7 مورد از بهترین تجربه ها در حیات وحش بریتیش کلمبیا

برای گردش و بازدید از حیات وحش، در کانادا جایی بهتر از بریتیش کلمبیا وجود ندارد. از ماهی های قزل آلا و نهنگ ها گرفته تا گاومیش کوهان دار، خرس ها. در اینجا برای شما بهترین تجربه هایی که در حیات وحش میتوانید داشته باشید را آورده ایم.

7 مورد از بهترین تجربه ها در حیات وحش بریتیش کلمبیا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: آبراهه های بریتیش کلمبیا جایی فوق العاده ای برای ماهی قزل آلا است که مواد غذایی غنی برای نهنگ ها را تشکیل می دهد، در حالی که جنگل های بارانی غرق خزه آن پناهگاهی برای برخی از کمیاب ترین خرس های جهان به شمار میرود. گوزن ها را میان جنگل ها میتوانید مشاهده کنید ، در حالی که گاومیش کوهان دار در کنار جاده ها بیشتر پیدا میشوند. و سپس عقابها ، موشها ، گوسفندها و گرگها هم از دیگر گونه های این مناطق اند. در کل ، مناظر متنوع بریتیش کلمبیا ، از حکاکی های روی یخچال تا قله هایی که از خزه پوشیده شده اند ، 1100 گونه حیوان را در خود جای داده است که بیش از هر استان دیگری است.

دیدن خرس ها در جنگل های بارانی

در استانی که به تنوع محیط زیستی بی نظیرش شناخته می شود ، جنگل بارانی Great Bear قابل توجه است. اگرچه واقعاً تعجب آور نیست ، اما اینجا مکانی است که خرس های کمیاب را که مدتهاست در افسانه ها در مورد آنها میشنوید به چشم مشاهده کنید. این زیرگونه منحصر به فرد خرس سیاه یک ژن مغلوب را به همراه دارد و از خز سفید و سفید خامه ای پوشیده شده است. در سپتامبر یا اکتبر ، در اوج فصل ماهی قزل آلا ، یک تور راهنما داشته باشید تا بهترین تجربه را کسب کنید. در کنار این خرس های بسیار نادر ، مراقب گرگ های ساحلی باشید که در امتداد لبه آب هستند و گریزلی های عظیم الجثه مشغول ماهیگیری هستند. این گوشه بکر به عنوان بزرگترین جنگل بارانی معتدل و دست نخورده جهان و بهشت ​​ حیات وحش است.

تماشای گوسفندهای سرپیچ

در بیشتر سال ، روستای Radium Hot Springs در ورودی جنوبی پارک ملی Kootenay خلوت است. اما هر پاییز ، بین ماه های اکتبر و نوامبر ، شلوغ و پر جنب و جوش می شود. در این زمان ، قوچ ها برای جلب محبت میش ها به شدت به تکاپو می افتند تا آنها را ببینید. این سرگرمی سالانه از جشنواره دو روزه Headbanger Radium Hot Springs الهام گرفته شده است که هم اکنون در ماه نوامبر هر سال با نمایش گوسفندهای بزرگ ، کارگاه های عکاسی و پیاده روی های دسته جمعی  برگزار می شود. پس از آن ، می توانید با غوطه ور شدن در بزرگترین چشمه های آبگرم طبیعی کانادا از هیجان تخلیه شوید.

مشاهده هزاران عقاب

از دیدن عقاب کچل ناامید هستید؟ خوب بریتیش کلمبیا میزبان بزرگترین گردهمایی زمستانی آنهاست ، بنابراین برای دیدن یکی از این موجودات نادر در طبیعت به اینجا بیایید. بین ماه های اکتبر و ژانویه هر سال ، هزاران نفر از یوکان و آلاسکا برای فرار از گرمای شدید هوا 1500 مایل به سمت جنوب می روند و فقط دو ساعت در شرق ونکوور جمع میشوند تا از ماهی قزل آلا در دره Fraser  بهره مند شوند. بهترین زمان برای بازدید در طول جشنواره Fraser Valley Bald Eagle Festival  است که هر ساله در آخر هفته سوم ماه نوامبر برگزار می شود. درباره این پرندگان شکاری توانا بیشتر اطلاعات به دست می آورید و با قایق های جت و از فضاهای اختصاصی به آنها نزدیک خواهید شد.

قایقرانی با نهنگ های قاتل

بهتر از تنگه جان استون و مجمع الجزایر بروتون ، در سواحل صخره ای شمال شرقی جزیره ونکوور ، مکان های دیدنی کمتری وجود دارد. در اینجا ، بین ماه های ژوئن و سپتامبر ، می توانید تا 300 نهنگ قاتل را پیدا کنید که در آبها حرکت می کنند و با ماهیان در حال مهاجرت معاشرت می کنند. برای یک صندلی ردیف اول هیجان انگیز ، در یک کایاک در دهکده کوچک ماهیگیری Telegraph Cove  بنشینید و در سطح دریا به آنها بپیوندید ، جایی که در مقابل پره های پشتی نوک تیز آنها که می توانند به بیش از دو متر برسند ، احساس میکنید کوچک هستید. در طول راه ، مراقب نهنگ های  کوهان دار ، خوک های دریایی و حدود بندر و همچنین خرس های گریزلی در ساحل باشید.

غواصی با ماهی قزل آلا

در مقابل خرس ها ، عقاب ها و نهنگ هایی که برای جلب توجه شما تلاش می کنند ، ماهی قزل آلا نادیده گرفته میشود. اما هر ساله بین ماه های ژوئن و اکتبر ، این ماهیان سرسخت به هم نزدیک می شوند تا در یکی از بزرگترین اجتماع ماهی های قزل آلا روی کره زمین تخم ریزی کنند. جامعه رودخانه کمپبل ، در ساحل شرقی جزیره ونکوور ، به عنوان "پایتخت ماهی قزل آلا جهان" شناخته می شود ، و می توانید پنج گونه ماهی قزل آلا در اقیانوس آرام را در آبهای آن پیدا کنید - سر فولاد ، کوهی ، صورتی ، چینوک و جوراب ساق بلند. برای داشتن یک چشم انداز بی نظیر از ماهی ها ، می توانید لباس غواصی بپوشید و در کنار هزاران ماهی که در در آب هستند ، غواضی کنید.

دنبال کردن گوزن ها

گرچه کانادا به دلیل گوزن های خود شناخته شده باشد ، اما برای حیوانات بسیار بزرگی که در حیات وحش بسیار آن وجود دارند نیز معروف است. می توانید در بریتیش کلمبیا در حوالی پرنس جورج ، گوزن ها را ببینید. زیرا جنگل های قدیمی ، چمنزارهای سرسبز و نهرها با هم ترکیب می شوند و یک زیستگاه عالی را ایجاد می کنند. درمجموع ، بیش از هفتاد درصد گوزن های استان را می توان در اینجا یافت. زمان اصلی برای شکارچیان، اواخر پاییز (سپتامبر و اکتبر) است ، زمانی که گاوها از جنگل ها عبور می کند و گاو های بزرگ (بعضی از آنها با وزن تقریبی 1100 پوند) گروههایی را تشکیل می دهند و با آنها مبارزه می کنند..

مشاهده مهاجرت نهنگ ها

نهنگ های خاکستری اقیانوس آرام در شبه جزیره Baja  مکزیک و محل تابستانی خود در قطب شمال ، هر سال یک مهاجرت عظیم 5000 مایل را آغاز می کنند که آنها را در امتداد ساحل غربی جزیره ونکوور هدایت می کند. بین ماه های مارس و آوریل ، به لطف عبور نهنگ هایی که از نزدیکی ساحل عبور می کنند ، حدود 20،000 نفر از آنها می توانند از روستاهای ساحلی Ucluelet و Tofino دیدن کنند. از توفینو می توانید به تورهای تماشای نهنگ بروید ، که نه تنها نهنگ های خاکستری اقیانوس آرام بلکه نهنگ های قاتل و کوهان دارهایی را نیز شامل میشود که در آبهای Clayoquot Sound میگردند و بازی می کنند.

انتشار: 5 تیر 1401 بروزرسانی: 17 تیر 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 584

به "7 مورد از بهترین تجربه ها در حیات وحش بریتیش کلمبیا" امتیاز دهید

1 کاربر به "7 مورد از بهترین تجربه ها در حیات وحش بریتیش کلمبیا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 مورد از بهترین تجربه ها در حیات وحش بریتیش کلمبیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید