاه باشید. به طور کلی، اگر جایی نیاز به مدرک تحصیلی دارای گواهینامه کانادایی داشته باشد، احتمالاً مکان معتبری برای کار است - و ممکن است هزینه بیشتری نیز داشته باشد.

گزینه های آموزش زبان از راه دور نیز ممکن است به صورت آنلاین پیدا شود، زیرا دانشجویان در سراسر جهان برای یادگیری زبان انگلیسی از یک معلم خصوصی مستقر در کانادا ارزش قائل هستند.

مانند هر شغلی، اولین قدم تهیه یک رزومه قوی است. در حالی که آموزش انگلیسی فقط می تواند راهی برای گذراندن وقت در هنگام جستجوی یک کار "واقعی" باشد، اما باز هم جدی گرفتن فرآیند جستجوی کار مهم است.

برای تکمیل برنامه شغلی خود، رزومه Moving2Canada و راهنمای آن را ببینید. به راهنمایی بیشتری نیاز دارید؟ طیف وسیعی از خدمات مربوط به اشتغال Moving2Canada می تواند به شما در مسیر درست کمک کند.

نگاهی به آینده

نه تنها آموزش انگلیسی در کانادا می تواند راهی عالی برای ارتباط با مردم هنگام درآمدزایی و کنار آمدن با زندگی جدید باشد، بلکه می تواند راهی عالی برای تهیه رزومه و تحت تأثیر قرار دادن کارفرمایان نیز باشد.

به دست آوردن تجربه کاری در کانادا در زمینه ای که نیاز به مهارت های اجتماعی قوی مانند برقراری ارتباط، کار گروهی و سازمانی دارد، می تواند منجر به فرصت هایی در زمینه های دیگر شود.

یافتن شغل تدریس زبان انگلیسی در کانادا حتی می تواند منجر به یک فرصت شغلی غیر منتظره شود.

انتشار: 20 اسفند 1399 بروزرسانی: 20 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 445

به "تدریس زبان انگلیسی در کانادا" امتیاز دهید

4 کاربر به "تدریس زبان انگلیسی در کانادا" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدریس زبان انگلیسی در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید