بهترین دبیرستان ها در تورنتو

تورنتو بدون شک یکی از بهترین شهرهای کانادا است که از فرصت های زیادی برای ساکنان آن برخوردار است. با این حال، زندگی در یکی از بهترین شهرهای کانادا به تنهایی کافی نیست، دانستن اینکه فرزندان خود را برای بهترین تحصیلات دبیرستان کجا ببرید نیز یک امر اساسی است.

بهترین دبیرستان ها در تورنتو

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید در انتخاب دبیرستان برای فرزندان خود در نظر بگیرید. این عوامل برای انتخابی که می تواند رشد تحصیلی و فکری آنها را تحت تأثیر قرار دهد، مهم هستند، زیرا آنچه کودکان در مدرسه تجربه می کنند، می تواند تفاوت عظیم و قابل توجهی در رشد آنها ایجاد کند.

هنگام جستجو و تحقیق بهترین دبیرستان ها در تورنتو، مطمئن باشید که به دنبال مدارسی می گردید که با علایق، نیازها، توانایی های فرزندتان مطابقت داشته باشد. از آنجا که هر انسانی در زندگی خود متفاوت و منحصر به فرد است، بنابراین باید از توانایی ها، استعدادها، اهداف و نیازهای فرزندان خود مطلع باشید تا بتوانید یک دبیرستان مناسب را از میان دبیرستان های برتر تورنتو انتخاب کنید.

جهت شرکت در دورهای زبان آیلتس در کانادا با هما در تماس باشید.

در اینجا 12 تا از بهترین دبیرستان های تورنتو لیست شده است.

1. مدرسه St. Michael’s Choir

اینجا یک مدرسه خصوصی پسرانه است. این مدرسه در ناحیه Garden، مرکز شهر تورنتو واقع شده است. امور و اداره این مدرسه به عهده موسسه پاپتیکال موسیقی مقدس، اسقف اعظم کاتولیک تورنتو و هیئت مدارس کاتولیک تورنتو است.

برای تحصیل در این دبیرستان معتبر در تورنتو، دانش آموزان باید از طریق درخواست و آزمون حضوری ثبت نام کنند. برخلاف سایر مدارس دولتی در تورنتو، برای برنامه choral شهریه مشخصی در نظر گرفته شده است. یک عامل مهم که این مدرسه را بالاتر از سایر دبیرستان ها قرار می دهد، عملکرد آن است. این جا دانش آموزان را آموزش می دهد تا در جستجوی دانش در زمینه موسیقی مستقل و گسترده باشند.

2. آکادمی Ursula Franklin

آکادمی Ursula Franklin به نام بنیانگذار آن نامگذاری شده است، یک دبیرستان دولتی مشهور است که در همسایگی هایک پارک، مرکز شهر تورنتو واقع شده است. قبل از ادغام آن در شورای مدرسه منطقه تورنتو، این مدرسه متعلق به هیئت آموزش تورنتو بود.

آکادمی اورسولا فرانکلین (UFA) به عنوان یک موسسه آموزشی افتخار می کند که جامعه کوچکی از زبان آموزان است و همچنین یک دبیرستان کانادایی است که علم و فناوری بخشی از تمرکز اصلی آن است. معلمان این دبیرستان از یک برنامه درسی دقیق و متمرکز بر هنرهای آزاد استفاده می کنند، در نتیجه دانش آموزان را برای یادگیری مستقل آموزش می دهند.

آکادمی اورسولا فرانکلین به عنوان یک انتخاب برتر در تورنتو، دانش آموزان را با آزمون پذیرش می کند. پذیرش بسیار رقابتی است زیرا این مدرسه در تورنتو کاملاً شناخته شده است و سالانه بیش از 500 دانش آموز ثبت نام نمی کنند. با توجه به این موضوع، دانش آموزان باید شرایط بالایی را برای پذیرش در UFA داشته باشند.

برخلاف بسیاری از دبیرستان ها که بخشی از شورای مدرسه منطقه تورنتو (TDSB) هستند، آکادمی اورسولا فرانکلین به عنوان یک مدرسه منحصر به فرد فعال است. در UFA، زندگی در همسایگی مدرسه از شروط پذیرش نیست. این بدان معنی است که دانش آموزان می توانند در این دبیرستان فارغ از محل زندگی در تورنتو تحصیل کنند.

3. آکادمی هنر Cardinal Carter

آکادمی هنر کاردینال کارتر یک دبیرستان هنرهای کاتولیک دولتی و یکی از 15 دبیرستان برتر تورنتو کاناداست. این مدرسه که در North York واقع شده است، دانش آموزان را فقط براساس آزمون می پذیرد.

به عنوان یک دبیرستان دولتی، این مدرسه در درجه اول نوجوانان و نوجوانان را می پذیرد. از خصوصیات جالب آن این است که آکادمی هنر کاردینال کارتر در تمام طول سال تحصیلی دانش آموز می پذیرد (در صورتی که ظرفیت در کلاس هنری مورد نظر وجود داشته باشد).

4. دبیرستان Leaside

اینجا یکی دیگر از دبیرستان های برتر در تورنتو است. این مدرسه در سال 1945 توسط هیئت آموزشی Leaside تأسیس شد و در محله Leaside (دقیقاً همانطور که از نامش پیداست) در گوشه خیابانهای Bayview و Eglinton واقع شده است.

Leaside که یک مدرسه عالی است، به دلیل انتقال دانش به دانش آموزان از سطح علمی بالایی برخوردار است. جمعیت این مدرسه حدود 1000 دانش آموز است و یک برنامه درسی قوی برای یادگیری زبان توسط دانش آموزان دارد.

5. دبیرستان Earl Haig

مدرسه متوسطه ارل هایگ یکی دیگر از دبیرستان های برتر دولتی در تورنتو است که بیش از 2000 دانش آموز دارد. گذشته از این، این مدرسه میزبان مشهور برنامه هنری کلود واتسون است. و به هنرجویان هنر غنی سازی درام، رقص، موسیقی، هنرهای تجسمی و هنرهای مربوط به فیلم را ارائه می دهد.

در طول سالها، این مسسه به طور مداوم به طیف گسترده ای از دانش آموزان خدمات ارائه داده است، در نتیجه منجر به ایجاد جوی پر جنب و جوش در مدرسه، تمرکز بر تعالی علمی، تعهد به هنر و اشتیاق به فرصت های خوب یادگیری می شود. مدرسه متوسطه ارل هایگ دارای تعداد زیادی پرسنل حرفه ای است که به دانش آموزان کمک می کنند تا در فعالیت های فوق برنامه مختلف شرکت کنند و به آنها آموزش های آکادمیک با کیفیت ارائه دهند.

6. مدرسه کاتولیک Father John Redmond

دبیرستان کاتولیک Father John Redmond و Regional Arts Centre یک دبیرستان عالی و معتبر کاتولیک است. این موسسه در شهر تورنتو، Etobicoke واقع شده است و توسط Toronto Catholic District School Board اداره می شود.

از آنجا که اصول اساسی هر مدرسه کاتولیک ایجاد یک محیط کاتولیک غنی، وفادار به عقاید و فلسفه های کاتولیک است و در عین حال یادگیری را برای دانش آموزان راحت می کند، این مدرسه متوسطه کاتولیک این موضوع را در نظر گرفته است. این مدرسه از دانش آموزان خود برای شرکت در فعالیت های مختلف فوق برنامه از قبیل مسابقات دو و میدانی با مدارس دیگر پشتیبانی می کند.

هر سال، این موسسه در جشنواره Sears Drama و همچنین سایر فعالیت های فوق برنامه از جمله سخنرانی عمومی، بحث و گفتگو، باشگاه زبان، روزنامه و مجلات مدرسه و بسیاری دیگر شرکت می کند.

7. مدرسه کاتولیک St.-Frère-André

یکی دیگر از مدارس عالی کاتولیک که در لیست بهترین دبیرستانهای تورنتو قرار دارد، مدرسه متوسطه کاتولیک St.-Frère-André است. این مدرسه در تورنتو واقع شده است، یک دبیرستان فرانسوی زبان کاتولیک رومی است که توسط Conseil scolaire Catholique MonAven اداره می شود. مدرسه متوسطه کاتولیک St.-Frère-André بخشی از ساختمان سابق دانشکده غرب تورنتو را به خود اختصاص داده است.

8. موسسه William Lyon Mackenzie

موسسه William Lyon Mackenzie یکی از برترین دبیرستانهای تورنتو است که در سال 1960 توسط هیئت آموزشی North York تاسیس شد. این موسسه در نزدیکی خیابان Sheppard  و جاده Allen واقع شده است و از طریق فعالیت های فوق برنامه و درسی و همچنین مشارکت جامعه دانشجویی به طور مستمر از برتری علمی برخوردار است.

این دانشکده با داشتن هیئت دلسوز و متخصص، توانسته برنامه هایی را ایجاد کند که متناسب با نیازها و علاقه های مختلف دانش آموزان باشد. موسسه دانشگاهی ویلیام لیون مکنزی که در یک محیط دیدنی واقع شده است، توانسته است محیطی امن، آرام و با استقبال ایجاد کند که به یادگیری کمک می کند و از رشد تحصیلی دانش آموزان پشتیبانی می کند.

9. مدرسه Le Collège Français

Le Collège Français یک دبیرستان فرانسوی زبان است که در تورنتو واقع شده است. قبل از تأسیس در سال 1998، این مدرسه بخشی از شورای آموزش تورنتو (TBE) و Conseil des écoles françaises de la communauté urbaine de Toronto (CEFCUT) بود. با این حال، این موسسه در حال حاضر بخشی از le Conseil scolaire Viamonde است.

Le Collège français تعداد زیادی برنامه های مختلف دارد که شامل برنامه های IB است. در حال حاضر، بیش از 750 دانشجو ثبت نام کرده است.

10. موسسه North Toronto Collegiate

موسسه North Toronto Collegiate یک دبیرستان عمومی است که در منطقه شمالی تورنتو واقع شده است. Toronto District School Board مدرسه را اداره می کند و جمعیت دانش آموزان تقریباً به 1100 نفر است.

اینجا یک موسسه شناخته شده برای فعالیت های عالی دانشگاهی است که دانشجویان خود را درگیر آن می کند. این فعالیت ها شامل مسابقات ورزشی با سایر مدارس جامعه و بحث و گفتگو است. این مدرسه پس از بازگشایی در سال 2010، یک جامعه منحصر به فرد و متنوع از دانشش آموزان ایجاد کرده است، دانش آموزان به طور مداوم به سایر دانش آموزان در پرورش و توسعه مهارت های مفید مانند تفکر انتقادی، خلاقیت و مهارت های ارتباطی خوب کمک کرده اند.

 در این مدرسه ثبت نام از طریق پذیرش انجام میشود.

11. موسسه Lawrence Park Collegiate

یکی دیگر از دبیرستان های برتر تورنتو، موسسه Lawrence Park Collegiate است. واقع در پارک Lytton، در حومه تورنتو قدیم. به نظر می رسد که این مدرسه امور آکادمیک خود را در راستای همسویی با شعار خود "Amor Doctrinae Floreat" (عشق به یادگیری شکوفا شود) اداره می کند.

از زمان تأسیس، خانواده ها، دانش آموزان، کارمندان و معلمان همه دست در دست یکدیگر کار کرده اند تا در یک فضای آرام تعالی و رشد برای افراد فراهم کنند. همچنین، موسسه دانشگاهی لارنس پارک نهایت تعهد خود را اجرا میکند تا دانشجویان را در طول دوره تحصیل خود با ارائه پیشنهادهای علمی متنوع و غنی ارائه دهند. تنوع غنی و گسترده پیشنهادهای آکادمیک برای کمک به دانشجویان برای شرکت در فعالیتهای فوق برنامه در دسترس است که به نوبه خود فرصتهای متنوعی را برای پرورش و توسعه مهارتهای مهم که شامل مهارتهای رهبری است، در اختیار دانشجویان قرار می دهد.

12. مدرسه هنری Rosedale Heights

مدرسه هنری Rosedale Heights دبیرستانی است که در مرکز شهر تورنتو واقع شده و تمرکز اصلی خود را بر روی هنر گذاشته است. این مدرسه به دلیل سوابق بالای علمی در برنامه های هنری به عنوان یکی از بهترین دبیرستان های تخصصی کشور شناخته شده است.

این موسسه ورود دانشجویان را فقط به شهر تورنتو محدود نمی کند بلکه از منطقه تورنتوی بزرگ (GTA) و همچنین سایر مناطق کانادا دانش آموز میپذیرد. این هنرستان همچنین تنها دبیرستان هنر محور است که بخشی از هیئت Toronto District School Board است و برای آزمون دانشجویی در مراحل پذیرش، امتحانات را الزامی نمی کند.

علاوه بر این، اینجا تنها دبیرستان هنر در تورنتو است که به دانشجویان انگیزه می دهد جامعه خود را کاوش کنند و از فرصت های مختلف موجود در آن بازدید کنند. دانش آموزان همچنین آموزش می بینند تا مطالعه هنر را به روشی میان رشته ای پیش بگیرند. در دو سال اول یادگیری دبیرستان، مدرسه به دانش آموزان اجازه نمی دهد رشته اصلی تحصیل در هنر را انتخاب کنند. به این ترتیب، دانشجویان قبل از تصمیم گیری در مورد آنچه برای آنها بهتر است، در اجزای مختلف هنر به تحقیق و جستجو می پردازند.

منبع: studentmatrix.ca
انتشار: 17 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 517

به "بهترین دبیرستان ها در تورنتو" امتیاز دهید

9 کاربر به "بهترین دبیرستان ها در تورنتو" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین دبیرستان ها در تورنتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید