بهترین شهرهای کوچک کانادا

همه مسافران تور کانادا شهرهای معروفی مانند تورنتو، ونکوور و کبک را می شناسند. اما در این کشور شهرهای نسبتا کوچکتر و کمتر معروف زیادی وجود دارند که هم برای بازدید در سفرهای تفریحی و هم برای اقامت دائمی عالی هستند.

بهترین شهرهای کوچک کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: اگر اندازه شهرها را در نظر نگیریم و نگاهی کلی داشته باشیم، شهر کوچک بوشرویل می تواند کلی حرف برای گفتن داشته باشد. بوشرویل 40 هزار نفر جمعیت دارد و نرخ بیکاری در آن بسیار پایین و درآمد مردم در آن بالا است. یکی دیگر از مزیت های این شهر امکان بالای خرید خانه است. امکانات هنری و ورزشی هم در این شهر در سطح خوبی قرار دارند و به این ترتیب بوشرویل یکی از بهترین شهرهای کانادا برای زندگی است.

مارکهام در شمال تورنتو قرار دارد و از طریق بزرگراه می توانید به تورنتو رفت و آمد کنید. مارکهام مهاجران زیادی را به سمت خود جذب می کند. تقریبا نیمی از مهاجران این شهر چینی هستند. پس از چینی ها مهاجران آسیای جنوبی با 18 درصد و مهاجران آفریقایی تبار با 29 درصد قرار دارند. این شهر سابقا با کشاورزی شناخته می شد ولی در حال حاضر فناوری هم پیشرفت خوبی در این منطقه داشته است.

جمعیت اکویل در سال های اخیر رشد زیادی داشته و مهاجران زیادی از آسیای غربی و کشور چین به این شهر آمده اند. نرخ بیکاری در اکویل کمتر از 2 درصد است که آمار بسیار خوبی است. نرخ متوسط اجاره در این شهر رشد داشته ولی اکویل همچنان گزینه خوبی برای خانواده های مهاجر به کانادا است.

بیشتر محله های شهر ریچموند از محله های ثروتمند هستند، چینی ها حدود 30 درصد از جمعیت این شهر را به خود اختصاص داده اند. نرخ اشتغال در ریچموند بسیار بالا است. کسب و کارهای کوچک و با تعداد نیروی کار کم در این منطقه زیاد هستند.

کلگری بزرگ ترین شهر آلبرتا است و وابستگی زیادی به پایتخت دارد. خدماتی مانند انرژی، فناوری، حمل و نقل و امور مالی در این منطقه رونق دارند. کلگری برای سوال زندگی در کدام شهر کانادا بهتر است، یک پاسخ عالی است. این شهر برای مهندس ها، مکانیک ها، معدن چی ها و بسیاری از متخصصان در کسب و کارها عالی است.

انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 200

به "بهترین شهرهای کوچک کانادا" امتیاز دهید

2 کاربر به "بهترین شهرهای کوچک کانادا" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین شهرهای کوچک کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید