بازدید ارزان قیمت از تورنتو کانادا

تورنتو بدون شک یکی از جذاب ترین مکان های دیدنی این کشور در میان تمامی مسافران تور ارزان کانادا است. جاذبه های زیادی در این شهر، چشم انتظار گردشگران علاقه مند به گذراندن اوقاتی خوش و به یادماندنی هستند.

بازدید ارزان قیمت از تورنتو کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: در تور کانادا ارزان قیمت خود به محض این که وارد تورنتو می شوید، خیلی زود متوجه جنب و جوش شهر و تفریحات مختلف آن می شوید. بعدازظهرهای این شهر رستوران های عالی و پر زرق و برق تا کافه های دنج و جذاب را به شما ارائه می کند.

شب که شروع شد برای خودتان از رستوران Chanticleer غذا بگیرید، این اغذیه فروشی 3 منوی مختلف برای انتخاب دارد. این رستوران کوچک تنها 26 صندلی دارد اما اندازه اش باعث کاهش محبوبیتش در میان مسافران تورهای ارزان کانادا نشده است. غذاها شامل بشقاب هایی با تزئینات زیبا و ترکیب های ماجراجویانه ای از طعم های مختلف هستند. این رستوران را برای غذا خوردن انتخاب کنید؛ هرگز پشیمان نخواهید شد.

تورنتو در روز پیشنهادهای بیشتری از شب برای مسافران تور ارزان کانادا دارد. سوار قایق شوید و به تور اسکله بروید. کمی آن طرفتر که بروید می توانید از دیدن خط افق به بهترین شکلش لذت ببرید. تورهای بازدید از جزایر در دسترس هستند و اگر می خواهید از شهر کمی دور شوید بهترین گزینه برای شما محسوب می شوند.

البته برای کسانی که واقعا می خواهند جاذبه های تورنتو را ببینند، تورهای مختلفی برای گشت و گذار در شهر وجود دارد. اتوبوس های دو طبقه منتظر شما هستند تا بهترین مکان های شهر را به شما نشان دهند. در تور تورنتو خود به بالای برج CN بروید، از تالار مشاهیر هاکی دیدن کنید و روی یکی از صندلی های سالن Royal Alexander Theatre بنشینید و از تماشای یک نمایش لذت ببرید.

بازدید از موزه یا گالری هنری

در تورنتو بسیاری از موزه های مشهور در ساعات مشخصی رایگان هستند. می توانید گردش خود را با گالری هنری اونتاریو (AGO) شروع کنید که مجموعه متنوعی از شاهکارهای تاریخی و معاصر کانادایی و بین المللی را به نمایش می گذارد. شما می توانید هر چهارشنبه از ساعت 6 الی 8:30 عصر از مجموعه دائمی این گالری به رایگان تماشا کنید. موزه هنر معاصر تورنتوی کانادا هم اگر چه کوچک تر است اما به همان میزان پویایی دارد. موزه کفش باتا (Bata Shoe) پنجشنبه ها از ساعت 5 تا 8 عصر و موزه پارچه کانادا چهارشنبه ها در همین ساعت قانونی دارند که اجازه می دهد بازدیدنمایندگان در حد توانشان ورودی پرداخت نمایند. اگر به تاریخ علاقه دارید، حتما به موزه سلطنتی اونتاریو (ROM) سر بزنید. ورودی این موزه آدینه ها 12 دلار است.

بازار گردی

برای اینکه خودتان را کاملاً در تنوع تورنتو غرق کنید، به سراغ بازار سنت لارنس (St. Lawrence Market) یا بازار کنزینگتون (Kensington Market) بروید. سنت لارنس در یک ساختمان تاریخی واقع شده که چندین فروشنده بی همتا در آن مشغول فعالیت هستند. از قصابی و نان فروشی گرفته تا میوه فروشی و غیره را می توانید در این بازار ببینید. به عکس، کنزینگتون محله ای در کنار چاینا تاون است و می توانید کافه های مجذوب کننده و مغازه های قدیمی، رستوران ها و میوه فروشی های متنوعی را در آن ببینید. قدم زدن در کنزینگتون مجذوب کننده بوده و می توانید حتی بدون خرید کردن هم در آن لحظات خوبی را تجربه کنید.

فضاهای سبز شهری

تورنتو علی رغم اینکه بزرگ ترین کلانشهر کانادا است، موقعیت های بی همتایی برای پیوند با طبیعت دارد. در انتهای غربی شهر، نزدیک به بلور وست ویلِج (Bloor West Village) می توانید های پارک (High Park)، بزرگ ترین فضای عمومی شهر با یک دریاچه بزرگ، باغ وحشی کوچک، باغ های گوناگون و راستاهای پیاده روی مجذوب کننده را ببینید. از یک پیک نیک آرام روی دامنه سبز مشرف به دریاچه گرنادیِر (Grenadier) لذت ببرید و اگر دوست دارید به مرکز شهر نزدیک تر باشید، می توانید به سراغ پارک ترینیتی بل وودز (Trinity Bellwoods) در امتداد کوئین وست (Queen West) بروید. یکی دیگر از راه های لذت بردن از فضای سبز تورنتو، گشت و گذار در سیستم مسیل وسیع شهر است که به صورت شبکه ای از پارک ها و فضاهای سبز، با راستاهای کوهپیمایی، دوچرخه سواری و پیاده روی در تابستان و اسکی کراس کانتری در زمستان مورد استفاده مردم قرار می گیرد.

بازدید از اورگرین بریک ورکس

از دیگر جاذبه هایی که باید ببینید اِوِرگرین بریک وُرکس (Evergreen Brick Works)، یکی از موفقیت های برنامه ریزی شهری برای استفاده مجدد از اماکن قدیمی است. اینجا سابقاً یک محوطه صنعتی متروکه بود که به هدف ایجاد یک اجتماع و مرکز محیط زیستی که دیزاین های پایدار را به نمایش می گذارد، مورد بازسازی نهاده شد. بریک ورکس میزبان رویدادهای محلی و کارگاه های مختلفی شده و بعلاوه محل برگزاری بازار هفتگی کشاورزان است. گشت و گذار در اینجا رایگان بوده و محوطه ای مخصوص بچه ها، نمایشگاه های هنری، راستاهای تفریحی و یک راستا اسکیت برای زمستان را هم در بر می گیرد.

ساحل

گستردگی نواحی ساحلی تورنتو شاید شما را غافلگیر کند، اما در این شهر بیش از 3 کیلومتر ساحل شنی و نواحی تفریحی در امتداد دریاچه اونتاریو وجود دارد. این سواحل شرقی در ماه های تابستان حال و هوای یک شهر کوچک را به خودشان می گیرند و می توانید در آن ها آفتاب گرفته، شنا کرده، والیبال ساحلی بازی کنید و از یک بستنی قیفی خوشمزه لذت ببرید. بعلاوه کافه ها، رستوران ها و بوتیک های مجذوب کنندهی در این حوالی وجود دارند. در جزایر تورنتو هم می توانید ساحل هایی را ببینید ولی برای این کار باید چند دقیقه ای را از مرکز شهر با قایق طی کرده و هزینه اندکی پرداخت کنید. در امتداد ساحل دریاچه، هاربرفرانت سنتر (Harbourfront Centre) قرار گرفته است که سال ها قطب تفریحی و جشن های فرهنگی بوده و می توانید از فستیوال های تماشای آن در زمینه غذا، موسیقی، پایکوبی، تئاتر، ادبیات و غیره تماشا کنید.

غذا خوردن در رستوران غزاله

چیز خوبی که درباره سر زدن به غذاخوری های مقرون به صرفه تورنتو وجود دارد، این است که آن ها هم تنوع شهر را که به خاطرش معروفیت دارد به خوبی منعکس می نمایند. می توانید در رستوران غزاله (Ghazale) غذاهای گیاهی و خاورمیانه ای را امتحان کنید. این رستوران از سال 1995 فعالیت خود را شروع کرده و شعبه های مختلفی در سرتاسر شهر دارد. می توانید بیشتر ساندویچ ها، غذاها و شاورما را به قیمت 12 دلار یا کمتر سفارش دهید.

جامبو امپاناداس

جامبو اِمپاناداس (Jumbo Empanadas) در پانزده سال اخیر یکی از رستوران های محبوب کنزینگتون بوده و امپاناداس های بزرگ و خوشمزه ای که با گوشت گوساله، مرغ یا تخم مرغ آبپز، زیتون و کشمش پر شده اند را به قیمت 4.50 دلار می فروشد. اگر بخواهید مدل کوچک این ساندویچ ها را خریداری کنید، تنها 1.50 دلار برایتان هزینه خواهد داشت. اگر صف خیلی طولانی بود می توانید به سراغ امپوریوم لاتینو (Emporium Latino)، یک خواربار فروشی لاتین، بروید که غذاهای لاتینی مانند امپاناداس، تامالِس، پوپوساس و غیره که تازه پخته شده اند را زیر 5 دلار می فروشد.

مسینی اوتنتیک جایروس

در سمت دیگر شهر، می توانید به سمت مسینی (Messini) در دنفورث (Danforth) بروید که از سال 2002 قلب محله یونانیِ تورنتو بوده است. قیمت های این رستوران به طرز غافلگیرنماینده ای پایین بوده و با دکور شیکش تضاد دارد. می توانید در اینجا غذاهای لذیذی را تنها با کمتر از 5 دلار سفارش دهید. بعلاوه گزینه های گیاهی هم برای گیاهخواران وجود دارد.

رستوران نگوئن هونگ

نگوئن هونگ (Nguyen Huong) در چاینا تاون واقع شده و ساندویچ های ویتنامی بسیار مقرون به صرفهی می فروشد. مواد داخل این ساندویچ ها شامل علف لیمو، سوسیس، مرغ رشته شده، کوفته گوشت یا گیاهان مختلف است. در اینجا می توانید یک ساندویچ خوشمزه بیرون بر را با زیر 5 دلار خریداری کنید ولی برای این کار باید در برابر شلوغی زمان ناهار شکیبا باشید.

اقامت مقرون به صرفه در پلانت تراولر

پلانِت تراولر (The Planet Traveler) یک هاستل دوستدار محیط زیست است که در ساختمانی قدیمی و بازسازی شده در خیابان کالج استریت قرار گرفته است. این هاستل بزرگ بوده و سالنی دنج و کافه ای در پشت بام دارد. اینجا بعلاوه اولین عضو پروژه ژئوترمال تورنتو بود و روی پشت بامش پنل های خورشیدی برای گرم کردن آب ساختمان کار گذاشته است. هزینه اقامت در خوابگاه های این هاستل حدوداً شبی 38 دلار است.

کالج هاستل

اقامت در کالج هاستل (College Hostel) که در کنزینگتون مارکت واقع شده، یعنی اینکه می توانید به سادگی به مجذوب کننده ترین محله های تورنتو دسترسی داشته و به راحتی به نواحی مرکزی شهر برسید. این هاستل در کل 140 تخت دارد و یکی از هاستل های بزرگ شهر به شمار میرود. اقامت در اینجا در زمستان شبی 25 دلار و در تابستان 40 دلار هزینه دارد.

اونلی بک پکرز این

اگر چه اونلی بک پکرز این (The Only Backpackers Inn) به میزان دو مورد قبلی به مرکز شهر نزدیک نیست، اما به بعضی از برترین کافه های دنفورث و دان لندز (Donlands) که نوشیدنی های خوبی دارند، نزدیک است. اقامت در اینجا شبی 30 دلار هزینه دارد و شامل یک صبحانه خوب هم می گردد.

منبع: theculturetrip.com
انتشار: 11 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 176

به "بازدید ارزان قیمت از تورنتو کانادا" امتیاز دهید

2 کاربر به "بازدید ارزان قیمت از تورنتو کانادا" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید ارزان قیمت از تورنتو کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید