بهترین بازارهای کشاورزان در کانادا

طولانی تر شدن روزها و گرمتر شدن هوا فقط می تواند یک معنی داشته باشد: فصل بازار کشاورزان رسیده است! از انواع توت ها در Saskatoon گرفته تا سوسیس سنتی در Waterloo و غذاهای دریایی در Halifax ، کانادا با انبوه خوراکی های خوشمزه پر میشود. از آنجا که انتخاب ها از هفته به هفته دیگر براساس فصل تغییر می کند ، بازدید از این بازارها را بخشی از برنامه هفتگی خود قرار دهید. در اینجا بهترین بازارهای کشاورزان از سراسر کشور آورده شده است:

بهترین بازارهای کشاورزان در کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: بازار St. Jacobs - Woolwich, Ont

بازار St. Jacobs بزرگترین بازار کانادا در طول سال در منطقه واترلو در انتاریو واقع شده است. بهار و تابستان زمانی است که این بازار واقعاً زنده می شود، با صدها فروشنده کالاهای محلی انتاریو مانند پنیر، نان، گوشت ( سوسیس، کالای اصلی در منطقه واترلو)، شربت افرا و البته میوه و سبزیجات می فروشند.

بازار Le Marché du Vieux-Port - Quebec

Quebec City’s Le Marché du Vieux-Port (بازار بندر قدیمی) یک بازار روزانه و باز در سراسر سال است که شامل پنیرهای محلی، گوشت، کالاهای پخته شده و غیره است. بسته به اینکه در چه زمانی از سال از این بازار بازدید می کنید، می توانید غذاهای محلی مخصوص فصل مانند صدف های Beausoleil، شربت بلوبری، لیکور افرا (و بسیاری دیگر از محصولات افرا!)، Tourtière و نوشیدنی توت سیاه را پیدا کنید.

بازار Lachute - Lachute, Que

بازار کشاورزان Lachute به عنوان بازار کوچک کشاورزان و حراج اسب در سال 1950 آغاز به کار کرد، اکنون در یک فضای 15 هکتاری واقع شده است. سه شنبه ها و یکشنبه ها در تمام طول سال باز است و شنبه ها در تابستان برای فروش میوه فصل، فروشندگان مواد غذایی و همچنین یک بازار عتیقه و حراج اسب .برقرار است و اگر اتفاقاً اسب داشته باشید، در پاییز، بازار سیب آهو و هویج می فروشد تا این حیوانات در زمستان خوب تغذیه شوند!

بازار Hubbards- Hubbards, N.S

هر هفته روز شنبه از روز مادر تا پایان ماه اکتبر، بازار کشاورزان Hubbards در خارج از هالیفاکس در 25 سال گذشته برقرار بوده است. این بازار میزبان فروشندگانی از سراسر ساحل جنوبی و البته هالیفاکس است و همه چیز را از قهوه ارگانیک گرفته تا مربا، ژله، نوشیدنی های برتر، گوشت و کالاهای پخته شده می فروشد. همچنین می توانید یک دسته گل تازه، صابون دست ساز و شمع هم بخرید.

بازار Saskatoon - Saskatoon

به دنبال توت Saskatoon میگردید؟ البته وقتی فصلشان باشد آنها را در بازار کشاورزان Saskatoon خواهید یافت. بازار درفضای پوشیده در طول سال باز است و بازار در فضای باز از ماه می تا اکتبر برقرار می شود. از 3 می، بازار میزبان بازارهای هنری در هر پنجشنبه شب از ساعت 5 تا 9 است، جایی که هنرمندان، صنعتگران، نوازندگان و نوازندگان محلی می توانند استعدادهای خود را به نمایش بگذارند.

بازار Salt Spring Island - Salt Spring Island, B.C

Salt Spring Island، بخشی از جزایر خلیج بریتیش کلمبیا، به عنوان جزیره هنرهای کانادا شناخته می شود و این بازار مشهور استعدادهای غنی را به نمایش می گذارد. روزهای شنبه، از ابتدای آپریل تا پایان اکتبر، بیش از 140 هنرمند و تولیدکننده غذا در پارک سنتنیال گرد هم می آیند. هر آنچه در این بازار فروخته می شود باید توسط خود فروشنده ساخته، پخته یا پرورش یابد - این بازار تضمین میکند که محصولاتش خانگی است. بعد از ظهرهای سه شنبه از ژوئن تا اکتبر، یک بازار فقط برای غذا و سبزیجات (به علاوه گل) وجود دارد که کشاورزان محلی با محصولات ارگانیک در آن حضور دارند.

بازار St. Albert - St. Albert, AB

بهترین بازارهای کشاورزان در کانادا

بازار کشاورزان سنت آلبرت بزرگترین بازار کشاورزان در فضای باز در کانادای غربی است. هر شنبه از ژوئن تا اکتبر باز است و در طول روزهای بازار، تمام مرکز شهر سنت آلبرت به یک محیط اجتماعی بی نظیر در فضای باز تبدیل شده است. بازار جنب و جوش دارد، از موسیقی زنده، کامیون های مواد غذایی و بیش از 250 فروشنده برخوردار است که محصولات مختلفی از جمله محصولات تازه، محصولات مراقبت شخصی، لباس می فروشند. بازار کشاورزان سنت آلبرت همچنین برای 5 شنبه در فصل تعطیلات یک بازار کریسمس سرپوشیده را برقرار می کند تا بتوانید یک هدیه عالی برای عزیزان خود بگیرید.

بازار Old Strathcona - Edmonton

بازار کشاورزان Old Strathcona شروع جالبی دارد: در سال 1983، در یک پارکینگ کوچک با حدود 10 فروشنده شروع به کار کرد. در سال 1986، بازار به داخل انبارهای قدیمی اتوبوس منتقل شد و اکنون بزرگترین بازار کشاورزان در ادمونتون است. هر شنبه، 130 فروشنده از 300 عضو چرخشی خود برای فروش کالاهای خود در این بازار حضور دارند. شعار Old Strathcona Market این است: "ما این ها را درست می کنیم، می پزیم، رشد می دهیم و می فروشیم"، این بدان معناست که در اینجا چیزی نمی بینید که دست دوم فروخته شود.

بازار Fredericton Boyce - Fredericton, N.B.

صبح روزهای شنبه، بیش از 250 فروشنده محلی دور هم جمع می شوند تا کالاهای خود را در بازار کشاورزان فردریکون بویس بفروشند. همه کالاهای اصلی موجود و کالاهای دیگر نیز وجود دارد که تنوع منطقه را به نمایش می گذارد - فکر کنید نان چینی، سمبوسه، فلافل، برگ انگور وبسیاری دیگر برای فروش حاضر است!

بازار Halifax Seaport Farmers - Halifax

این بازار عنوان قدیمی ترین بازار ثابت کشاورزان آمریکای شمالی را در اختیار دارد: این بازار در ژوئن سال 1750 به عنوان بازار کشاورزان هالیفاکس ایجاد شد، درست یک سال پس از تاسیس هالیفاکس. این بازار طی 268 سال گذشته در مکان های مختلفی برگزار شده است، اما در حال حاضر در امتداد بندر هالیفاکس واقع شده است که به عنوان منطقه فرهنگ و هنر پر جنب و جوش هالیفاکس شناخته می شود. برخی از دکه های فروشندگان در بازار از دهه 1800 در آنجا بوده اند، نسل های مختلف غرفه ها را اداره می کنند و سنت خانوادگی را زنده نگه می دارند.

بازار Fireweed Community - Whitehorse

هر پنجشنبه از ماه می تا سپتامبر، بازار Fireweed Community در پارک Whitehorse’s Shipyards برقرار می شود. 40 فروشنده ای که این بازار را تشکیل می دهند ترکیبی دلپذیر از کشاورزان، قهوه سازها، نانوایان، شیرینی فروشی ها و همچنین صنعتگران هستند که از جواهرات گرفته تا مبلمان دست ساز، محصولات مراقبت از بدن و لوازم التحریر می فروشند.

 
منبع: chatelaine.com
انتشار: 9 شهریور 1402 بروزرسانی: 19 شهریور 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 472

به "بهترین بازارهای کشاورزان در کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "بهترین بازارهای کشاورزان در کانادا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین بازارهای کشاورزان در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید