بهترین دریاچه ها در کانادا

در مقاله زیر بهترین دریاچه های کانادا را از نگاه یک عکاس مرور خواهیم کرد.

بهترین دریاچه ها در کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: کانادا، طبیعت شگفت انگیزی دارد و اگرچه آب و هوای آن مورد علاقه من نیست، اما باید اعتراف کنم که مناظر باشکوه آن دلیل کافی برای تحمل سرما است. اما این نظر عکاس درون من است،و نه انسانی که وقتی دما زیر 10 درجه سانتیگراد باشد نمی تواند کار کند.

همیشه مسحور دریاچه های کانادا می شوم. آنها خیره کننده و بزرگ هستند و تعدادشان بسیار زیاد است. آیا می دانید بیش از 30000 دریاچه در کانادا وجود دارد ؟! دروغ نمیگویم، این رقم درست است و فقط مربوط به دریاچه هایی است که سطح آنها بیش از 3 کیلومتر مربع است. بیشتر این دریاچه ها با کوه هایی احاطه شده اند که سایه ای خیره کننده دارند. اگر به هر یک از این دریاچه ها رفتید، دوربین خود را فراموش نکنید و همچنین اگر پهپاد دارید، بیاورید، یک لحظه تصاویر هوایی خیره کننده ای را که می توانید بگیرید تصور کنید!

دریاچه Louise کانادا

دریاچه Louise واقع در آلبرتا، بخشی از پارک ملی Banff است. فقط چند مایل با دهکده دریاچه Louise (محل سکونت انسان ها) فاصله دارد و همچنین به بزرگراه ترانس-کانادا بسیار نزدیک است. و دسترسی به آن بسیار آسان است، بنابراین هیچ بهانه ای برای ندیدن این دریاچه ندارید! به طور کلی در آلبرتا نیز پیاده رویهای خوبی میتوانید داشته باشید، بنابراین حتماً از مناظر دیدن کنید و لذت ببرید. دریاچه Louise وقتی آن را با برخی دیگر از دریاچه های کانادا مقایسه می کنید، بسیار کوچک است. اما با این وجود زرق و برق دار است و زیباییهای زیادی برای ارائه دارد - به خصوص در زمستان. از آنجا که دمای هوا اغلب زیر صفر است، دریاچه در زمستان یخ می زند. سپس به منطقه ای مناسب برای اسکیت روی یخ و ماهیگیری روی یخ تبدیل می شود . فعالیت های تابستانی ترجیحاً با کایاک سواری و قایق رانی انجام می شود. این منطقه منطقه عالی برای گردشگری است.

دریاچه Moraine کانادا

موارد بسیاری وجود دارد که این دریاچه را منحصر به فرد می کند. و رنگ آن یکی از این موارد است. دریاچه Moraine سایه ای زیبا به رنگ فیروزه ای دارد که از خرده سنگهایی که به طور مداوم به دریاچه رسوب می کند، ایجاد میشود. اگر دریاچه آشنا به نظر می رسد، به این دلیل است که در اسکناس بیست دلاری کانادا و همچنین در زمینه های پیش فرض ویندوز وجود دارد. اما من مطمئن هستم که شما می توانید عکس بسیار خیره کننده تری از این دریاچه بگیرید بگیرید!

دریاچه Moraine کانادا

دریاچه Pog کانادا

پارک Algonquin در انتاریو هزاران دریاچه، رودخانه و نهر مختلف را در خود جای داده است. برای همین، نام بردن از چند مورد غیرممکن است. بسیاری از این دریاچه ها برای ماهیگیری در ماه های گرم کاملاً مناسب هستند، بنابراین وسایل ماهیگیری خود را بگیرید و بروید! آنچه به خصوص در مورد این دریاچه ها جالب توجه است این است که سواحل اکثر آنها جنگلی است. در پاییز، دریاچه ها با رنگ های زیبایی از سبز، زرد، نارنجی و قرمز محصور شده اند، میتوان عکس های خیره کننده (هوایی) گرفت. من چند عکس زیبا از دریاچه Pog در پارک استانی Algonquin را به شما نشان می دهم

دریاچه Bennett کانادا

منطقه ای در مرز شمالی بین کانادا و آلاسکا در بریتیش کلمبیا لوکیشن دریاچه Bennett است. در واقع، منطقه جنوبی دریاچه به قلمرو بریتیش کلمبیا تعلق دارد، اما قسمت شمالی دریاچه در قلمرو یوکان است. که همیشه یک مکان عالی برای انجام یک سفر جاده ای در یوکان بوده است. مخصوصاً اگر عاشق طبیعت و آزادی هستید! در گذشته کسانی که به دنبال طلا بودندبه این دریاچه رفت و آمد می کردند که برای رسیدن به رودخانه یوکان مجبور به عبور از آن بودند. امروزه این مکان مناسب برای قایقرانی و شنا در تابستان است. در زمستان، دریاچه یخ می زند و به عنوان مقصد ماهیگیری، به بخشی از مسیرهای اتومبیل برفی تبدیل می شود.

دریاچه Minnewanka

در قسمت شرقی پارک ملی Banff دریاچه Minnewanka، دومین دریاچه طولانی کوه های راکی کانادا را می بینیم. این یک دریاچه یخبندان است که توسط کوهها احاطه شده است و از نهرهایی که به پایین آن کوهها و به دریاچه می ریزند تغذیه می شود.

در قرن بیستم سطح دریاچه 30 متر افزایش یافت و در نتیجه دهکده استراحتگاه Minnewanka Landing کاملا غرق شد.به همین دلیل، این دریاچه غواصان زیادی را به خود جلب می کند که مشتاق دیدن نه تنها دهکده زیر آب، بلکه ستون های زیر آب و ستون های پل هستند.

دریاچه Peyto کانادا

پارک ملی Banff در آلبرتا یک دریاچه خیره کننده دیگر را در خود جای داده است. مشابه دریاچه Moraine، دریاچه Peyto نیز رنگ سبز آبی مسحورکننده خود را از خرده سنگهایی که به دریاچه می ریزد به دست می آورد. اما، رنگ آن فصل به فصل متفاوت است. در تابستان درخشان ترین رنگ را دارد. بنابراین، اگر به دنبال چند عکس زیبا هستید، بهتر است در ماه های گرم از این دریاچه دیدن کنید. و برای گرفتن آن عکس ها، باید به Bow Bowmit بروید، که نمای باور نکردنی از کل دریاچه را ارائه می دهد. اما مواظب باشید به خصوص در تابستان معمولا شلوغ و پر از توریست است

دریاچه Peyto کانادا

دریاچه Spotted

در دره Similkameen بریتیش کلمبیا، منظره ای واقعاً بی نظیر در انتظار شماست. آنچه زمانی برای مردم Okanagan Syilx دریاچه بود، امروزه یک منطقه حفاظت شده است. دریاچه Spotted به دلیل وجود بسیاری از رسوبات معدنی در آن، نام خود را از تمام موادی که در سطح آن تشکیل می شوند، گرفته است. در تابستان، این مواد معدنی سخت می شوند و می توانید روی آنها، راه بروید. دریاچه را فقط می توان از روی حصار دید و در غیر این صورت دریاچه واقعاً قابل دسترسی نیست. متأسفانه آنجا کارهای زیادی نمیتوانید انجام دهید، جز تحسین دریاچه و گرفتن عکس های زیبا.

دریاچه Ontario کانادا

دریاچه Ontario به عنوان یکی از پنج دریاچه بزرگ، از آن منظره هایی است که حتما باید در کانادا از آن دیدن کنید. یک قسمت از دریاچه در کانادا است و قسمت دیگر در واقع در ایالات متحده است. و اگر به اندازه کافی شجاع باشید، می توانید در دریاچه شنا کنید. فقط 50 نفر تا به حال این کار را انجام داده اند.در اینجا شنا کردن بیش از 24 ساعت طول می کشد. از آنجا که این دریاچه بسیار عمیق است، هرگز به طور کامل یخ نمی زند. ورقه های یخی تشکیل می شوند و بسته به شدت سردی زمستان، می توانند از ده درصد تا نود درصد دریاچه را پوشش دهند. به طور طبیعی، این امر باعث می شود که برای برخی از ماهیگیری فرصت بسیار خوبی ایجاد شود.

منبع: expertworldtravel.com
انتشار: 8 خرداد 1401 بروزرسانی: 21 خرداد 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 456

به "بهترین دریاچه ها در کانادا" امتیاز دهید

4 کاربر به "بهترین دریاچه ها در کانادا" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین دریاچه ها در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید