آشنایی با بهترین رستوران های مونترال

مونترال از جمله شهرهای محبوب برای گردشگران در تور کانادا میباشد و البته رستوران های معروفی هم در سطح شهر هستند تا بعد از یک گردش روزانه با یک ناهار دلچسب از خود پذیرایی کنید و یا یک شب رومانتیک را در یک رستوران شیک و مجلل بگذرانید یا صبحتان را با یک صبحانه پرانرژی با ذائقه ای کانادایی شروع کنید.

آشنایی با بهترین رستوران های مونترال

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: رستوران له 400 کوپ (Les 400 Coups)

اگر عاشق این هستید که غذاهای خلاقانه و طعم های جدید را امتحان کنید، رستوران له 400 کو شما را حسابی به وجد می آورد. چون از غذا که بگذریم، این رستوران در محله ای قدیمی در مرکز تاریخی و افسونگر مونترال قرار گرفته و از شکوه و زیبایی چیزی کم ندارد. اگرچه رستوران له 400 کو خیلی کوچک نیست، ولی معماری جذاب و سقف بلند آلومینیومی آن عصاره ای از شکوه کلاسیک را در بر دارد؛ بنابراین عجیب نیست که گردشگران شیفته این رستوران شده اند. جالب است بدانید که این رستوران دائما منوی غذای اصلی و دسر خود را تغییر می دهد و آنقدر برای شما گزینه های متنوعی دارند که اگر چندین بار هم به آنجا بروید، باز هم با گزینه های جدید روبرو خواهید شد. پس در سفر به مونترال با خیال راحت به این رستوران بروید.

رستوران اروپا (Europea)

اگر عاشق خوردن غذاهای دریایی هستید، در سفر به مونترال حتما سری به این رستوران بزنید، چون رستوران اروپا (Europea) با نظارت سر آشپز ژروم فره (Jérôme Ferrer) که در آشپزی ساحلی فرانسوی تخصص دارد اداره می‌شود. جالب است بدانید این رستوران چندین بار به خاطر غذاهای باکیفیت و اعلای خود جایزه های بزرگی گرفته است. این رستوران روش خدمت رسانی منحصربه فردی دارد که تا به امروز رضایت مشتریان را در پی داشته است. در این رستوران گزینه های زیادی پیش روی شما واقع شده است، ولی به شما پیشنهاد می کنیم اگر به رستوران اروپا رفتید، حتما خرچنگ خامه ای با روکشی از پوره ترافل را امتحان کنید، به شما اطمینان می دهیم طعم بی نظیر آن هرگز از خاطرتان محو نمی گردد.

رستوران شوارتزز دلی (Schwartzs Deli)

این رستوران یکی از معروف ترین رستوران های کلاسیک مونترال است که خیلی ها تجربه غذا خوردن در آن را پیشنهاد نموده اند. چرا؟ به خاطر این که در این رستوران چیزی را پیدا می کنید که شهر مونترال به آن مشهور است. بله درست حدس زدید گوشت دودی! این رستوران بالغ بر 90 سال است که افتتاح شده و از آن موقع تا الان باب دل مردم محلی و گردشگران شکمو بوده است. اگر دلتان برای خوردن یک ساندویچ گوشت دودی چرب و چیل لک زده، کافی است در سفر به مونترال به رستوران شوارتزز دلی بروید.

لوون پاپیون (Le Vin Papillon)

رستوران لووَن پاپیون در سال 2013 توانست در مسابقه Eater مونترال برنده شود. این کافه رستوران سومین خروجی سرآشپز و رستوران دار، داوید مک میلان (David McMillan) و فرد مورن (Fred Morin) بود. در گذشته یک فروشگاه در اینجا قرار داشت که بعدها تغییر کاربری داده و تبدیل به ساختمانی معاصر با دیوارهای آجری سفید، میزهای دراز عمومی و یک تخته سیاه شد. در این رستوران محیطی آرام و شیک را تجربه می کنید. غذاهای داخل منو، فصلی و تازه بوده و در بینشان گزینه های زیادی برای گیاهخواران هم پیدا می شود.

جو بیف (Joe Beef)

کمی آن طرف تر از رستوران لوون پاپیون می توانید جو بیف را پیدا کنید که یکی از برترین و شناخته شده ترین رستوران های مونترال به شمار می رود. این رستوران از سرآسپز های برجسته ای سبقت گرفته است. جو بیف، یکی از معروف ترین رستوران های کوچک بوهمی در شهر بوده که به وسیله داوید مک میلان و فرد مورن اداره شده و چیزی بسیار فراتر از استیک کلاسیک و غذای دریایی را به مشتریانش ارائه می نماید. در واقع، جو بیف به خاطر یکی از غذاهایش که از بیکن، پنیر، مایونز، دو لایه سرخ شده فوا گرا (نوعی غذای لوکس تهیه شده از جگر اردک) و غیره درست شده معروفیت خود را به دست آورده است. از دیگر گزینه های پیشنهادی ما، گوشت اسب پیچیده شده در بیکن و اسپاگتی خرچنگ خواهد بود.

اولیو + گورماندو (Olive + Gourmando)

رستوران اولیو + گورماندو یکی از مجذوب نماینده ترین صبحانه ها و ناهارهای مونترال را به شما ارائه می نماید. این رستوران با تخصص در ساندویچ و شیرینی جات، بدون شک یکی از برترین ساندویچ های پانینی شهر را عرضه نموده و نمی توان به سادگی از منوی مجذوب نماینده و وسوسه نماینده آن گذشت. برای صبحانه شاید بد نباشد پانینی با تخم مرغ آب پز را امتحان کنید. در این غذا علاوه بر تخم مرغ، پنیر کومته و گوجه فرنگی کبابی هم استفاده می شود. شیرینی های دل انگیز و خوش عطر اینجا را نیز نمی توان نادیده گرفت.

لبانکیز (La Banquise) 

رستوران لَبانکیز به خاطر خوراکی مخصوص کبکی، یعنی پوتین معروفیت دارد. این غذا از سیب زمینی سرخ شده و نوعی پنیر با سس تهیه می شود. ریشه های پوتین به دهه 1950 در کبک باز می شود. این غذا بسیار آسان تهیه شده و در این رستوران که خود متعلق به سال 1968 است، 20 گونه مختلف از این خوراکی مجذوب نماینده را می توانید سفارش دهید. روی بعضی از آن ها، بیکن، استیک، گوشت دودی، سبزیجات و بسیاری چیزهای دیگر می ریزند. لبانکیز به صورت 24 ساعته باز بوده و برای آشنایی با مونترال قدیمی تجربه ای دوست داشتنی را برایتان رقم می زند.

مرغ سوخاری رومادوس (Romados)

رومادوس شاید از بیرون خیلی مجذوب نماینده به نظر نرسد، اما بسیاری از مردم بومی مونترال در روز بازگشایی آن در اواسط سال 2013 جشن گرفتند. منوی ساده و کوتاه اینجا تنها در یک چیز عالی است: مرغ سوخاری های به سبک پرتغال! پس چیزی که می توانید در رومادوس سفارش دهید، یک مرغ سوخاری عالی کامل، نصف یا یک چهارم است. البته بسیاری از مشتریان در کنار غذا، سیب زمینی سرخ شده هم سفارش می دهند. مطمئن باشید از غذایتان لذت خواهید برد.

تا پیس (Ta Pies)

بدون شک تا پیس یکی از آن رستوران های غافلگیر نماینده مونترال به شمار می رود. این رستوران آشپزی سریع استرالیا و نیوزلند را به قلب فرانسوی کانادا آورده است. تا پیس در پای گوشت تخصص داشته که غذای ملی هر دو کشور محسوب می شود. تنوع این پای های لذیذ در رستوران بالا بوده و از بیف کلاسیک و پنیر تا جوجه کره ای متغیر خواهد بود. می توانید سایر دسرهای خوشمزه استرالیایی را نیز در اینجا پیدا کنید.

پیکولو اسپرسو بار (Pikolo Espresso Bar)

در پیکولو اسپرسو بار تمام آن چیزی را که از یک کافی شاپ خوب انتظار دارید پیدا می کنید. در اینجا دانه های قهوه ای که در شهر کلگری یا پورتلند آماده شده اند استفاده شده و می توانید از برترین کیفیت های قهوه در آن لذت ببرید. پیکولو اسپرسو بار در طبقه همکف یک ساختمان قدیمی بازسازی شده و دوست داشتنی قرار گرفته است و فضای آن اندکی دراز و باریک است. سیستم نورپردازی بی همتا و تصاویری که به دیوار زده شده اند، حال و هوای خوشایندی را برای صرف یک فنجان قهوه عالی در شهر فراهم می نمایند.

دیگر رستوران های مونترال

  • رستوران larrys
  • رستوران Lawrence
  • کافه La Diperie
  • رستوران Elena
  • رستوران George
  • رستوران Au Pied de Cochon
  • رستوران L'Express
  • کافه Olive et Gourmando
  • فست فود La Banquise
  • رستوران Greenspot
  • شیرینی Fairmount Bagel
انتشار: 17 فروردین 1402 بروزرسانی: 22 فروردین 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 162

به "آشنایی با بهترین رستوران های مونترال" امتیاز دهید

1 کاربر به "آشنایی با بهترین رستوران های مونترال" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با بهترین رستوران های مونترال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید