جاذبه های دیدنی مناسب بچه ها در طبیعت ونکوور

سفر با بچه ها لذت آن را دو چندان میکند، اگر به ونکوور سفر با بچه ها سفر میکنید برای دیدنی های طبیعی که مناسب بچ ها هست به لیست زیر مراجعه نمایید.

جاذبه های دیدنی مناسب بچه ها در طبیعت ونکوور

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: در این بخش 9 مکانی که در طبیعت است و بچه ها عاشق آن هستند را به شما معرفی می کنیم.

1. پارک استنلی

طبیعت، برترین محیط سرگرم نماینده برای بچه هاست. پارک های جنگلی و فضای سبز، به بچه ها کمک می نمایند تا جهان پیرامون شان را به درستی بشناسند و حس ماجراجویانه شان حسابی گل کند. پارک جنگلی استنلی، از مشهورترین مکان های جهانگردی و تفریحی ونکوور است؛ این پارک، نمونه ای کامل و رویایی از یک جنگل خاطره انگیز است که به وسیله یک دیوار دریایی دل انگیز احاطه شده است.

شانه به شانه بچه ها تان از دوچرخه سواری در کنار این دیوار دریایی لذت ببرید و در لابه لای درختان سرسبز این پارک جنگلی به بازی گوشی بپردازید. تجربه یک ناهار خوشمزه و فراموش نشدنی در امتداد ساحل، در حالی که چشم انداز روبه روی تان کوهستان های دوردست و پوشیده از برف است، خارق العاده خواهد بود.

از دیگر نقاط مجذوب نماینده این پارک برای بچه ها، توتم ها یا مجسمه های تاریخی است که توجه شما را جلب می نمایند. این توتم ها که به مجسمه های ملل اولیه مشهورند، حس کنجکاوی و تخیل بچه ها را ارضا خواهند کرد. راستی، یادتان نرود که بچه ها را سوار قطار مینیاتوری پارک استنلی کنید! حتی خود من هم وقتی به پارک استنلی می روم، محال است که سوار این قطار قدیمی و هیجان انگیز نشوم. بعلاوه، ضروری است بدانید که این پارک جنگلی و زیبا، در همه فصول، مخصوصاً تابستان و زمستان، شگفتی هایی دارد که شما و دلبندتان را غافل گیر خواهد نمود.

2. جزیره گرنویل

همین حالا خانه را به مقصد جزیره گرنویل ترک کنید! این جزیره، مملو از آثار تاریخی، گالری های مجذوب نماینده، غذاهای خوشمزه و بازار خرید فراموش نشدنی است. فرصت گشت وگذار مفصل در این جزیره، مخصوصاً بازار ویژه بچه ها را به بچه ها بدهید و مطمئن باشید که بچه ها، خاطرات جزیره گرنویل را هرگز فراموش نخواهند کرد.

ناگفته نماند که بازار عمومی این جزیره، برترین گزینه برای یک تفریح خانوادگی در ونکوور است. بازدید از این بازار آنقدر باحال است که قول می دهم نصفی از وقت تان را فقط صرف کنجکاوی در غرفه های سبزیجات، پنیر، آبنبات های دست ساز و غذاهای جورواجور کنید. اگر هم در این حین خسته شدید، دست بچه ها را بگیرید و همان گوشه کمی توقف کنید. البته تهیه چند نوشیدنی خوشمزه برای بچه ها فراموش نشود!

آدرس بازار عمومی: Public Market, 1689 Johnston St, Vancouver, BC V6H 3R9

بعد از این استراحت کوتاه، راهی بازار بچه ها شوید. همه تفریح هایی که بچه ها شما دوست دارند، در همین بازار در انتظارشان خواهند بود. فروشگاه های لباس مجذوب نماینده، بازی های کامپیوتری مخصوص کودک و نوجوانان و سالن های بازی و پایکوبی، تنها گوشه ای از این مجموعه محبوب بچه ها در این جزیره است.

سفر به این نقطه از جزیره که با عنوان Kids Marketمشهور شده است، پر از لحظات ماجراجویانه برای بچه ها است؛ از بازی های کامپیوتری ریز و درشت گرفته تا توپ بازی های هیجان انگیز. جالب است بدانید که این نقطه از جزیره گرنویل، برترین مکان تفریحی برای خانواده های دارای فرزند در ونکوور شناخته شده است.

آدرس بازار بچه ها: 1496 Cartwright St, Vancouver, BC V6H 3Y5

3. پل معلق کاپیلانو

برای یک روز هم که شده، از سخت گیری های همیشگی دست بردارید و دل بچه ها را با یک گردش در پل کاپیلانو به دست بیاورید. پل معلق و هیجان انگیز کاپیلانو در ساحل شمالی ونکوور، یکی از محبوب ترین تفریح گاه های خانوادگی کاناداست. در واقع، اینجا همان جایی است که می توانید بدون هیچ گونه نگرانی و ترس، از ارتفاع هیجان انگیزش لذت کافی را ببرید.

این پل 460 متری که در ارتفاع 70 متری از سطح رودخانه قرار گرفته است، خاطره انگیزترین مکان برای تخلیه هیجان شما و بچه ها تان است. در کنار فرزندان تان بخندید، آن ها را به کنجکاوی بیشتر تشویق کنید و با طی کردن همه راستا این پل رویایی، دستیابی به اهداف کوچک در زندگی را به آن ها آموزش دهید.

آدرس: 3735 Capilano Rd, North Vancouver, BC V7R 4J1

4. پارک لین کانیون

هنوز هم در پی هیجان بیشتر در ونکوور هستید؟ خب، بیایید سری به پارک رویایی لین کانیون بزنیم. جالب است بدانید که این پارک هم، پلی مرتفع و هیجان انگیز مثل پل معلق کاپیلانو دارد. شما و فرزندان عزیزتان می توانید بعد از یک خاطره هیجان انگیز در پل معلق این پارک، به ماجراجویی در جنگل های سبز و بارانی بپردازید. با یک گردش مفصل در این پارک، علاوه بر تشویق بچه ها برای کشف طبیعت، به تناسب اندام خودتان هم بپردازید و یک خاطره خانوادگی و فراموش نشدنی را ثبت کنید.

آدرس: 3690 Park Rd, North Vancouver, BC V7J 3K2

5. سرزمین بازی ونکوور

به قول معروف: کیه که از شهربازی بدش بیاد؟. یادتان است که در کودکی وقتی قول رفتن به شهربازی را به ما می دادند، چه حالی می شدیم؟ گل از گل مان می شکفت و در پوستمان نمی گنجیدیم. حالا وقتش رسیده که این حس را به بچه ها مان هدیه بدهیم.

این شهربازی که به Playland معروف است، قدیمی ترین پارک تفریحی ونکوور به شمار می رود. این مکان تفریحی، همواره مملو از بازتماشامایندگانی است که یا در حال بازی کردن هستند یا به خوردن غذاهای خیابانی و خو شمزه مشغول اند. جالب است بدانید که برترین زمان برای گردش در این شهر بازی، ماه آگوست است. در این ماه، این مکان، میزبان نمایشگاه ملی اقیانوس آرام است. در این اوقات، بچه ها با نمایش ها، بازی ها و کنسرت های ویژه، بیش از پیش سرگرم خواهند شد.

آدرس: 2901 E Hastings St, Vancouver, BC V5K 5J1

6. کوهستان گروس مانتین

بعد از حدود نیم ساعت رانندگی از مرکز شهر ونکوور، به کوهستان برفی و دل انگیز گروس مانتین خواهید رسید. این پیست اسکی واقع در حومه ونکوور، در هر فصلی از سال، برترین مکان برای یک تفریح یخی و خاطره انگیز است. طبیعتاً این مکان در فصل زمستان، بیش از هر فصلی میزبان هزاران نفر از مشتاقان سورتمه سواری و اسنوبورد است.

با فرزندانتان به این مکان خاطره انگیز بروید و از خرس های بانمک مرکز نجات تماشا کنید. شک ندارم که بچه ها از تماشای مسابقه چوب بُری که به Lumberjack Showمعروف است، استقبال خواهند کرد. اینکه دونفر با یک اره بزرگ، برای بریدن یک قطعه چوب رقابت نمایند، خیلی سرگرم نماینده خواهد بود. نباید فراموش کنید که گاندولا سورای هم از برترین ایده های این مکان کوهستانی برای شما و فرزندانتان است.

آدرس: 6400 Nancy Greene Way, North Vancouver, BC V7R 4K9

7. مزرعه Maplewood Farm

جهانگردی کشاورزی یا همان آگری توریسم، به یکی از قطب های جذب جهانگرد در سرتاسر جهان تبدیل شده است. از مهم ترین نقاط مثبت این نوع جهانگردی، بازدید و گشت وگذار در مزارع و طبیعت است.

مزرعه Maplewood، یکی از نقاط واقع در حومه ونکوور به شمار می رود که سالانه میزبان هزاران هزار بازتماشاماینده از سرتاسر جهان است. بازدید از این مزرعه دل انگیز، تجربه یک روز زندگی به عنوان یک کشاورز را به شما خواهد داد.

جالب است بدانید که بیش از 200 گونه حیوان در این مزرعه زندگی می نمایند. سروکله زدن با حیوانات اهلی و بامزه، جهانی مهیجی را برای فرزندان شما رقم خواهد زد. شما می توانید با آوردن بچه ها تان به این مزرعه گرم و صمیمی، عشق ورزیدن به حیوانات را به آن ها آموزش بدهید.

دویدن در کنار جوجه اردک ها، یواشکی حرف زدن با کره الاغ های بازیگوش، نوازش اسب های نجیب و دست تکان دادن برای گاوها، خاطره انگیزترین اوقات را برای دلبندانتان ثبت خواهد نمود. از این فرصت بهره ببرید و علاوه بر یک گردش به یادماندنی، ویژگی های هر حیوان را برای بچه ها توضیح بدهید.

آدرس: 405 Seymour River Pl, North Vancouver, BC V7H 1S6

8. ساحل کیتسیلانو

در آغوش گرم و بزرگ اقیانوس آرام، ساحل های رویایی زیادی به ونکوور ختم می شوند. یکی از این مکان های بی نظیر که میزبان گردش های خانوادگی است، ساحل کیتسیلانو نام دارد.

این ساحل کرانه غربی، پر از اتفاقات جالب و باحال است. از والیبال های ساحلی گرفته تا مردمی که با خیال راحت به جایگاه هایشان لم داده اند یا مغازه های رنگارنگ و همواره باز که همواره در انتظار بازتماشامایندگان هستند. استخرهای شنا در فضای باز و استخرهایی بین زمین و اقیانوس قرار دارند، احتمالاً از آن دسته تفریحاتی اند که بچه ها همواره از آن ها یاد خواهند کرد.

9. تماشای وال ها

به مرکز شهر ونکوور یا ناحیه ریچموند بیایید تا از تور تماشای وال های باشکوه عقب نیفتید. این حرکت دسته جمعی وال ها شامل گونه های متفاوتی از جمله نهنگ های قاتل، وال های مینک، خاکستری، کوهان دار و البته وال هایی است که همراه با موج آب می پایکوبیند. حضور در چنین تور جالبی، فرزندان تان را غافلگیر خواهد نمود. من مطمئنم که به محض اولین حرکات پایکوبی وال ها با موج آب، بچه ها شما فریادی از روی هیجان خواهند کشید و با چشمانی که از روی هیجان برق می زنند، به تماشای ادامه این تور می نشینند.

زمان اصلی این رویداد، از ماه مه تا ماه اکتبر است؛ زمانی که حدود 20 هزار نهنگ خاکستری از کرانه های ساحل اقیانوس آرام، مهاجرت خود را آغاز می نمایند. این تور، ممکن است فرصتی برای تماشای دیگر حیوانات هیجان انگیز، مثل سمورها، شیرهای دریایی و عقاب های سرسفید باشد.

انتشار: 12 مرداد 1401 بروزرسانی: 12 مرداد 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 1072

به "جاذبه های دیدنی مناسب بچه ها در طبیعت ونکوور" امتیاز دهید

1 کاربر به "جاذبه های دیدنی مناسب بچه ها در طبیعت ونکوور" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های دیدنی مناسب بچه ها در طبیعت ونکوور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید