باربیکیو و گذراندن آخر هفته مونترال

برای گذراندن آخر هفته در مونترال و برپایی یک مهمانی باربیکیو دورهمی، محل مناسبی را باید انتخاب کنید تا بیشتر از این تفریح لذت ببرید.

باربیکیو و گذراندن آخر هفته مونترال

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: با اینکه درجه حرارت هوا مونترال در طول زمستان به ندرت بیشتر از صفر درجه است، باز هم می توانید بوی عطر وسوسه انگیز باربیکیو در حیاط خانه و بالکن بعضی از عشاق غذاهای باربیکیویی احساس کنید. اگر فضای لازم برای برپا کردن منقل در خانه خود ندارید یا اگر می خواهید از لذت خوردن غذاهای باربیکیویی در یک پیک نیک لذت ببرید و به فضایی بزرگ تر از تراس خود احتیاج دارید، باید بگوییم که خوش شناس هستید، چون تعدادی پارک در شهر مونترال وجود دارد که می توانید در آن باربیکیو برپا کنید.

در این مقاله سعی داریم تا برترین مکان هایی که می توانید در آن از برپایی یک باربیکیو و گذراندن اوقات خوش در شهر مونترال لذت ببرید را به شما معرفی کنیم.

نکاتی مهم درباره برپایی باربیکیو در کشور کانادا

باید بدانید که در کشور کانادا قوانین خاصی در خصوص اجازه برپایی منقل در فضاهای عمومی وجود دارد. این مقررات از منطقه ای به منطقه دیگر و از یک پارک به پارک فرق دارد. بخشهای آنجو Anjou و سنت لئونارد Saint-Léonard در تمام پارک های خود، برپایی منقل را ممنوع نموده است. البته در بیشتر پارک ها منطقه ها دیگر شهر مونترال، نقاط تعیین شده ایی وجود دارد که شما اجازه برپایی منقل در پیک نیک را خواهید داشت. ساده ترین راه شناخت این مکان ها، وجود میزهای پیک نیک است. باید بدانید که شما برای برپایی منقل در بعضی از نقاط تنها اجازه استفاده پروپان را دارید و استفاده از ذغال سنگ ممنوع است. بعلاوه در بعضی از پارک ها شما می توانید از منقل شخصی خود بهره ببرید و در بعضی دیگر شما این اجازه را نخواهید داشت.

به یاد داشته باشید که مکان هایی از محوطه پارک ها که شما اجازه استفاده از گریل های گاز بوتان و پروپان خود را دارید، دارای تابلوها مخصوصی است. گفتنی است که که خاکستر ذغال خود را روی زمین یا سطل آشغال پارک ها نریزید و از قوطی های خاکستر برای جمع آوری آن ها بهره ببرید. گفتنی است که اگر می خواهید از ذغال در منقل خود بهره ببرید، باید با خودتان حتما ذغال ببرید و از استفاده شاخه درختان در منقل خود بپرهیزد.

بعلاوه گفتنی است که شما تحت هیچ شرایطی حق ندارید قوطی های بنزین یا پروپان مورد استفاده خود را در پارک جا بگذارید، قوطی های بنزین یا پروپان خود را با به خانه ببرید و آن ها را محل در جمع آوری زباله های خانگی خطرناک دور بیندازید.

پارک آنگرینیون PARC ANGRIGNON برای برپایی منقل در مونترال

پارک آنگرینیون یک پارک بزرگ و با فضایی دلچسب است که درست در کنار ایستگاه مترو آنگرینون (ANGRIGNON) واقع شده است. درختان زیبا، مسیرهای پر پیچ و خم و جویبار آرام که از آن عبور می نماید، این مکان را به مکانی مناسب برای کباب کردن کباب ها، پرتاب فریزبی به اطراف و داشتن یک پیک نیک مجذوب کننده تبدیل نموده است.

پارک آنگرینون تنها پارک مونترال بشمار می رود که تدارکات لازم برای برپایی منقل در آن وجود. شما تنها ملزم به همراه آوردن زغال چوب و فندک خود هستید. در این پارک حفره های خاصی طراحی شده است تا شما در آن منقل خود را برپا کنید.

پارک جری JARRY PARC

این پارک یکی از نمادهای شهر مونترال و منزل سابق جری پارک است. این پارک بزرگ دارای مسیرهای پیاده روی مجذوب کننده، حوض اردک، زمین های ورزشی، زمین بازی، استخر روباز و حتی وای فای رایگان است، بنابراین می توانید اطمینان داشته باشید که از زمان خود در این پارک نهایت لذت را خواهید برد.

هرچند که استفاده از منقل های ذغالی در این پارک به طور واضحی منع نشده است. اما به شما توصیه می کنیم که تنها از پروپان یا ذغال چوب خوب بهره ببرید.

ساحل سنت زوتیک SAINT ZOTIQUE

شما می توانید با حدود یک ساعت رانندگی در غرب شهر به این ساحل مجذوب کننده بروید. شما می توانید از کایاک، قایق پدالی، قایق رانی یا حتی یوگا کایاکس (کایاک مخصوصی برای یوگا روی آب) اجاره کنید و از سواری آن ها لذت ببرید. بعلاوه نگران نباشید زیرا شرایط لازم برای استفاده کاملاً پایدار و عالی قایقرانان مبتدی وجود دارد تا احساس خوبی در این ورزش داشته باشند.

شما می توانید در محل اسکان مسافران در این ساحل یک باربیکیو اجاره کنید و منقل خود را برپا کنید. در واقع برای برگزاری پیک نیک در این ساحل تنها ضروری است که غذای خود را همراه ببرید.

پارک ژان دراپو JEAN DRAPEAU PARC

اولین توصیه ما برای برپایی پیک نیک در این پارک این است که با خود غذای زیادی همراه ببرید، چون در این پارک شما می توانید کارهای مختلفی انجام دهید و قرار است حسابی گرسنه شوید. شما می توانید فعالیت های قایقرانی در حوضه المپیک را دیدن کنید یا حتی قایقرانی کنید، برای شنا بروید، به یک بازی والیبال بپیوندید، در باشگاه تفریحی تراکفیت تمرین کنید، از پیاده روی در باغ های سرسبز لذت برید، یا خود را به چالش بکشید و از وسایل و تجهیزات تفریح شناور این پارک معرف به اکوزیلا (Aquazilla)بهره ببرید، از موزه استوارت (Stewart) بازدید کنید و یا هر کار دیگری در پیک نیک از آن لذت می برید.

در این پارک شما می توانید منقل خود را برپا کنید، ولی شما حق استفاده از ذغال را ندارید و فقط می توانید از پروپان در منقل خود بهره ببرید.

پارک لا فونتین. PARC LA FONTAINE

در این پارک نیز شما تنها حق برپایی منقل با استفاده از پروپان را دارید. در واقع استفاده از ذغال در تمام پارکهای فلات ممنوع است.

این پارک یکی از بزرگترین و زیباترین پارکهای مونترال است. شما می توانید از وجود فواره های بزرگ، حوضچه های متصل به هم و پیاده روی مسیرهای پیچ در پیچ لذت ببرید. علاوه براین پارک لا فونتین هیچ وقت شلوغ نیست. پس شما می توانید از برگزار پیک نیک و در یک مکان عالی و آرام در کنار خانواده خودتان لذت ببرید. فقط به یاد داشته باشید که نباید نان های مانده و غذاهای خود را به اردک ها بدهید.

توصیه های مهم

به شما توصیه می کنیم که قبل از اینکه منقل خود را در پارک های شهر مونترال برپا کنید از قوانین فعلی این مکان درباره برپایی منقل اطلاع پیدا کنید.

انتشار: 23 آبان 1401 بروزرسانی: 23 آذر 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 1171

به "باربیکیو و گذراندن آخر هفته مونترال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باربیکیو و گذراندن آخر هفته مونترال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید