محله ایرانی ها در ونکوور

ونکوور از شهرهای محبوب ایرانی های به شما میرود و محله های مختلفی را در این شهر خواهید یافت که ایرانی های بیشتری در آن ساکن هستند و مغازه ها و شرکت های ایرانی نیز در آنجا شعباتی دارند.

محله ایرانی ها در ونکوور

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: وقتی از محله های ایرانی صحبت می کنیم از مزایای زیادی همانند سوپرمارکت و فروشگاه های ایرانی صحبت می کنیم، مطمئناً برای مهاجرین به شهر ونکوور مهم است که محله های ایرانی نشین ونکوور را بشناسند. در این مقاله به آن خواهیم پرداخت.

ونکوور، تورنتو و مونترال مقصد اصلی مهاجرین به کشور کانادا به شمار می روند. در این بین شهر ونکوور به علت آب و هوای گرم تر خود مقصد ایده آل برای مهاجرت بشمار می رود. شهر ونکوور به عنوان یکی از تجاری ترین شهرهای کانادا، میزبان خیل مهاجران ایرانی تباری است که برای زندگی و کار به کشور کانادا آمده اند. این شهر دارای استانداردهای بالای رفاهی برای زندگی شهروندان خود است، جالب است بدانید که شهر ونکوور هر سال به عنوان یکی از ده شهر برتر برای زندگی انتخاب می گردد.

اگر شما قصد دارید به کانادا مهاجرت کنید، شهر ونکوور به عنوان مرکز استان بریتیش کلمبیا و بخش مهم شهر Metro Vancouver محسوب می گردد. این شهر یکی از برترین گزینه ها برای زندگی شما خواهد بود. این شهر در نزدیکی مرز آمریکا واقع شده است که باعث نزدیکی به بازارهای مالی کشور آمریکا شده است. در هنگام مهاجرت به کشور کانادا باید در نظر داشته باشید که شهر ونکوور یکی از کلان شهرهای انگلیسی زبان این کشور است و شما به راحتی با تسلط به زبان انگلیسی می توانید در آن کار، زندگی و البته تحصیل کنید. ما در این مطلب سعی داریم تا شما را با محله های ایرانی نشین در شهر ونکوور کانادا آشنا کنیم، تا شما بتوانید در هنگام انتخاب محل سکونت خود برترین ها را انتخاب کنید.

محله های شهر ونکوور

قبل از هر چیزی باید بدانیم که کشور کانادا دارای بافت چند فرهنگی است. برخی از محله های شهر ونکوور دارای ساکنین از یک کشور خاص مانند ایران هستند. اما نباید فراموش کرد که با توجه به نوع و سبک زندگی شما، می توان زندگی کردن در یک محله خاص به شما توصیه می گردد. مثلا اگر شما برای تحصیل در دانشگاه بریتیش کلمبیا به کانادا می آید، باید محله های نزدیک به دانشگاه را برای سکونت خود انتخاب کنید. شهر Metro Vancouver بعلاوه دارای بخش های ونکوور شمالی و ونکوور غربی است و شهر برنابی در قسمت شرقی این شهر واقع شده است. این منطقه ها می توانند محل خوبی با قیمت مناسب تر برای زندگی شما باشند.

ما در این مطلب سعی می کنیم تا مزایای و معایب زندگی در انواع محله های در شهر ونکوور و اطراف آن را برای شما توضیح دهیم تا شما برای انتخاب برترین گزینه برای سکونت خود در شهر ونکوور به درستی هدایت شوید.

محله آمبلی ساید (ambleside)

یکی از دغدغه مهاجران تامین هزینه های زندگی در کشور مقصد است؛ بنابراین مشخص شهری با اجاره خانه پایین یکی از معیارهای تاثیرگذار در فرآیند مهاجرت به شمار می رود. اگر شما نیز در این شرایط مشابه با بیشتر مهاجران قرار دارید، آمبلی ساید را برای زندگی بعد از مهاجرت به کانادا در نظر بگیرید. ساکنین این محله ایرانی نشین عایدی میانهی دارند. باتوجه به مخارج زندگی در آمبلی ساید، می توانند زندگی مناسبی را برای خود و خانواده فراهم نمایند.

محله غربی آمبلی ساید در ونکوور کانادا رستوران ها، مراکز خرید و پارک های زیبایی دارد که باعث مجذوب کنندهیت بیشتر شهر شده است. این محله کنار رود لاینز گیت واقع شده است و مکان مناسبی برای سپری کردن اوقات فراغت به شمار می رود. منطقه آمبلی ساید جامعه یکدستی از لحاظ تحصیلات و عایدی افراد دارد.

به طورکلی آمبلی ساید به عنوان یکی از محله های ایرانی نشین ونکوور برای زندگی با چالش مالی کمتر یا گذراندن سفر تفریحی، انتخاب مناسبی شناخته می گردد. در صورتی که قصد سفر تفریحی به ونکوور دارید، حتما از آمبلی ساید نیز تماشا کنید. برای سفر گردشگری به ونکوور مدارک لازم برای ویزای گردشگری کانادا را بدانید تا در فرآیند اخذ ویزا با چالش روبه رو نشوید.

محله های ایرانی نشین شهر ونکوور

اگر از آن دسته از افرادی هستید که می خواهید در محل سکونت خود در کشور کانادا، همسایه ایرانی داشته باشید، به شما توصیه می کنیم برای پیدا کردن خانه به منطقه ونکوور غربی و ونکوور شمالی سر بزنید. قسمت جنوبی کاپیلانو و Lonsdale جز منطقه های از ونکوور شمالی هستند که میزبان جمعیت زیادی مهاجران ایرانی شده اند. بعلاوه شما می توانید مهاجران ایرانی را در محله های Norgate, Ambleside و Dundarave در همسایگی سواحل شمالی پیدا کنید. در بخش اصلی ونکوور، ایرانیان زیادی در نورث ونکوور، وست ونکوور و ترای سیتیز (شامل کوکیتلام، پورت کوکیتلام و پورت مودی) نیز سکونت دارند. البته در طی سالهای اخیر جمعیت مهاجران ایرانی در شهر ونکوور رشد چشمگیری داشته است و می توان در حال حاضر در منطقه ها مختلف، مهاجران ایرانی را یافت. ما در این مطلب به شما انواع محله مهاجرنشین شهر ونکوور را نشان خواهیم داد.

محله های مرکز شهر ونکوور

اگر شما خواستار زندگی در محله های واقع در مرکز شهر ونکوور هستید، معمولا باید انتظار یک آپارتمان را داشته باشید. قیمت مسکن در این محله نسبتا گران است و اگر خواستار سکونت در این محله هستید برای پیدا کردن خانه حوصله زیادی به خرج دهید تا گزینه های مناسب را پیدا کنید. اگر از هواداران رفتن به مداوم به خرید هستید، سکونت در این منطقه را به شما توصیه می کنیم. البته فراموش نکنید این منطقه مرکز اصلی کسب و کار شهر ونکوور هم محسوب می گردد.

وست اند (West End)

محله وست اند جز محله های ایرانی نشین شهر ونکوور محسوب می گردد. این محله به بخاطر بافت چند فرهنگی اش معروف است. این محله جز منطقه ها مسکونی وتجاری شهر ونکوور بشمار میرود. قیمت مسکن در این محله نسبت به سایر محله های مرکز شهر منصفانه تر است. این محله هم دارای خانه های بزرگ، هم دارای خانه های شهری و مجتمع های ساختمانی است. به همین علت دارای محدوده گسترده از قیمت است.

به طورکلی چندفرهنگی بودن محله وست اند زندگی را برای مهاجران ساده تر و با چالش های کمتری همراه می سازد. وست اند یکی از منطقه ها مناسب ونکوور برای مهاجرت همه افراد و به ویژه خانواده ها به شمار می رود. اعضای خانواده متقاضی کار در کانادا، با دریافت ویزای همراه اجازه ورود به این شهر را پیدا می نمایند؛ برای کسب اطلاعات از ویزای همراه مقاله ویزای همراه کانادا چقدر طول میکشد را مطالعه کنید.

وست اند یکی از بخش های مسکونی و تجاری کانادا است که ساختمان های بی شمار با بافت و کاربری متفاوتی در آن واقع شده است؛ خانه های بزرگ، واحدهای کوچک آپارتمانی و تجاری در ایجاد تنوع ساختمان های این شهر موثر هستند. همین طور قیمت اجاره یا خرید خانه در وست اند نسبت به محله های اطراف منصفانه تر است.

محله Yaletown

قبل از هر توضیحی باید به قیمت بالای مسکن در این محله اشاره کنیم. این محله برای کلاب های شبانه، رستوران های مجلل، بوتیک ها، زمین بازی افراد پولدار (نهر فالس) و فروشگاه ها بزرگ مشهور است. راه آهن قدیمی این محله که مربوط به قرن نوزدهم است، در حال حاضر به محلی برای انواع کافه و رستوران تبدیل شده است. اگر خواستار زندگی در این محله هستید، باید بدانید پیدا کردن خانه در آن خیلی سخت است. ما زندگی در این محله برای کارآفرینان خواستار پیشرفت در کسب و کارشان توصیه می کنیم. 

زندگی در محله یلتاون ونکوور مزیت هایی مثل نزدیکی به فروشگاه ها و رستوران های بزرگ را نیز به همراه دارد. مدرسه و مراکز آموزشی مناسب و تعداد فروشگاه های این شهر در شرایط مطلوبی واقع شده است؛ بااین حال هزینه زندگی در این شهر کمی گران تر از سایر بخش های ایرانی نشین ونکوور است. برای مثال اجاره خانه در یکی از برج های یلتاون در سال 2021 بین 1800 تا 2500 دلار برآورد شده است؛ بنابراین اگر برای تامین مخارج زندگی در یکی از گرانترین محله های ونکوور کانادا مسئله ای ندارید، به یلتاون فکر کنید.

یلتاون سالیانه میزبان رویدادها و کارناوال هایی مثل carnaval del so است و به همین علت گردشگران بسیاری را جذب می نماید. افزایش جذب گردشگر باعث معتبر شدن این محله ایرانی نشین در ونکوور شده است.

موقعیت مکانی محله یلتاون در مرکز ونکوور باعث دسترسی بهتر به مراکز خرید این استان شده است. اگر برای زندگی در یلتاون مصمم هستید، با دریافت مشاوره از متخصصین مهاجرتی تصمیم مالی برای اجاره یا خرید مسکن بگیرید. همین طور با دریافت مشاوره، از ناک های شغلی کانادا آگاه شوید تا برترین موقعیت کاری را باتوجه به سطح تحصیلات و مهارت به دست آورید.

محله کاپیلانو (capilano)

کاپیلونا در مرکز چند محله ایرانی نشین ونکوور مثل تمپرتون و هایتس واقع شده است؛ بنابراین این منطقه به علت نزدیکی به رودخانه معروف به داشتن خیابان های پرپیچ و خم و بازی های هاکی معروف است.

اندازه میانه عایدی ساکنین کاپیلانو برای ساخت زندگی آرام و مطلوب در کانادا مناسب است؛ ازاین رو این شهر یکی از محبوب ترین مقصد ایرانیان برای درخواست ویزای کانادا به شمار می رود. سطح عایدی مناسب و قیمت خرید خانه علتی است که بیشتر ساکنین کاپیلانو خانه دارند. درمقابل تقریبا 30 درصد ساکنین این شهر در خانه های اجاره ای زندگی می نمایند.

کاپیلانو مقصد مناسبی برای علاقه مندان به منطقه ها کوهستانی و طبیعت به شمار می روند. این شهر به علت نزدیکی به کوهستان، تفریحات مجذوب کنندهی مثل اسنوبرد یا کوهنوردی را برای ساکنین خود فراهم می نماید. این شهر یکی از زیباترین بخش های ونکوور با جاذبه های تفریحی و گردشگری متعدد به شمار می رود. به علت نزدیکی به کوهستان و رودخانه و اندازه بالای بارندگی، بافت بیشتر خانه های این محله به شکل ییلاقی است. البته با تغییر ساختار محله در چند سال اخیر، ساختمان های کاملا مدرن و نو در این محله به چشم می آید.

محله Coal Harbour

بیشتر میزبان افرادی از طبقه میانه و مرفه جامعه است. شما با سکونت در این محله با متخصصان جامعه همسایه می شوید. این محله در گذشته مرکز صادرات و واردات شهر بوده است. این محله دارای بافتی تجاری و مسکونی است.

اگر سرمایه مناسبی برای مهاجرت به کانادا در اختیار دارید، محله کول هاربور یکی از مقصد های مجذوب کننده برای ایرانیان به شمار می رود. این شهر شمالی یکی از گرانترین محله های ونکوور برای زندگی شناخته می گردد که بیشتر ساکنان آن افرادی با عایدی بالا یا بازنشستگان هستند. واحدهای مسکونی لوکس یکی از مشخصه های محله کول هاربور است که چشم اندازی رو به ساحل دارند.

سیستم حمل ونقل عمومی در محله کول هاربور از کیفیت بالایی برخوردار است؛ بااین حال شلوغی و هیاهوی بخش های دیگر ونکوور شامل این محله نمی گردد. طبیعتی زیبا، تفریحات مخصوص افراد مرفه، سواحل مجذوب کننده با کشتی های بندری و قایق های تفریحی چند میلیون دلاری فقط بخشی از مجذوب کنندهیت های این محله ایرانی نشین ونکوور به شمار می روند. اگر در کنار زندگی شهری و لوکس، به تفریحات آبی و ورزش هایی مثل تنیس و راگبی علاقه مند هستید، محله کول هاربور را در فهرست گزینه های زندگی بعد از مهاجرت قرار دهید.

زندگی در یکی از شهرهای کانادا تحت شرایطی مثل چند سال حضور مداوم در این کشور و عمل کردن به قوانین شهروندی کانادا احتمال ختم شدن به دریافت ویزای مولتیپل کانادا را دارد تا بدون مشکل به این کشور رفت و آمد داشته باشید.

محله Gastown

این محله به عنوان مقصد گردشگران این شهر محسوب می گردد. محله Gastown دارای بافت ارزشمند و تاریخی است. اما در هنگام اجاره و خرید مسکن باید بدانید که میانه گزارش جرائم در این محله بالا است و قیمت مسکن در این محله بسیار پایین تر از سایر محله های مرکز شهر است. در واقع این محله جز منطقه ها بدنام شهر ونکوور محسوب میگردد.

محله Crosstown

این محله مرکز ادغام چهار محله بزرگ مرکز شهر ونکوور است. این محله مرکز ساختمان ها و برج های بلند ونکوور محسوب می گردد.

محله چاینا تاون

این محله به محله چینی ها معروف است. قیمت مسکن در این محله برای افراد کم عایدی مناسب است.

محله Downtown Eastside

به هیچ عنوان به شما زندگی و خرید مسکن در این محله را توصیه نمی کنیم. این محله مکان اسکان افراد بی خانمان، معتادان و افرادی که نمی توانند شغلی مناسبی را برای خود پیدا نمایند، است. اگر از ایران قصد اجاره یا خرید مسکن را دارید، مواظب باشید که با خرید یا اجاره خانه در این محله از شما کلاهبرداری نگردد.

قسمت غربی شهر ونکوور

این قسمت دارای شرایط عالی برای زندگی و کار است. محله های مختلف آن معمولا با توجه به هدف خاصی (توریسم، تجارت، مسکونی) طراحی شده است.

جزیره گرنویل

این محله جز محله های توریستی و گران قیمت ونکوور محسوب می گردد. شما در همه جای این محله می توانید یک رستوران یا کافه را مشاهده کنید.

محله South Cambie-Oakridge

قیمت خانه در این محله بسیار زیاد است. در واقع این محله به طور خاص برای افراد ثروتمند طراحی شده است. ساکنین این محله معمولا کانادایی یا آمریکایی های پولدار هستند.

محله Shaughnessy

این محله دارای ارزش تاریخی است. ساکنین این محله جز افراد غنی جامعه کانادا بشمار می روند. معمولا در این محله نمیتوانید مهاجرین زیادی را پیدا کنید.

محله West Point Grey

این محله سکونتگاه اساتید و دانشجویان متمول دانشگاه برتیش کلمبیا محسوب می گردد. خانه های تجملی آن دارای قیمت نجومی است.

محله Fairview

این محله که به Granville Island هم معروف است. در این محله می توانید انواع مختلف رستوران و کافه، استودیوهای هنری و تئاتر و فروشگاه را پیدا کنید. البته گزینه های مناسبی هم برای سرگرمی ساکنین محله طراحی شده است که باعث تردد افراد از محله های دیگر به آن شده است.

محله Kerrisdale

این محله جز گزینه های مناسب سکونت دانشجویان دانشگاه بریتیش کلمبیا محسوب می گردد. ساکنین این محله بیشتر افراد بازنشسته و سالمندان ثروتمند است که باعث امنیت و آرامش این محله شده است. تردد از این محله به دانشگاه بریتیش کلمبیا بسیار آسان است.

محله کیتسیلانو Kitsilano

محله کیتسیلانو که به کیتس Kits معروف است. این محله معمولا سکونتگاه خانواده های جوان و دانشجویان است. این محله در میان افرادی که به تازگی به کشور کانادا مهاجرت نموده اند برای سکونت بسیار محبوب است. این محله دارای منظره ها دیدنی از ساحل معروف ونکوور و کوه های North Shore و البته مرکز شهر است. شما می توانید در این محله هرچه را که احتیاج دارید را تهیه کنید. البته در هنگام خرید و اجاره خانه در این محله توجه داشته باشید که با محدوده قیمتی بالایی روبرو خواهید بود.

قسمت شرقی شهر ونکوور

این قسمت از شهر ونکوور با بافت چند فرهنگی خود معروف است. این قسمت از شهر ونکوور دارای قیمت منصفانه تری برای هزینه های مسکن است.

محله Commercial Drive-Grandview

محله ای دارای بافت کاملا چند فرهنگی است. قیمت خرید و اجاره مسکن در این محله منصفانه است. 

کامرشال درایو برای ملیت های مختلف، سرخپوستان، آسیایی ها و ایرانیان یک مقصد مناسب گردشگری و زندگی به شمار می رود. مزیت هایی مثل دسترسی به سیستم حمل ونقل و ترن هوایی، قیمت معقول برای اجاره مسکن، موقعیت های شغلی متنوع، سازمان های دولتی و روابط گرم اجتماعی، کامرشال درایو را یکی از برترین مقصدهای زندگی برای ایرانیان تبدیل نموده است.

مالیات بر عایدی مناسب در کامرشال درایو یکی از ویژگی هایی است که افراد را برای کار در این منطقه ترغیب می نماید. ازاین رو یکی از مقصدهای مناسب ونکوور برای مهاجرت کاری به شمار می رود. اگر تمایل به مهاجرت کاری دارید برای اطلاعات بیشتر مثل هزینه ویزای کاری کانادا با متخصصین مهاجرتی مشورت کنید.

ساختمان های این شهر دو بخش مسکونی و تجاری را تشکیل می دهند. اگر زندگی در خانه های بزرگ و جادار را ترجیح می دهید، قطعا محله ایرانی نشین کامرشال درایو یکی از برترین مقصدهای مهاجرتی است. البته واحدهای کوچکتر نیز در این شهر برای زندگی مهاجران با قیمت اجاره کمتر در دسترس واقع شده است.

محله Hastings-Sunrise

این محله با پارک Hasting شناخته می گردد. این محله هم دارای بافت چند ملیتی و فرهنگی است.

محله Kensington-Cedar Cottage

این محله به علت قرار گرفتن دریاچه شهر در آن معروف است. قیمت خانه در محله Kensington-Cedar Cottage نسبتا گران است.

محله Main Street-Riley Park

این محله شامل پارک معروف Queen Elizabeth، مغازه های آنتیک و قدیمی است و محلهای کاملا توریستی محسوب می گردد. ساکنین این محله معمولا از سطح میانه جامعه هستند.

محله Strathcona

ساکنین این محله جز افراد محروم و کم عایدی مهاجرین هستند. این محله به عنوان محله نو مهاجران چینی نیز معروف است.

محله Sunset

در این محله شما با اجتماع مهاجران هندی روبرو خواهید شد. قیمت مسکن در آن منصفانه است.

محله Riley Park

این محله مکانی مناسب برای زندگی خانواده ها محسوب می گردد. وجود کافه ها و رستوران های مختلف، فروشگاه ها بزرگ، یک مرکز اجتماعات بزرگ و البته فضای سبز گسترده باعث شده است که زندگی در این محله آرام و زیبا باشد.

محله Grandview

اگر هوادار سبک زندگی سالم و شاد هستید، ما به شما زندگی در این محله را توصیه می کنیم. شما می توانید به راحتی رستوران ها، کافه ها و فروشگاه های مواد غذایی ارگانیک را در این محله پیدا کنید. بعلاوه اگر هوادار موسیقی هستید، اجراهای زنده موسیقی در کافه های شبانه این محله مشهور است. نگران هزینه های مسکن خود هم نباشید، قیمت مسکن در این محله کاملا منصفانه است.

محله ایست ونکوور

محله ایست ونکوور به ایست ون (East Van) هم مشهور است. محدوده شرقی Main Street در این محل است. این محله برای طرح های تاریخ فعالیت های اجتماعی، اجتماعی منعطف و البته ساکنین بی خانمان خود معروف است. این محله جز محله های بدنام شهر ونکوور است.

شهر برنابی Burnaby

از سمت شرق و در مجاورت با شهر ونکوور شهر برنابی قرار می گیرد. این شهر محل اجماع مهاجران محسوب می گردد و روز به روز به محبوبیت آن در بین تازه واردان افزوده می گردد. این شهر با قوانین منحصر به فرد خود کاملا خانواده محور است. در این شهر نباید نگران تردد به شهر ونکوور باشید چرا که سیستم حمل و نقل عمومی کاملا پیشرفته و گسترده است. این شهر دارای قیمت مسکن پایین تری نسبت به شهر ونکوور است. اگر هواداری ورزش هایی مانند دوچرخه سواری، کوه نوردی و ورزشهای برفی نظیر اسنوبرد هستید، کوه های North Shore برترین مکان برای شما خواهد بود. 

شهر برنابی با قوانین منحصربه فرد و خاص خود به یکی از مقصدهای محبوب مهاجران و تازه واردها به ونکوور تبدیل شده است. این شهر در همسایگی شرقی ونکوور واقع شده است و شرایط مطلوبی را برای زندگی مهاجران فراهم می نماید.

قیمت مسکن پایین تر، سیستم حمل ونقل پیشرفته و جاذبه های گردشگری متعدد از دلایلی است که مهاجران شهر برنابی را برای مهاجرت به کانادا انتخاب می نمایند. بعلاوه، موقعیت های مختلف مانند رستوران ها و کافی شاپ ها باعث شده است تا افراد این شهر را نیز برای سرمایه گذاری آنالیز نمایند. باتوجه به امنیت مالی، این شهر یکی از برترین گزینه های مهاجرت به کانادا به وسیله سرمایه گذاری به شمار می رود.

دسترسی آسان و سریع به ونکوور یکی از مزیت های زندگی در برنابی به شمار می رود. این شهر در نزدیکی north shore واقع شده است؛ بنابراین ورزش هایی مثل کوهنوردی، اسنوبرد و دوچرخه سواری از تفریحات ساکنین این منطقه به شمار می روند.

نورث ونکوور کانادا

این منطقه در شمال ونکوور واقع شده است و جز منطقه های است که برای مهاجران ایرانی مجذوب کننده است.

محدوده دانشگاه بریتیش کلمبیا UBC

این محله برای سکونت دانشجویان طراحی شده است. در این محله شما شاهد یک منطقه کاملا دانشجویی خواهید بود. این محله دسترسی خیلی خوبی برای وسایل نقلیه عمومی و سواحل بومی دارد. این منطقه با منظره ها طبیعی خود، تجربه یک پیاده روی دلپذیر را برای دانشجویان فراهم می نماید.

ونکوور جنوبی

این منطقه معمولا محل زندگی افراد با عایدی پایین است.

محله Dunbar

این محله به محله دانشجویی معروف است. طراحی این محله بر اساس احتیاجهای دانشجویی کم عایدی است.

محله Sunset-Victoria-Fraserview

اگر از هواداران فرهنگ و غذاهای هندی هستید، حتما به این محله سر بزنید. شما در این محله یک هندوستان کوچک را خواهید یافت

محله Renfrew-Killarney

این محله جز محله هایی است که در آن هزینه زندگی برای مهاجرین بسیار پایین است.

محله مین استریت Main Street

این محله در ونکوور جنوبی واقع شده است و محل اصلی مد و فشن، هنر و بوتیک های برندهای معروف شهر ونکوور بشمار می رود. این محله سکونتگاه هنرمندان کانادا محسوب می گردد. تنوعی که در فروشگاه ها، رستوران و کافه های این محله وجود دارد که شما را شکه می نماید.

محله کامرشال درایو Commercial Drive

درواقع این محله به درایو معروف است. اگر دنبال محله ایی با اجاره بها منصفانه و فضای محبت آمیز هستید، این محله را به شما توصیه می کنیم. محله کامرشال درایو، محله موزیسین ها و هنرمندان نیز بشمار می رود. محله کامرشال درایو دارای بافت تجاری و مسکونی است. این محله دارای رستوران های زیبا و دسترسی مناسب به وسایل حمل و نقل عمومی است. از اصلی ترین خصوصیات بافت درهم تنیده چند فرهنگی آن است.

انتشار: 27 خرداد 1403 بروزرسانی: 28 خرداد 1403 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 1184

به "محله ایرانی ها در ونکوور" امتیاز دهید

3 کاربر به "محله ایرانی ها در ونکوور" امتیاز داده اند | 4.7 از 5
امتیاز شما:

دیدگاه های مرتبط با "محله ایرانی ها در ونکوور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید