برنامه سفر دو روزه به ویکتوریا، بریتیش کلمبیا کانادا

ویکتوریا به خاطر منظره­ های طبیعی زیبا، معماری ویکتوریایی و باغ­هایی که در سراسر جهان مشهور هستند، یکی از بهترین شهرهای توریستی کانادا به شمار می­آید. ویکتوریا مرکز بریتیش کلمبیا است و یکی از معدود نقاط کاناداست که در آن برف خیلی کمی می­بارد.

می­توانید به راحتی چند هفته در ویکتوریا بمانید و از فضای آن لذت ببرید؛ اما راهنمای گردش زیر به شما کمک می­کند طی دو روز به بهترین شکل از این شهر ساحلی زیبا دیدن کنید.

برنامه سفر دو روزه به ویکتوریا، بریتیش کلمبیا کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: روز اول: چیزهایی که باید در ویکتوریا BC تجربه کنید

در روز اول اقامت در ویکتوریا، صبح زود بلند شوید، صبحانه مفصلی میل کنید و آماده گردش شوید!

از بندر داخلی ویکتوریا شروع کنید.

بندر داخلی ویکتوریا یکی از زیباترین بندرهای دنیاست و بهترین محلی است که می­توانید بازدید خود را از آنجا شروع کنید. از این محل می­توانید بهترین نماهای شهر را ببینید؛ بناهای رسمی، تورهای مختلف تماشای نهنگ­ها و امکانات اکوتوریسم، هواپیماهای دریایی و ترمینال بین المللی قایق گردشی بخشی از جاذبه­ های این بندر هستند. قدم زدن در اطراف بناهای زیبا و تماشای باغچه­ های مختلفی که شهر را زینت داده اند واقعا لذت بخش است.

اولین قدم گردش، این است که درباره شهر ویکتوریا BC یاد بگیرید و تاریخچه آن را بدانید. خیلی عالی است که داستان­های محلی مختلف را بشنوید؛ این داستان­ها نه تنها درباره تاریخ و ساختمان­ها هستند بلکه حکایت هایی درباره مردم و رستوران­هایی که سر راه خواهید دید هم وجود دارند. می­توانید غذاهای مختلف مانند خوراک­های ایتالیایی، بستنی خانگی، پیراشکی، انواع سرکه بالزامیک و روغن زیتون و احتمالاً خوشمزه­ترین کوفته قلقلی­هایی که تا حالا خورده اید را امتحان کنید.

یکی از بهترین بخش­های شهر، پیاده روی کوچکی در قدیمی­ترین محله چینی امریکای شمالی است. این محله یکی از محل های بازی، معروف بود و می­توانید درباره تاریخچه جذاب آن چیزهای جالبی بدانید. البته حالا به یک جاذبه توریستی تبدیل شده و محل زیبایی برای اقامت نیز هست. به علاوه مکانی عالی است که در آن عکس گروهی بگیرید!

از اسکله ماهیگیران ویکتوریا BC بازدید کنید

اسکله ماهیگیران ویکتوریا یکی از جذاب­ترین محله­ هایی است که خواهید دید. در این محل نه تنها غذاهای عالی پیدا می­شود بلکه مکانی فوق العاده است که در آن خانه­ های شناور وجود دارند و از آنها می­توان مناظر زیبای شهر را دید. قدم زدن بر روی اسکله به جای خیابان سنگفرش شده، احساسی عالی به شما می­دهد. می­توانید در این اسکله غذاخوری­ها و فروشگاه­ های شناور را هم ببینید. اسکله ویکتوریا فاصله کمی از بندر داخلی ویکتوریا دارد، بنابراین می­توانید این گزینه را به گردش یک روز اضافه کنید. اگر سوار بر اتومبیل گردش می­کنید، پارکینگ­های زیادی در اطراف اسکله ماهیگیران وجود دارند که می­توانید از آنها استفاده کنید.

از  موزه سلطنتی BC بازدید کنید

اگر هنوز وقت دارید و خسته نشده اید، به موزه سلطنتی بریتیش کلمبیا سر بزنید. هدف از احداث این موزه، گسترش دانش عمومی درباره بریتیش کلمبیا، الهام بخشی و برانگیختن کنجکاوی و حیرت است. سه گالری دائمی اصلی در این موزه وجود دارند که عبارتند از موزه تاریخ طبیعی، تاریخ مدرن، و تاریخ اولین ملل. بیش از هفت میلیون جاذبه در این موزه وجود دارد. حتی اگر پس از بازدید خسته شوید، در موزه یک تئاتر IMAX وجود دارد که می­توانید در آن راحت بنشینید و استراحت کنید و از امکانات سرگرمی آموزشی یا تجاری لذت ببرید.

در انتهای روز در کشتی تفریحی ویکتوریا از نوشیدنی خوشمزه و غذای درجه یک لذت ببرید

در آخر گردش می­توانید به رستوران کشتی تفریحی بروید و از یک غذای فوق العاده همراه نوشیدنی خوشمزه لذت ببرید. این جاذبه اولین رستوران مسقف عصر جدید است که در آن نوشیدنی هم تولید می­شود. این رستوران نه تنها نوشیدنی بی­نظیری دارد بلکه فضای دلچسب و غذای لذیذ آن هم زبانزد است. سرو غذا، مزه عالی نوشیدنی و ترافل شکلاتی همراه آن شما را شگفت زده خواهد کرد. خوراکی­ها نه تنها خوشمزه هستند بلکه نوشیدنی و ترافل شکلاتی به روش کاملاً خانگی تهیه می­شوند! این یکی قطعاً از جمله بهترین مکان­های ویکتوریاست.

برنامه سفر دو روزه به ویکتوریا، بریتیش کلمبیا کانادا

روز دوم: چیزهایی که باید در ویکتوریا BC ببینید

روز اول خسته کننده است. می­توانید صبح کمی بیشتر بخوابید اما خواب نمانید. دوباره صبحانه مفصلی بخورید و بلند شوید تا جاذبه­ های زیبایی را ببینید که فقط در ویکتوریا پیدا می­شوند!

از کاخ کریگ­داروچ ویکتوریا BC بازدید کنید

اگر از دیدن زیبایی­ها و جزئیات بناهای تاریخی لذت می­برید، حتما از کاخ کریگ­داروچ بازدید کنید. این کاخ یک مکان تاریخی ملی است و نمونه­ای عالی از معماری رومی و زندگی مرفه در سال 1890 به شمار می­آید.

به باغچه­ های بوچارت سر بزنید و رزها را ببویید

نمی­شود به ویکتوریا بروید اما باغچه­ های مشهور بوچارت را نبینید. این باغچه­ ها حاصل عشق و تلاش سخت خانمی هستند که یک معدن آهک را به یک مکان تاریخ طبیعی تبدیل کرد. در این باغچه­ ها می­توانید بیشتر از 800 گل و گیاه را ببینید که طی 100 سال اخیر، هرسال گل­های زیبایی می­دهند. اگر عاشق گل هستید شاید عاشق این محل شوید، اما اگر علاقه خاصی به گل ندارید بازهم از دیدن این جاذبه متحیر خواهید شد. باغچه بوچارت یک شاهکار واقعی است. مسیرهای پیاده روی متنوعی در میان باغچه­ ها وجود دارند که با عبور از میان آنها، می­توانید از عطر و رنگ­های متنوع هر باغچه لذت ببرید. فرقی ندارد محو نمای زیبای باغچه سانکن شوید، از آرامش باغچه ژاپنی لذت ببرید یا گردش رمانتیکی در باغچه رز داشته باشید؛ به هر حال باید حتما از این مکان بازدید کنید. این مکان زیبا نه تنها برای بریتیش کلمبیا بلکه برای کل کانادا اهمیت دارد. قطعاً باغچه بوچارت یکی از اصلی­ترین جاذبه­ های ویکتوریا BC است.

آخر روز خود را به شام و نوشیدنی مهمان کنید

بقیه زمان را خودتان مدیریت کنید. تا حالا باید به چندین رستوران و غذاخوری مختلف سر زده باشید. حالا باید به رستورانی بروید که بیشتر از همه نظر شما را جلب کرده است. شاید بهتر باشد مکان خاصی را برای صرف یک وعده انتخاب کنید و برای نوشیدنی به جای دیگری بروید! حتی می­توانید به رستورانی بروید که موسیقی زنده هم داشته باشد.

چیزهای مختلفی در ویکتوریا هستند که باید آنها را تجربه کنید. فهرست ما تنها بخش اندکی از جاذبه­ ها را دربر می­گیرد. با این حال اگر زیاد وقت ندارید، با این برنامه گردش می­توانید به بهترین شکل از شهر بازدید کنید! اگر می­توانید سه روز در ویکتوریا بمانید، حتما گزینه­ هایی مثل تور تماشای نهنگ­ها، بازدید از پارک بیکن هیل، باغچه آبکازی یا گردش در یکی از چندین منطقه پیاده روی شهر را به برنامه تان اضافه کنید.

محل اقامت

اگر می­خواهید محل اقامتتان هم تجربه جالب و جدیدی برایتان داشته باشد، به اقامتگاه Bed & Breakfast ویکتوریا بروید. در این مکان نه تنها امکانات اقامتی سبک ویکتوریایی ارائه شده بلکه خود ساختمان در بهترین موقعیت ممکن قرار دارد و در فاصله کمی از اسکله ماهیگیران ساخته شده است. اینجا صبحانه خوشمزه­ای سرو می­شود و شما را برای یک روز عالی آماده می­کند. اقامت در این محل، یکی از بهترین تجربه­ هایی است که می­توانید طی سفری عالی به ویکتوریا کسب کنید.

بهترین زمان بازدید از ویکتوریا BC

مثل بقیه شهرهای کانادا، ویکتوریا هم طی بهار و تابستان و پاییز بهترین آب و هوا را دارد. البته زمستان ویکتوریا در مقایسه با بقیه شهرها معتدل­تر است، اما امکان دارد سرد و بارانی یا حتی برفی باشد. اگر لباس مناسب بردارید و با سردی هوا مشکل نداشته باشید می­توانید هم در هزینه سفر به ویکتوریا صرفه جویی کنید و هم موقعی به این شهر بروید که جمعیت توریست کمتر باشد. اگر دوست دارید تجربه خاصی کسب کنید، شاید بتوانید تصمیمتان را تغییر بدهید. مثلاً گل­های مختلف در زمان­های مختلف سال باز می­شوند. اگر می­خواهید در باغچه بوچارت گل­های خاصی را ببینید، اول بفهمید چه زمانی گل می­دهند و سپس برای سفر برنامه بریزید. اگر دوست دارید نهنگ­های آرکاس یا گوژپشت را ببینید، با کمپانی تماس بگیرید و بپرسید بهترین زمان برای بازدید چه موقعی است.

منبع: mustdocanada.com
انتشار: 4 دی 1402 بروزرسانی: 23 دی 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 482

به "برنامه سفر دو روزه به ویکتوریا، بریتیش کلمبیا کانادا" امتیاز دهید

2 کاربر به "برنامه سفر دو روزه به ویکتوریا، بریتیش کلمبیا کانادا" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه سفر دو روزه به ویکتوریا، بریتیش کلمبیا کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید