اتفاقاتی که در آبشار نیاگارا افتاده است

خب! حادثه هیچگاه خبر نمی‌دهد، اینرا شنیده‌اید و گاهی هم اتفاقاتی را در مقالات خبری مرور کرده‌اید که برایتان باورنکردنی بوده است و یا در جایی رخ داده که انتظارش را کسی نداشته است، آبشار نیاگارا باوجود جذابیت‌های فراوان برای گردشگران، ظاهری ترسناک هم دارد و ممکن است افرادی به خاطر بی‌دقتی و یا انجام کارهای پر ریسک در مناطقی از این آبشار جانشان را از دست داده باشند، در ادامه برخی از مشهورترین اتفاقاتی که در این آبشار عظیم رخ داده مرور خواهیم کرد.

اتفاقاتی که در آبشار نیاگارا افتاده است

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: جسی شارپ کایاک سوار

جسی کایاک سواری 28 ساله به همراه دوستان خود به آبشار نیاگارا سفر کرد و هدفی بزرگ و ترسناک داشت. او قصد داشت تا از آبشار به همراه کایاک خود به سمت پایین سقوط کند.

تمامی شرایط را مهیا کرد ولی اعتماد به نفس بالای جسی نگذاشت تا از کلاه ایمنی و جلیقه نجات استفاده کند. پسر 28 رستورانی را برای شام در پایین آبشار رزرو کرده بود ولی هیچگاه نتوانست از شام لذت ببرد. جسی به سمت پایین سقوط کرد و هیچگاه جسد وی پیدا نشد.

کایاک او نیز بعدها در شرایط بسیار بدی پیدا شد.

اِد دلاهانتی بازیکن بیسبال

اد یک بازیکن بیسبال بود و یکی از بهترین های این ورزش به حساب می آمد. بطوری که رکوردهای زیادی از خود به جای گذاشته است. همه چیز در سال 1903 برای وی پایان یافت. یعنی زمانی که در قطار به دلیل نوشیدن زیاد از حالت عادی خارج شده بود.

وی از دیترویت به سمت نیویورک در حال بازگشت بود. اد به مقدار زیادی از نوشیدنی ها قبل از این که وارد کابین شود مصرف کرده بود و حال و روز مناسبی نداشت. او به قدری در شرایط بدی به سر می برد که مامور قطار اد را از قطار به بیرون انداخت. او سعی کرد تا با پای پیاده از مرز کانادا وارد خاک آمریکا شود و برای همین از روی نیاگارا و پل آن عبور کرد.

هنوز مشخص نیست که آیا وی خودش به داخل آبشار پریده یا تصادفی وارد آن شده است. هر اتفاقی رخ داده وی کشته شد و این پایان کار او به حساب می آید.

جسد او هفته ها بعد پیدا شد.

جرج استاتاکیس مهاجری اهل یونان

جرج مهاجری اهل یونان بود که به عنوان سرآشپز در نیویورک کار می‌کرد و امیدوار بود که بتواند کتابی را به چاپ برساند. او اقدامی عجیب را در راستای تحقق رویای خود انجام داد. جرج به آبشار رفت و وارد آب شد تا شانس و یا انسانی مشهور به او کمک کند تا به هدفش برسد و کتاب خود را به جهان واقعی معرفی کند. به نظر خودش با این کار شانس را به سوی خود جذب می کرد.

او به کمک دوستش بشکه‌ای شناور ساخت که عرضی 5 فوتی داشت.

طبق اندازه گیری ها این بشکه باید در نزدیکی لبه آبشار می ایستاد ولی متاسفانه بسیار بزرگ و سنگین بود و تهویه هوای مناسبی هم نداشت.

جرج لاک پشت خود را برداشت و وارد بشکه شد، در آن را بست و وارد آب شد. در نزدیکی لبه آبشار متوقف شد و حدود 18 ساعت در همان حالت ماند. وی نتوانست از آن خارج شود و درون بشکه از خفگی فوت شد.

جالب است بدانید که لاک پشت جرج زنده ماند و به زندگی خود ادامه داد.

ویلیام ردهیل قایق سوار

ویلیام قصد داشت تا بوسیله قایق عجیبی که پدرش ساخته بود از عرض نیاگارا عبور کند. این اقدام به هیچ عنوان با عقل جور در نمی‌آمد. حتما از خود می پرسید که چرا؟ ویلیام برای بالا بردن امنیت این قایق عجیب اطراف آن را بوسیله تیوپ هایی پر از هوا پر کرد و این فکر را می کرد که به این طریق از غرق شدن آن می تواند جلوگیری کند، ولی سخت در اشتباه بود.

قایق را به آب می اندازد و به جلو پیش می رود. ناگهان همه چیز از برنامه خارج شده و قایق برعکس می شود. زمانی که به کمک او می آیند خبری از او نیست و آب ویلیام را با خود برده است.

از آن به بعد رفت و آمد در نزدیکی لبه آبشار و بسیاری از قسمت های آن ممنوع شد.

روبرت اووراکر

روبرت را می توان یکی از شجاع ترین افراد این لیست دانست. اتفاقی که در سال 1995 رخ داد او را شاید تبدیل به تیتر اول اخبار کرد. روبرت هدفی فراتر از سقوط داشت او این کار را برای آگاه کردن مردم از وضعیت بی‌خانمان‌ها انجام داد.

وی سوار بر جت اسکی شد و با سرعت تمام از قسمتی از نیاگارا به نام horseshoe falls به سمت پایین خود را پرتاب کرد.

در محاسبات خود اشتباه کرد و با سرعت بیشتری به سمت پایین آمد.

وی در راه بیمارستان از دنیا رفت.

انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 102

به "اتفاقاتی که در آبشار نیاگارا افتاده است" امتیاز دهید

9 کاربر به "اتفاقاتی که در آبشار نیاگارا افتاده است" امتیاز داده اند | 4.8 از 5
امتیاز شما:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاقاتی که در آبشار نیاگارا افتاده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید