15 بهترین کارهایی که باید در آکاپولکو (مکزیک) انجام دهید

همه درباره آکاپولکو (Acapulco)، اقامتگاه ساحلی درخشانی که در اواسط قرن بیستم محل سکونت ستاره هایی مانند سیناترا، باردوت و الیزابت تیلور بود، شنیده اند.

15 بهترین کارهایی که باید در آکاپولکو (مکزیک) انجام دهید

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: آکاپولکو با چشم انداز کوه های سیرا مادره دل سور، دارای سه منطقه گردشگری است:

لاس پلیاس در شمال، جایی که شهر در ابتدا شکل گرفت، منطقه طلایی مرتفع در قوس خلیج و Punta Diamante جدیدتر، اکنون به عنوان یک منطقه لوکس ظاهر می شود.

نکته ای که در مورد آکاپولکو باید به آن اشاره کرد این است که افول آن در دهه 90 شروع شده است.

همه اینها ناشی از جنگ کارتل بوده و در حالی که خشونت متوجه گردشگران نبود ولی تأثیر منفی خود را گذاشته بود و عامل بازدارنده مهمی بوده است.

اما با ظهور پیشرفت در ارایه خدمات لوکس در خلوت Punta Diamante و تونلی جدید که ترافیک بدنام منطقه را کاهش داده است، Acapulco امیدوار است که بخشی از درخشش قرن بیستم خود را دوباره به دست آورد.

بیایید بهترین کارها را در Acapulco انجام دهیم:

قلعه سن دیه گو

برترین بنای تاریخی آکاپولکو قلعه ستاره ای شکل آن است که برای اولین بار در سال 1617 برای جلوگیری از حملات دزدان دریایی ساخته شد.

در آن زمان، قوی ترین بنا در ساحل اقیانوس آرام در مکزیک بود و برای حفاظت از کالاهای تجاری مانیل و ناوگانی که در مسیر تجاری اقیانوس آرام بین آکاپولکو و مانیل تحت کنترل اسپانیا در فیلیپین حرکت می کرد، ساخته شد.

پس از خسارت در اثر زلزله در دهه 1770، آن را به شکل پنج ضلعی منظم بازسازی کردند.

در دهه های بعد، قلعه شاهد چندین عملیات نظامی بود، ابتدا در طول جنگ استقلال مکزیک که توسط شورشیان محاصره شد، و سپس در جریان مداخله فرانسه در مکزیک در دهه 1860.

موزه تاریخی آکاپولکو

از سال 1986 موزه ای در داخل قلعه ساخته شد که جزئیات گذشته آکاپولکو را توضیح می دهد و نقش قلعه را در حوادث مهم در 400 سال گذشته توضیح می دهد.

جالب ترین آنها جزئیات مربوط به گالن های(کالاهای تجاری) مانیل، دزدی دریایی در اقیانوس آرام و تجارت با ژاپن و چین است.

شما می توانید یک مدل از گالن هایی که از اقیانوس آرام عبور کرده اند و برخی از مصنوعات وارداتی معتبر مانند گلدان های چینی را مشاهده کنید.

این نمایشگاه برای ثبت تاریخ فرهنگ پیش از اسپانیایی مزکالا، که در 700 سال قبل از میلاد مسیح و 650 بعد از میلاد مسیح در قسمتهای ایالت مدرن گوئررو ساکن بوده است، شناخته می شود و با ماسک ها و مجسمه های سنگی هندسی بسیار متمایز شهرت یافته است.

غواصی میان صخره Quebrada

در La Quebrada، که در زبان اسپانیایی به معنای "دره" است، ورودی باریکی وجود دارد که با صخره های سرسبز محصور شده است و غواصان حداقل از سال 1934 در حال انجام پرش های دیدنی در برابر چشمان جمعیت هستند. چیزی که این کار را بسیار دشوار می کند آبی است که در آن فرو می روند: منتظر بمانید تا موجی بیاید، تا از عمق کافی آب اطمینان حاصل کنید و از آسیب جدی جلوگیری کنید.

آنها بدون طناب از صخره ها بالا می روند و از آنها در ارتفاع 12 و 24 متری می پرند و روزانه نمایش هایی در ساعت 13:00، 19:30، 20:30 و 21:30 برگزار می شود. برای دیدن نمایش از روی سکو، باید مبلغ کمی (2.50 دلار آمریکا) بپردازید یا در رستوران La Perla در تراس کنار صخره یک میز تهیه کنید.

Capilla de la Paz

می توانید تور این بنای تاریخی را، 400 متر بالاتر از ورودی شرقی خلیج هماهنگ کنید.

این کلیسای کوچک بر روی تپه "El Guitarrón"، یکی از مرتفع ترین نقاط شهر، و با چشم اندازی عالی از ساحل، چشم انداز شهر و سیرا مادر دل سور قرار دارد.

این کلیسای کوچک در ابتدای دهه 1970 توسط یک نیکوکار بنام کارلوس ترویت به یاد دو پسرش که در 1967 در سانحه هوایی جان باختند، سفارش داده شد. این کلیسای کوچک آرامگاه ترویت را به همراه قبرهای همسرش میلی و پسرانش خورخه و کارلوس جونیور در خود دارد.

این مکان همچنین میزبان صلیبی به ارتفاع 40 متر و مجسمه ای از دو دست بسته است، "Las Manos de la Hermandad"، توسط کلادیو فاویر ساخته شده است.

نقاشی دیواری دیگو ریورا

یکی از هنرمندان بزرگ قرن بیستم مکزیک و شوهر فریدا کالو که در سال1956 در این شهر ماندگار شد، آثار خود را در آکاپولکو برجای گذاشت. آثار دیگو ریورا دیوارهای بیرونی خانه دولورس اولمدو، حامی هنر مشهور را تزئین کرده است. با او رابطه ای طولانی مدت داشت.

نقاشی دیواری یکی از آخرین کارهای ریورا قبل از مرگ وی در سال 1957 است و موزاییک سه بعدی غنی از نمادهای فرهنگ پیشا اسپانیایی است.

شما می توانید Tlaloc، خدای باران آزتک، رعد و برق، و یک سگ بی مو و xoloitzcuintle را شناسایی کنید.

تصاویر غالب دو مارl هستند که در دو طرف دروازه قرار گرفته اند.

Punta Diamante

این قسمت جدید و سریع در حال توسعه آکاپولکو خارج از خلیج اصلی، در نوار ماسه ای مقابل Laguna de Tres Palos در جنوب شرقی است.

و در حالی که Punta Diamante ممکن است جذابیت و هیاهوی Old Acapulco را نداشته باشد، اما آنچه در آن وجود دارد فضای آرام و راحتی است.

فرودگاه کمی دورتر است و از سال 2017 زمان سفر با یک تونل جدید به منطقه اصلی گردشگری سنتی دورادا در اطراف خلیج کاهش یافته است.

چندین کیلومتر در امتداد اقیانوس یک ساحل شنی پیوسته است که وسیع و کم عمق است و موج شکنی دارد که تا 100 متر بیرون می زند، بنابراین بچه ها در امنیت خواهند بود.

Barra Vieja

Barra Vieja در همان ساحل Punta Diamante، چند کیلومتر در امتداد ساحل ماسه ای قرار دارد.

Barra Vieja مکانی برای فرار از جمعیت آکاپولکو است، زیرا هم محیط نسبتا دور و هم اندازه ساحل اجازه می دهد تا فضا برای همه فراهم شود.

مانند Punta Diamante، ساحل از شیب ملایمی برخوردار است، حتی اگر امواج قوی باشند، آب کم عمق زیادی وجود دارد.

در فصل اوج سفر می توانید از بین ده ها پالاپاس (کلبه های نخل) ماهی هایی را برای پختن خریداری کنید که مانند یک قاپ قرمز در همان روز صید شده اند.

زمین های گلف Tres Vidas یک زمین مسابقه قهرمانی با 18 گودال در ارتفاعی اندک با چشم انداز روح انگیز اقیانوس است.

Playa Pie de la Cuesta

در شمال غربی آکاپولکو شهر شروع به باریک شدن می کند و بعد از حدود 10 کیلومتر از جاده های ساحلی پیچ خورده به پای د لا کوئستا می رسید.

ساکت، آرام و بدون رفت و آمد، این روستا در شرقی ترین نقطه یک نوار ماسه ای دیگر بین اقیانوس آرام و لاگونا د کویوکا گسترده است.

برای استراحت نیازی به فراتر رفتن از ساحل ندارید، کیلومترها طول می کشد و بسیار راحت است.

پالاپاس پشت رستوران ها وجود دارد یا می توانید کوکتلی مانند کوکو لوکو سفارش دهید و موج سواری های پر سر و صدا را تماشا کنید.

اقیانوس برای شنا کمی بیش از حد موج دار است، اما هنگام غروب آفتاب خیره کننده است و در طول روز جوانان می توانند برای اسب سواری در امتداد ساحل تفریح کنند.

Isla la Roqueta

این جزیره سرسبز و توسعه نیافته درست در جنوب لاس پلیاس در ورودی غربی خلیج آکاپولکو واقع شده است.

ساحل اصلی قسمتی از شن و ماسه طلایی است که رو به عقب به سمت آکاپولکو است، حاشیه رستوران ها است و آبهای آرام و شفاف آن را پوشانده است.

می توانید از Playa Caleta به آنجا برسید، یا با سوار شدن در قایق توریستی و یا سوار شدن به یک کشتی.

و در حالی که قایق های توریستی می توانند کارها را راحت تر کنند، غذا نیز سرو می شود. گشتی در آب های جزیره خالی از لطف نخواهد بود. شما ممکن است ترجیح دهید این آزادی عمل را داشته باشید که بتوانید از طریق کشتی به آنجا بروید و بتوانید به جایی که می خواهید بروید.

یکی از دیدنی های اصلی Virgen de los Mares است، تصویری غوطه ور از مریم باکره، در حالی که دو صخره Piedra de Elefante و Piedra de Hierbabuena وجود دارد که مملو از زندگی پر جنب و جوش زیر آب است.

کلیسای جامع بانوی تنهایی

کلیسای جامع آکاپولکو که توسط معمار فدریکو ماریسکال طراحی شده است، در دهه های 1940 و 50 ساخته شده است.

ساخت کلیسا در ابتدا در دهه 1900 آغاز شده بود، اما در اثر زلزله و طوفانهای بعدی ویران شده است.

معماری کلیسای جامع در مکزیک منحصر به فرد است و سبک های هنر دکو، موری و بیزانس را در هم آمیخته است.

این دو برج که تاج آن با گنبدهای رنگارنگ و موزاییک پوشیده شده بیشتر شبیه مناره های یک مسجد است تا برجهای کلیسای سنتی.

طرحهای داخلی با کاشی های آبی و طلایی، در زیر پنجره های رنگی هندسی رنگ آمیزی شده اند.

Zócalo

میدان مرکزی آکاپولکو، در پای کلیسای جامع، تصویری نادر از زندگی محلی را ارائه می دهد.

همه نمادهای یک میدان شهری در مکزیک در اینجا وجود دارد، از چوب بند و چشمه گرفته تا درختان لورن هند، واکسی و فروشنده بادکنک.

بعدازظهرهای یکشنبه هنگامی که خانواده ها " paseo " خود را جشن می گیرند، برای بازدید بروید و هچنین می توانید در کنسرت گروه موسیقی شهری آکاپولکو شرکت کنید.

در یک روز عادی همچنین می توانید غرفه های غذاهای خیابانی و غرفه های سوغاتی پیدا کنید و کافه ها، رستوران ها و بستنی فروشی در کناره های میدان وجود دارند.

Laguna de Tres Palos

تالاب پشت Punta Diamante و Barra Vieja به یک مقصد مهم اکوتوریسم تبدیل شده است و احتمالاً بهترین مکان برای مشاهده زندگی پرندگان گرمسیری آکاپولکو است.

تورهای با راهنما و قایق در دسترس هستند، که توسط ماهیگیرانی که در این آبها کار می کنند و زندگی می کنند هدایت می شوند.

آنها به حواصیل و تنوع دیگر پرندگان آبزی که در تالاب لانه می کنند اشاره می کنند.

از روی قایق می توانید جنگلهای حرا و نیلوفرهای آبی غول پیکر با گل های زیبا و ماهی های بی شمار را در آب مشاهده کنید.

همچنین ممکن است این شانس را داشته باشید که اسکراب ( لایه بردار) صورت خود را از گل در تالاب امتحان کنید و در یک کابینا بنشینید و ناهار غذاهای دریایی کبابی و "pescado a la talla" را که صبح آن روز صید شده را بخورید.

اسب سواری نیز در ساحل جنوبی تالاب در دسترس است.

Puerto Marqués

 میان Punta Diamante و خلیج Acapulco، Puerto Marqués قرار دارد که در خلیجی کوچکتر افتاده است.

امروزه هیچ نشانه ای در دست نیست، اما باستان شناسان قدیمی ترین سفال های سنگی Mesoamerica را در این خلیج پیدا کرده اند که قدمت آن به 3500 سال پیش برمی گردد.

در ساحل Puerto Marqués ساکنان آکاپولکو تردد می کنند و بسته به دیدگاه شما یا بسیار شلوغ است یا اجتماعی.

Puerto Marqués یکی از بهترین مکان ها برای امتحان غذاهای واقعی از Guerrero است، اگرچه بسیاری از رستوران ها دارای تبلیغاتی هستند که تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا شما را به غذا خوردن در مراکز خود ترغیب کنند.

ساحل شلوغ دارای یک نوار باریک از شن و ماسه طلایی است و آب شفاف آن احتمالاً بهترین جا برای شنا در منطقه آکاپولکو است.

مسیر پیاده روی کوتاهی تا شیب ساحل، لاگونا نگرا در دسترس است که به خاطر تمساح هایش معروف است.

Playa la Condesa

یکی از تصاویر برجسته آکاپولکو، این ساحل در منطقه طلایی، در قوس خلیج است و توسط هتل های بلند و بلوک های آپارتمانی قابل ردیابی است.

Playa la Condesa یک ساحل عمومی با ماسه های طلایی درشت است.

موج سواری گاهی اوقات می تواند خطرناک باشد، اما بیشتر وقتها بی خطر است.

در ساحل تپنده آکاپولکو، همیشه پر از روح زندگی است: فروشندگان در امتداد شن و ماسه حرکت می کنند، تعداد زیادی بار و رستوران در این نزدیکی هستند و فعالیت هایی مانند جت اسکی، چتربازی، موج سواری و اسکی روی آب در دسترس می باشد.

غذای محلی

همانطور که قبلاً اشاره شد pescado a la talla زمانی است که می توانید ماهی خود را تازه از اقیانوس (معمولاً ماهی قرمز) انتخاب کنید. سپس آن را فیله کرده، با نمک و فلفل دلمه ای مزه دار کرده و کبابی کنید.

تقریباً به همین ترتیب، pescado al mojo de ajo دارای سس سیر است.

Ceviche یک غذای معروف مکزیکی و منطقه کارائیب است و در آکاپولکو تکه های کوچکی از ماهی یا غذاهای دریایی است که با لیمو ترش و با سبزیهای معطر، پیاز، آووکادو و پیکانته سالسا (سس تند) سرو می شود.

برای اینکه واقعاً یک تجربه منحصر به فرد داشته باشید، سعی کنید pozole guerrerense، یک آبگوشت بر پایه ذرت با مرغ یا گوشت خوک، بسته به اینکه نسخه سبز (Verde ) یا سفید Blanco) ) آنرا دارید، پنجشنبه یا چهارشنبه و یکشنبه خورده شود.

انتشار: 19 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 762

به "15 بهترین کارهایی که باید در آکاپولکو (مکزیک) انجام دهید" امتیاز دهید

4 کاربر به "15 بهترین کارهایی که باید در آکاپولکو (مکزیک) انجام دهید" امتیاز داده اند | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 بهترین کارهایی که باید در آکاپولکو (مکزیک) انجام دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید