امکان تحصیل آنلاین دانشجویان بین المللی از خارج از کشور و دریافت مجوز کار در کانادا

دانشجویان بین المللی که به دلیل محدودیت های مسافرتی ویروس همه گیر کرونادر خارج از کانادا هستند، حتی اگر تمام تحصیلات خود را بصورت آنلاین از خارج از کشور انجام دهند، همچنان مجاز به دریافت مجوزهای کارشناسی ارشد هستند.

امکان تحصیل آنلاین دانشجویان بین المللی از خارج از کشور و دریافت مجوز کار در کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: در تلاشی دیگر برای نجات بخش سودآور آموزش بین المللی کشور، اتاوا، برنامه خود را برای تمدید و گسترش اقدامات موقت برای حفظ جذابیت آموزش‌های کانادایی حتی بدون تجربه یادگیری حضوری اعلام کرد.

وزیر مهاجرت، مارکو مندیچینو گفت: "این سیاست جدید به این معنی است که دانشجویانی که می‌خواهند پس از فارغ التحصیلی در کانادا کار کنند، فرصت ها را از دست نخواهند داد این در حالی است که اقتصاد و جامعه ما از همه آنچه دانشجویان بین المللی به همراه خود می آورند بهره مند خواهند شد."

"پیام ما به دانشجویان و فارغ التحصیلان بین المللی: ما فقط نمی خواهیم شما در اینجا تحصیل کنید، ما می خواهیم شما در اینجا بمانید."

آموزش بین المللی از بزرگترین بخشهای "صادرات" کانادا بود. در سال 2019، این کشور پذیرای بیش از 572000 دانشجوی خارجی بود که 21 میلیارد دلار به اقتصاد کانادا کمک کردند و 170.000 شغل را پشتیبانی کردند.

دانشجویان بین المللی سه تا چهار برابر بیشتر از دانشجویان کانادایی شهریه می‌دهند و این موضوع باعث بازگرداندن اقتصاد کانادا پس از COVID-19 خواهد بود.

طبق آمار کانادا، یک چهارم ثبت نام‌های جدید در دانشگاه های کانادا مختص به دانشجویان بین المللی بوده در حالی که در کالج ها، دانشجویان خارجی بیش از 16 درصد دانشجویان جدید را تشکیل می دهند.

با این حال، ثبت نام بین المللی به دلیل محدودیت های سفر COVID-19 و تغییر یادگیری حضوری به آنلاین، بطور قابل توجهی کاهش یافته است.

در شرایط عادی، برای دانشجویان بین المللی تعیین شده از طرف دولت، مجوزهای کارشناسی ارشد صادر می شود که بسته به مدت تحصیل آنها برای یک تا سه سال خوب است.

با این حال، یادگیری از راه دور و زمان صرف شده برای تحصیل در خارج از کانادا، به حساب نمی آید. منطق این است که دانشجویان برای آماده سازی خود برای بازار کار کانادا در طول تحصیل باید در کانادا سازگار شوند.

به نظر می رسد حفظ ثبت نام دانشجویان بین المللی در حال حاضر در اولویت قرار دارد.

سال گذشته، در پاسخ به موج اول COVID-19، اتاوا تصمیم گرفت به دانشجویان بین المللی اجازه دهد تا حتی نیمی از برنامه خود را از طریق آموزش از راه دور تکمیل کنند. در ابتدا این فقط مختص به کسانی بود که در برنامه های مجازی بهار، تابستان یا پاییز گذشته و ترم زمستان که به تازگی شروع شده است شرکت کرده بودند.

اما مندیچینو گفت که این اقدام جدید شامل کسانی است که تا 31 دسامبر در خارج از کانادا تحصیلشان به پایان رسیده است.

در طول پنج سال گذشته، کانادا به مقصدی برتر برای دانشجویان بین المللی به دلیل اجازه دادن به آنها برای کار در خارج از دانشگاه به مدت 20 ساعت در هفته و ارائه یک مسیر برای اقامت دائم با تجربه کانادایی که پس از فارغ التحصیلی کسب می کنند تبدیل شده است.

برنامه آموزشی بین المللی کانادا، به طور پیش فرض به خط مشی اقامت دائم احتمالی این کشور تبدیل شده است. در سال 2019، بیش از 58000 فارغ التحصیل با موفقیت درخواست مهاجرت دائمی کردند.

مندیچینو گفت: "در حالی که ما مبارزه با همه گیری را ادامه می دهیم خواه به عنوان کارکنان مراقبت های بهداشتی در خط مقدم بیماری همه گیر و یا به عنوان بنیانگذار برخی از امیدوار کننده‌ترین استارتاپ ها، دانشجویان بین المللی به جوامع در سراسر کانادا باز می گردند." "وضعیت آنها ممکن است موقتی باشد، اما کمکی که به دانشجویان بین المللی می‌شود پایدار است."

برای دریافت خدمات ویزای کانادا با مشاورین ما در تماس باشید.

انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 436

به "امکان تحصیل آنلاین دانشجویان بین المللی از خارج از کشور و دریافت مجوز کار در کانادا" امتیاز دهید

2 کاربر به "امکان تحصیل آنلاین دانشجویان بین المللی از خارج از کشور و دریافت مجوز کار در کانادا" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان تحصیل آنلاین دانشجویان بین المللی از خارج از کشور و دریافت مجوز کار در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید