برج و هتل ترامپ در ونکوور کانادا در پی همه گیری کرونا ورشکست شد

پیمانکار برج و هتل های بین المللی ترامپ در ونکوور کانادا در پی رکود ناشی از همه گیری کرونا اعلام ورشکستگی کرده است.

برج و هتل ترامپ در ونکوور کانادا در پی همه گیری کرونا ورشکست شد

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: شرکت صاحب این برج و هتل ها در بیانیه خود آورده است که تعطیل شدن این مکان در ماه مارس و هزینه های جاری از زمان شیوع کرونا به همراه کمبود درآمد عامل این تصمیم بوده است.

در پی این اقدام بیش از 250 نفر از کارمندان این هتل از کار بیکار شده اند.

یک شرکت ساخت و ساز مالزیایی مستقر در کانادا که به نام گروه هلبورن فعالیت می کند، طبق توافقی در سال 2013 امتیاز حق استفاده از نام ترامپ را در پروژه های خود خریداری کرده است و مالک این برج به شمار می رود.

برج شیشه ای ترامپ در ونکوور که توسط آرتور اریکسون معمار مشهور کانادایی طراحی شده، در حدفاصل سال های 2012 تا 2016 میلادی با هزینه ای به مبلغ 350 میلیون دلار ساخته شد.

این برج که 217 واحد مسکونی و 147 اتاق هتل دارد با زاویه 45 درجه به سمت آسمان به شیوه ای طراحی شده است که هیچ کدام از دو اتاق آن منظره مشابهی به بیرون ندارند.

این برج که با 188 متر ارتفاع دومین آسمانخراش بلند ونکوور محسوب می شود در زمان عرضه با قیمت متوسط 1615 دلار کانادا بر متر مربع (1233 دلار آمریکا) رکورد بازار مسکن در این شهر کانادا را شکست.

آسمان خراش ترامپ در اوایل سال 2017 در شهر ونکوور افتتاح شد. در آن زمان گرگور رابرتسون، شهردار این شهر خطاب به شرکت سازنده این ساختمان نوشته بود: نام و مارک تجاری ترامپ جایی در آسمان ونکوور ندارد، همانطور که ایده های جاهلانه او نیز در دنیای مدرن جایی ندارد.

کانادا از میانه ماه مارس و با شدت گرفتن همه گیری کرونا مرزهای خود را به روی اکثر پروازهای بین المللی بست؛ اقدامی که تا 30 سپتامبر تمدید شده است.

منبع: per.euronews.com
انتشار: 21 تیر 1400 بروزرسانی: 21 تیر 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 624

به "برج و هتل ترامپ در ونکوور کانادا در پی همه گیری کرونا ورشکست شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "برج و هتل ترامپ در ونکوور کانادا در پی همه گیری کرونا ورشکست شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برج و هتل ترامپ در ونکوور کانادا در پی همه گیری کرونا ورشکست شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید