راهنمای پیدا کردن کار و شغل در کانادا

داشتن کسب و کار و یا استخدام در کانادا ار اولین دغدغه های یک مهاجر است که میتوانید با مطالعه مقاله زیر بیشتر در مورد ان اطلاعات بدست بیاورید.

راهنمای پیدا کردن کار و شغل در کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: اگر توانستید وارد کشور کانادا شوید اولین چیزی که به آن فکر خواهید کرد به دست آوردن شغل و کار است. ولی پیدا کردن شغل در کانادا می تواند تبدیل به یک چالش شود اگر نتوانید خود را با شرایط درست کار وفق دهید. در واقع می توان علت جذابیت کشور کانادا برای مهاجران را همین موضوع قلمداد کرد. در حال حاضر راه های زیادی برای مهاجرت به کشور کانادا وجود دارد. مهاجرت به وسیله کار را می توان یکی از اصلی ترین راه های مهاجرت به کشور کانادا دانست.

تعداد زیادی از برنامه های مهاجرتی نظیر برنامه مهاجرت استانی(Program Nominee Programs)، اکسپرس انتری(Express Entry)، پروژه مهاجرتی پایلوت(Pilot Immigration Pilot) به منظور جذب نیروی کار تحصیل نموده، باتجربه و ماهر در کشور کانادا طراحی شده است.

در حالی که بیشتر مردم با داشتن رزومه ای به سبک کانادایی به عنوان ابزاری اساسی در جستجوی کار آشنا هستند، تجربه کانادایی اصطلاحی کمتر شناخته شده است که تازه واردان در مسیر خود برای یافتن شغل مورد نظر خود با آن روبرو می شوند. در این مقاله سعی شده است تا تجربه کانادایی شرح داده شود و نکاتی ضروری برای به دست آوردن شغل برای تازه واردان نیز آنالیز شود.

تجربه کار کانادایی چیست؟

در وهله اول باید بدانید که پاسخ جامعی برای این سوال وجود ندارد. در واقع تعاریف متعددی برای شرح اصطلاح تجربه کار کانادایی وجود دارد. باید دانست که تجربه کار کانادایی به معنای تجربه واقعی کار در کانادا نیست. در واقع تجربه کار کانادایی ترکیبی از موارد ذیل است:

1- مهارت های شکل پذیر؛ این مهارت ها به جای آموزش دانشگاهی یا آموزش به وسیله دورهای آموزشی، به وسیله تجارب مختلف زندگی بدست می آیند.

2- توانایی ارائه تجربیات موضعی مرتبط با حوزه تخصصی شما؛ شامل داوطلب شدن در یک سازمان کانادایی، تکمیل تحصیلات یا برنامه های برنامه مهاجرتی به کشور کانادا، گرفتن شغل موقت، نیمه وقت یا زندگی در کشور کانادا است.

بعضی از مهارت های نرم که تجربه کار کانادایی را تشکیل می دهند؛ شامل موارد ذیل هستند:

  • درک فرهنگ محل کار در کشور کانادا؛ از جمله مهارت هایی مانند حل اختلاف، حل مسئله، رهبری، ارائه و دریافت بازخورد و مهارتهای بین فردی
  • ارتباطات؛ تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسه، اصطلاحات عامیانه کانادایی و اصطلاحات خاص شغلی
  • دانش کافی از روند بازار شغلی تخصصی شما در محل سکونت شما
  • پذیرفتن تنوع و چند فرهنگی از جمله حساسیت فرهنگی
  • داشتن نگرشی مثبت برای خدمت به جامعه
  • تعامل تیمی؛ سازگار بودن و انعطاف پذیری، مثبت بودن، نادیده گرفتن تفاوت ها و یاری به دیگران
  • توانایی ایجاد و حفظ روابط محکم در محل کار، از جمله ویژگی های رفتاری مانند تماس چشمی، لبخند محبت آمیز، دست دادن، استفاده از فضای شخصی، تبادل نظرهای صمیمی و محبت آمیز
  • داشتن آگاهی در خصوص قوانین و مقررات کشور کانادا در زمینه شغلی و حرفه ای شما

به طور کلی، برای اینکه به یک تازه وارد با تجربه کانادایی تبدیل شوید، باید در درک نشانه ها و تفاوت های ظریف اجتماعی زندگی و فرهنگ محل کار خود در کشور کانادا مهارت داشته باشید.

باید دانست که تجربه کانادایی معادل با تناسب فرهنگی شما در محل زندگی و کار شماست. همه چیز درباره این است که شما به خوبی بازار شغلی خود را درک کنید و بتوانید مهارت ها و تجربیات خود را در موقعیت های موضعی خود در شغل و زندگی در کشور کانادا به کار بگیرید.

اگر شما مجموعه ای از مهارت های مناسبی در زمینه های متنوع دارید، قطعا برای کار در شرکت های کشور کانادا مناسب هستید و کارفرمایان شما علتی ندارند که شما را استخدام ننمایند.

زمانی که شما برای مصاحبه های شغلی انتخاب و دعوت می شوید در واقع 20 درصد راه خود در به دست آوردن شغل در کشور کانادا را طی نموده اید. اما باید بدانید که 80 درصد به جای مانده مسیر پیدا کردن شغل در کشور کانادا به ظرفیت های تناسب فرهنگی شما در کشور کانادا مرتبط است.

از قلم نیاندازید که شما باید اصطلاحات محلی مورد استفاده در زمینه کاری خود را به طور کامل بدانید. شما می توانید برای نشان دادن تسلط خود در به کارگیری اصطلاحات مهم تخصصی در حوزه تخصصی تان از آن ها در رزومه کاری خود بهره ببرید. به طور مثال؛ صنعت کالاهای بسته بندی شده مصرف نماینده در دبی و هند FMCG نامیده می شود، اما در کشور کانادا به آن CPG گفته می شود.

می توان به شما گشت و گذار در شهر با استفاده از حمل و نقل عمومی را برای شناخت و یادگیری بهتر برای فرهنگ محلی کشور کانادا توصیه کرد. گفت و گو در خصوص ورزش، آب و هوا و تجارب سفر در زمان استفاده حمل و نقل عمومی می توانند ایده خوبی برای مکالمه باشند و به شما در به دست آوردن تجربه کانادایی یاری نمایند. در وبلاگ خبرنگاران برای شما تمام جزییات حمل و نقل در شهرهای اصلی کانادا را نوشته ایم. شما با استفاده از آن می توانید کار را شروع کنید.

چگونه تجربه کار کانادایی بدست آوریم؟

بسیاری از مهاجران درک مناسبی از فرهنگ کشور کانادا ندارند، اما باید بدانید که تعداد معدودی از کارها وجود دارند که باعث آشنایی بیشتر شما با فرهنگ کشور کانادا می شوند. در این مطلب تعداد مفیدی از این اقدامات شرح داده شده است.

1-. فعالیت های داوطلبانه

این یک انجمن خوب، مکانی مناسب برای دیدار و برقراری ارتباط با افراد دیگر از همه اقشار، یادگیری فرهنگ ها و سنت های مختلف، تقویت مهارت های زبانی و پذیرفتن تنوع های فرهنگی است. بسته به نوع فعالیت داوطلبانه که انتخاب می کنید، این فعالیت می تواند فرصتی برای شما باشد تا بتوانید از مهارتهای کلیدی مرتبط با شغل خود بهره ببرید. از قلم نیاندازید که توصیه نامه های ارائه شده به وسیله این انجمن ها می توانند در رزومه شما نکته قابل توجهی باشند.

جالب است بدانید که در یک نظرسنجی که به وسیله سازمان آمار کشور کانادا انجام شد، بسیاری از پاسخ دهندگان عنوان کردند که فعالیت های داوطلبانه آن ها فرصتی بینظیر برای توسعه مهارت خود و یادگیری مهارت های تازه بوده است.

مثال های ذیل بر اساس نتایج این نظرسنجی به دست آمده اند:

  • 64 درصد افراد شرکت نماینده در این نظرسنجی عنوان کردند که مهارت های بین فردی آن ها بهبود یافته است،
  • 44 درصد افراد شرکت نماینده در این نظرسنجی عنوان کردند که تجربه فعالیت های داوطلبانه باعث بهبود مهارتهای ارتباطی آن ها شده است.
  • 39 درصد افراد شرکت نماینده در این نظرسنجی اظهار کردند که تجربه فعالیت های داوطلبانه باعث پیشرفت مهارتهای سازماندهی و مدیریتی آن ها شده است.
  • 33 درصد افراد شرکت نماینده در این نظرسنجی اظهار کردند که مهارت های جمع آوری یاری مالی آن ها بهبود یافته است،
  • 27 درصد درصد افراد شرکت نماینده در این نظرسنجی اظهار کردند که در جریان فعالیت ها با کارهای فنی و اداری آشنا شده اند.
  • 34 درصد درصد افراد شرکت نماینده در این نظرسنجی اظهار کردند که کار به عنوان یک داوطلب دانش آن ها را در خصوص موضوعاتی از قبیل بهداشت، مسائل سیاسی یا اجتماعی، عدالت کیفری یا محیط زیست را افزایش داده است.

2- استفاده درست از شبکه های اجتماعی

برای درک بهتر شما از فرهنگ محلی و روند بازار شغلی در کشور کانادا می توانید از برنامه های شبکه های اجتماعی مانند لینکدین برای دیدار با افراد متخصص در حوزه شغلی خود که در کشور کانادا متولد و بزرگ شده اند یا سال ها در این کشور زندگی نموده اند، بهره ببرید.

با متخصصان حوزه شغلی خود گفت و گو کنید تا بفهمید اخذ کدام گواهینامه یا شرکت در دوره های آموزشی در فرآیند به دست آوردن شغل در کشور کانادا برای شما لازم است. برای بهبود دانش خود در خصوص برترین روش های موجود در کنفرانس ها، رویدادهای شبکه ای و کارگاه های آموزشی شرکت کنید. وب سایت های Eventbrite و Meetup را می توان به عنوان مراجع خوبی برای یافتن رویدادهای شغلی نزدیک به محل زندگی خودتان در نظر بگیرید.

اصول موجود در شبکه های اجتماعی نظیر LinkedIn را بیاموزید و توصیه هایی درباره نحوه ایجاد پروفایل خود را آنالیز کنید. از فرصت های مهمی نظیر مصاحبه های محبت آمیز بهره ببرید، تا شانس های بهتری برای حضور در بازار کار کشور کانادا داشته باشید. همچنین مقاله (پیدا کردن کار در کانادا با linkedin) را بخوانید.

3- یادگیری مجازی

روزنامه ها، وبلاگ ها و گروه های شبکه اجتماعی های آنلاین را دنبال کنید تا از آخرین اخبار و روند حرفه تخصصی خود در کشور کانادا آگاه شوید. تماشای اخبار روزانه در تلویزیون نیز روش خوبی برای یادگیری تلفظ ها، اصلاح مهارت های زبانی و یادگیری در خصوص آخرین اتفاقات در سیاست، ورزش و غیره بشمار می رود و بعلاوه تبادل نظر در خصوص برنامه های تلوزیونی برای ایجاد بحث های محبت آمیز و صمیمی در شبکه های اجتماعی مفید است.

4-برنامه های پل زدن

شاید شما نیز این اصطلاح را شنیده باشید. همانطور که از نامش پیداست، این برنامه ها تازه واردان را قادر می سازد تا آموزش و تجربیات کسب شده بین المللی خود را با همتایان حرفه ای محلی و متخصصان حوزه شغلی خود را به اشتراک بگذارند. در واقع این برنامه ها برای شما پلی به منظور دریافت راهنمای شغلی خود در کشور کانادا ایجاد می نمایند. این برنامه ها به صورت جلسات مجازی یا حضوری به وسیله آژانس های کاریابی دولتی و بعلاوه موسسات آموزشی در سراسر کشور کانادا برگزار می شوند. هر سازمانی معمولاً برنامه های متنوعی در این حوزه دارد که جزئیات آن ها را می توانید مستقیماً در وب سایت آن ها پیدا کنید.

در ذیل فهرستی از بعضی سازمان های اصلی وجود دارد که برنامه های پل زدن برای تازه واردان در آن ها وجود دارد.

  • برنامه کارآموزی فدرال برای تازه واردان (FIN) به وسیله دولت کانادا
  • JVS تورنتو
  • مهارت برای تغییر
  • برنامه آموزش پل انتاریو
  • ACCES استخدام
  • برنامه های پل زدن کالج هامبر
  • برنامه های پل زدن دانش کالج
  • انجمن خدمات مهاجران نوا اسکوشیا

کسانی که در استان کبک زندگی می نمایند، می توانند با کار در فرصت های کارآموزی، تجربه کانادایی خود را به دست آورند. فرصت های کارآموزی به تازه واردان این فرصت را می دهند که دانش خود را به روز نمایند و تجربه کاری عملی را هنگام انجام جستجوی فعال کار بدست آورند. البته یکی از شرایط کار در این شرکت ها، صرف نظر کردن از دریافت هرگونه حقوقی است. البته این فرصت، شرایطی را برای افراد بیکار فراهم می نماید تا در برنامه های کاری واقعی تجارت شرکت نمایند. فهرست کامل این شرکت ها را می توانید در وب سایت Practice Enterprise Canadian جستجو کنید.

5- در پی استخدام موقت یا نیمه وقت در رشته تخصصی خود باشید

شما می توانید کمی از موقعیت های شغلی قبلی که در کشور مبدا خود داشتید، فاصله بگیرید و در پی استخدام در فرصت های شغلی موقت یا نیمه وقت باشید. این اقدام به شما یاری می نماید تا راه های متنوع دیگری را برای کسب تجربه کانادایی آزمایش کنید و به شما این امکان را می دهد تا مهارت های خود را در محل کار تمرین کنید و نشان دهید. سعی کنید خلاصه ای از رزومه خود را با زبانی صمیمی، عامیانه و با به کار بردن اصطلاحات رایج تدوین کنید تا به شما شانس بهتری برای یافتن فرصت های شغلی مورد نظرتان ارائه کند.

از قلم نیاندازید که شما باید انعطاف پذیر باشید و بتوانید خود را با محیط کارتان هماهنگ کنید.

فنتا گروسژان (Fanette Grosjean) در سال 2013 از کشور فرانسه به کشور کانادا مهاجرت کرد. وی عنوان می نماید که اولین کار وی در کشور کانادا شغلی بود که تقریباً در زمان شروع به کار در کشور فرانسه داشت. اما این موضوع سبب شد تا وی بتواند تجربه کانادایی خود را کسب کند.

نباید فراموش کرد که تازه واردان مهارت های فنی و تجربیات کاری غنی خود را عموما در کشور خود کسب می نمایند. لذا وقتی کارفرمایان یا استخدام نمایندگان در پی افرادی برای کسب تجربه کار کانادا می گردند، در واقع در پی افرادی هستند که ضمن آشنایی با نشانه ها و ظرایف اجتماعی زندگی و فرهنگ کانادا، بتوانند توانایی سازگاری و ترکیب با تیم های خود را نشان دهند.

بعلاوه به یاد داشته باشید که یافتن فرصت های شغلی پردرآمد در کشور کانادا پردرآمد ممکن است یک چالش طولانی مدت باشد. اما چنانچه شما از دانش منابع مختلف بهره مند شده باشید و تجربه کانادایی داشته باشید، مسیر یافتن شغل مناسب در کشور کانادا را آسان تر و با اطمینان بیشتری طی خواهید کرد.

هنگامی که افراد برای مهاجرت آماده می شوند، یکی از کارهایی که انجام آن اولویت دارد، پیدا کردن شغلی برای گذراندن زندگی تازه در کانادا است. بسکمک از افراد روند جستجو برای شغل را زمانی شروع می کنند که به صورت فیزیکی جا به جا و مستقر شده اند. اما آیا می دانید که جستجو برای شغل را حتی می توان پیش از مستقر شدن در کانادا شروع کرد؟

اگر ویزای اقامت دائمی داشته باشید، مسئولین امور انسانی و استخدامی شرکت ها تمایل بیشتری برای مصاحبه با شما و بررسی این نکته که آیا گزینه مناسبی برای آن شغل هستید یا نه، خواهند بود. انجام مصاحبه های شغلی پیش از رسیدن به کانادا به شما کمک خواهد کرد که هر چه سریع تر اقدامات لازم جهت تغییر مسیر شغلی خود را شروع کنند.

فرایند پیدا کردن شغل ممکن است زمان باشد. در این مقاله برای پیدا کردن سریع تر شغل نکاتی را مطرح خواهیم کرد و علاوه بر آن با فرصت هایی که در هنگام حضور در کانادا نباید آن ها را از دست داد، بیشتر آشنا خواهیم شد.

این نکات را برای سرعت بخشیدن به پیدا کردن کار به دقت بخوانید

یک: قوی کردن رزومه در مدت زمان انتظار

کسب تاییدیه و گواهینامه

تمام حرفه ها در کانادا به دو نوع نظارت شده (regulated) و غیر نظارت شده (non-regulated) تقسیم می شوند. برای مشغول شدن در شغل های نظارت شده نیاز به تاییدیه و گواهینامه دارید. بسکمک از شغل های مرتبط با سلامتی، مهندسی، حسابداری و حقوق در سرتاسر کانادا حرفه های نظارت شده محسوب می شوند. برای داشتن این شغل ها ضروری است که گواهینامه و یا تاییدیه داشته باشید

برای برخی از شغل ها پیش از رسیدن به کانادا می توان برای گرفتن تاییدیه اقدام کرد. برای اینکه بدانید که آیا نیاز به تاییدیه و یا گواهینامه دارید یا خیر کد حرفه ای ملی (onal Occupational Classification (NOC)) و استان محل سکونت خود را درون وب سایت Canadian Information Centre for International Credentials (CICIC) وارد کنید و با اینکه به صفحه Occupation Trends در وبسایت Canadian Job Bank سر بزنید.

نکته: توجه کنید که تاییدیه ها و گواهینامه ها برای برخی از حرفه ها در استان ها و منطقه ها مختلف فرق دارد. بنابراین در زمان جستجو حتما به استان محل اقامت خود توجه کنید.

یادگرفتن مهارت های تازه و قوی تر کردن مهارت های موجود برای سریعتر پیدا کردن کار در کانادا

بازار کار در کانادا بسیار رقابتی است. بنابراین برای قوی تر کردن هر چه بهتر و بیش تر توانایی ها و مهارت های خود می توانید در دوره های آموزشی رایگان شرکت کنید. این کار به شما کمک می کند تا برای بازار کار آماده شده و از سایر رقیبان تا حد زیادی جلو بزنید. در وب سایت های Lynda, Coursera, Udemy, Udacity, Microsoft Technical Certifications, Microsoft Office Certifications, و Hubspot Academy دوره های آنلاین بسکمک وجود دارد که به شما در تقویت مهارت ها کمک خواهد کرد.

ساختن پورتفولیو و حضور آنلاین در فضای مجازی

ساختن یک وبلاگ راه بسیار خوبی برای نمایش مهارت ارتباطی، دانش صنعتی و موضوعاتی است که کارفرمای احتمالی به آن علاقه مند خواهد بود. پلتفرم های رایگانی همچون WordPress, Bloggerو Wix به شما کمک خواهند کرد که به صورت رایگان وبلاگ خود را بسازید.

برای افراد شاغل در رشته های نیازمند خلاقیت همچون طراحی یا هنر، داشتن پورتفولیو بسیار ضروری است. ساختن یک پورتفولیو آنلاین نقش بسیار مهمی برای جلب نظر کارفرما دارد.

جمع آوری پورتفولیو، نمونه کار و درست کردن وبلاگ راه های بسیار خوبی برای بیشتر شناخته شدن در میان جمع خواهد بود. برخی از بهترین سایت ها برای درست کردن پورتفولیو آنلاین Behance, Dribble, Adobe Portfolio, Crevado, Flickr, Coroflot و PortfolioBox هستند.

داشتن شغل های فریلنسری

راه دیگری برای بالا بردن اعتبار رزومه شرکت در فعالیت های داوطلبانه و یا داشتن شغل های فریلنسری و از راه دور است. این کار به شما کمک می کند که حتی پیش از رسیدن به کانادا تجربه های کانادایی بسکمک کسب کنید. در سایت هایی همچون UpWork, Fiverr, Jobboom, Jobillico و Jobspresso می توان برای پیدا کردن این دسته از شغل ها تلاش کرد.

از قلم نیاندازید که هر بار که یک دوره آنلاین را می گذرانید، یک گواهینامه دریافت می کنید، یک پست وبلاگ تازه می نویسید و یا مواردی را به پورتفولیو خود اضافه می کنید باید پروفایل لینکدین (LinkedIn) خود را به روز رسانی کنید.

دو: تنظیم کردن نوتیفیکیشن ها در سایت های آگهی های شغلی

اینکه بدانیم کدام موقعیت شغلی برای تجربیات و مهارت های ما مناسب تر است در فرایند پیدا کردن شغل بسیار کمک کننده خواهد بود. از طرفی دیگر باید لیستی از عناوین شغلی مدنظر خود آماده کنید. این ها همه به عنوان منبعی برای پیدا کردن شغل مناسب به شما کمک خواهد کرد. در بسکمک از وبسایت ها امکانی وجود دارد که شما را شغل های تازه با کمک ایمیل و یا موبایل آگاه کنند. بنابراین بهتر است برای صرفه جویی در زمان این نوتیفیکیشن ها را فعال کنید. با این کار هر بار نیازی به چک کردن وبسایت های مختلف نخواهید داشت و تنها ضروری است که اینباکس ایمیل خود را چک کنید.

در زمان تنظیم کردن نوتیفیکیشن به پارامترهای مختلف شغل مانند مکان شغل و زمانی که آگهی پست شده است توجه کنید.

سه: درست کردن چند نمونه از رزومه و کاور لتر

داشتن نمونه کانادایی رزومه و کاور لتر بسیار اهمیت دارد. ولی تنها نباید به داشتن یک نمونه از رزومه بسنده کرد. با توجه به شغلی که برای آن اپلای می کنید باید رزومه های مختلفی تهیه کنید. این کار به شما کمک می کند تا فرایند پر کردن درخواست نامه های شغلی آنلاین با سرعت بیش تری انجام شود.

چهار: فعال بودن در شبکه اجتماعی لینکدین و داشتن ارتباطات

لینکدین یک ابزار محبوب جستجوی شغل در کانادا است. این شبکه اجتماعی هم برای افرادی که در پی شغل می گردند و هم برای افرادی که مسئول استخدام افراد هستند، بسیار اهمیت دارد. بنابراین بسیار اهمیت دارد که پروفایل خود را به روز نگه داشته و آن را برای شغل رویایی خود آماده کنید. با لایک کردن، کامنت گذاشتن و به اشتراک گذاری پست های مربوط به شغل خود در این شبکه اجتماعی فعالیت کنید و کمپانی هایی که خواستار فعالیت در آن هستید را دنبال کنید. انجام دادن این کارها از طریق مسئولین امور انسانی و استخدامی شرکت هایی که خواستار حضور افراد با تجربه هستند مورد توجه قرار خواهد گرفت.

داشتن ارتباطات بخشی از زندگی در کانادا به شمار میرود و برای یافتن شغلی مناسب در کانادا داشتن ارتباطات اجتماعی اهمیت بسیار زیادی دارد. برای ساختن شبکه و توسعه ارتباطات با افراد شاغل در حرفه شما شبکه اجتماعی لینکدین شروع بسیار خوبی است. در روزهای قبل از شیوع بیماری کووید 19 افراد در قرارهای کاری غیر رسمی معمولاً در هنگام خوردن یک لیوان قهوه با هم صحبت کرده و علاوه بر آشنایی با بازار کار با فرهنگ کانادایی هم آشنا می شوند.

پنج: پیدا کردن یک منتور یا مربی باتجربه ساکن کانادا

به عنوان یک تازه وارد به کانادا پیدا کردن یک مربی و یا منتور فردی که به صورت حرفه ای کار می کند و یا در صنعت کانادا نقش بسیار مهمی ایفا می کند بسیار اهمیت دارد. منتور به شما کمک می کند تا در مورد چگونگی سازگار کردن مهارت ها و تجربه های خود برای بازار کار کانادا اطلاعات به دست آورده و فرصت های شغلی مرتبط را هر چه سریع تر پیدا کنید. فرایند پیدا کردن منتور در کانادا زمان بر است اما توصیه می شود که این کار را هر چه زودتر شروع کنید.

پیش از رسیدن به کانادا لینکدین ابزار بسیار خوبی برای پیدا کردن منتور است. وبسایت ابزاری دارد که به شما کمک می کند تا در پروفایل خود ذکر کنید که در پی کسی هستید که به شما توصیه های شغلی بکند.

در این زمان شما می تونید پروفایل افراد حرفه ای، کارشناسان و رهبران صنعتی که مشتاق دادن توصیه های شغلی به دیگران هستند را مشاهده کرده و به راحتی و به صورت آنلاین با آن ها در ارتباط باشید.

دیگر وبسایتی که در این راه به شما کمک خواهد کرد وبسایت Ten Thousand Coffees است. این به شما کمک می کند پروفایل خود را لیست کرده و به راحتی تمام داده های مربوط به افرادی که مشتاق کمک و دادن توصیه های شغلی هستند را بررسی کنید. بعد از پیدا کردن فرد مورد نظر به راحتی می توانید با او ملاقات کرده و یا به صورت آنلاین با او در زمینه کاری صحبت کنید.

در زمانی که در پی شغل مورد نظر خود هستید وبسایت Job Bank که متعلق به دولت کاناداست، به شما کمک می کند تا لیست شغل ها، بررسیهای کاری و ترندهای بازار کار را در آن مشاهده کنید. دیگر وبسایت هایی که می توانید از آن ها استفاده کنید شامل LinkedIn Jobs, Indeed, Monster, Glassdoor, Workopolis, CareerBuilder, وSimplyHired. هستند.

انتشار: 5 دی 1401 بروزرسانی: 17 دی 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 1208

به "راهنمای پیدا کردن کار و شغل در کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "راهنمای پیدا کردن کار و شغل در کانادا" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای پیدا کردن کار و شغل در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید