کلیسای Santa Prisca در Taxco مکزیک - مجری سفرهای گردشگری

کلیسای Santa Prisca در Taxco مکزیک

El Templo de Santa Prisca یا کلیسای Santa Prisca یک بنای باشکوه است که در شهر تاکسکو (Taxco) واقع شده است. این کلیسا که در قرن هجدهم ساخته شده، یک مکان مهم استعماری به شما میرود که توسط یک صاحب معدن اسپانیایی مرفه سفارش داده شده تا ساخته شود. اینجا ساخته شده از سنگ صورتی، دارای برج های بزرگ دوقلو و تزئین شده با کاشیهای زیبا است که هیچ علاقه مند به معماری نمی خواهد تماشای آن را از دست بدهد. در داخل، نه محراب عظیم قرار دارد که هر یک از آنها از طلا پوشیده شده است.

کلیسای Santa Prisca در Taxco مکزیک

در کلیسای Santa Prisca تاکسکو یکی از زیباترین و چشمگیرترین نمونه های معماری باروک در مکزیک است. ویژگی برجسته آن تضاد بین ناقوس های آن، با نمای پیچیده Churrigueresque و شبستان بسیار ساده ی آن است. سنگ گل رز رنگی که در نما به کار رفته است در نور خورشید بسیار زیباست، تصویر برجسته بیضی شکل از غسل تعمید مسیح در بالای درب آن خواهید دید. در داخل، مجسمه هایی با روکش طلا مشاهده خواهید کرد.

کلیسای Santa Prisca به عشق به قهرمان شهر José de la Borda  ساخته شده بود. سلسله کاتولیک محلی اجازه دادند این کلیسا ​​به Taxco اهدا شود به شرطی که عمارت و سایر دارایی های صاحب آن برای تضمین تکمیل آن در رهن گذاشته شود. این پروژه تقریباً وی را ورشکسته کرد، اما این میراث خارق العاده را ایجاد کرد. اینجا توسط معماران اسپانیایی Juan Caballero  و Diego Durán طراحی و بین سالهای 1751 تا 1758 ساخته شده است.

santa prisca de taxco

انتشار: 27 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 108

به "کلیسای Santa Prisca در Taxco مکزیک" امتیاز دهید

1 کاربر به "کلیسای Santa Prisca در Taxco مکزیک" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلیسای Santa Prisca در Taxco مکزیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید