مسیرهای فرودگاه بنیتو خوارز (Benito Juárez) مکزیکوسیتی به مرکز شهر

اگر بعد از رسیدن به فرودگاه بنیتو خوارز (Benito Juárez) مکزیکوسیتی قصد رسیدن به هتل را دارید در ادامه همراه ما باشید.

مسیرهای فرودگاه بنیتو خوارز (Benito Juárez) مکزیکوسیتی به مرکز شهر

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: فرودگاه بین المللی مکزیکوسیتی با نام رسمی فرودگاه بنیتو خوارز (Benito Juárez) در شهر مکزیکوسیتی، پررفت و آمدترین فرودگاه در مکزیک و آمریکای لاتین از نظر جابجایی مسافر است. در این مطلب گزینه های حمل و نقل فرودگاه مکزیکوسیتی و راه های دسترسی به مرکز شهر را به شما معرفی می کنیم. اگر قصد سفر به این شهر را دارید با استفاده از این اطلاعات می توانید به راحتی خود را به هتل و مرکز شهر برسانید.

فرودگاه مکزیکوسیتی در فاصله نزدیکی از شهر واقع شده است و تنها 5 کیلومتر با مرکز مکزیکوسیتی فاصله دارد. این فرودگاه دارای دو ترمینال مسافربری برای پروازهای داخلی و خارجی است. ایرلاین های مشهوری مثل ایرکانادا، ایرفرانس، آلیتالیا، لوفت هانزا، بریتیش ایرویز، KLM و آل نیپون ایرویز پروازهای منظمی را در این فرودگاه انجام می دهند. گزینه های حمل و نقل فرودگاه مکزیکوسیتی بسیار متنوع است و با هر بودجه و زمانی که داشته باشید می توانید خود را به هتل و مرکز شهر برسانید. شما با استفاده از مترو، تاکسی، اتوبوس و کرایه اتومبیل می توانید خود را به مقصد برسانید. در ادامه هریک از این موارد را جداگانه شرح می دهیم تا برترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.

حمل و نقل بین ترمینال ها

ترمینال های شماره 1 و 2 حدود 3 کیلومتر با یکدیگر فاصله دارند. مسافرانی که چمدان های زیاد و سنگین دارند می توانند با استفاده از ترن هوایی که بین ترمینال ها حرکت می نماید خود را به ترمینال دیگر برسانند. قطارها هر 10 دقیقه یکبار حرکت می نمایند و در مدت زمان 5 دقیقه مسافران را به ترمینال دیگر فرودگاه جابجا می نمایند. ساعات کاری این سرویس از ساعت 5 صبح تا 11 شب است و از گیت 6 ترمینال 1 و گیت 4 ترمینال شماره 2 مسافران می توانند سوار این قطارها شوند.

مترو

مترو یکی از مقرون به صرفه ترین و سریع ترین گزینه های حمل و نقل فرودگاه مکزیکوسیتی است و مسافران را به راحتی به مقصد می رساند. نزدیک ترین ایستگاه مترو به فرودگاه مکزیکوسیتی، ایستگاه Terminal Aérea است و مسافران می توانند با سوار شدن به خط 5 مترو خود را به شهر برسانند. ایستگاه مترو در فاصله چند دقیقه پیاده روی از ترمینال شماره 1 واقع شده است. ترمینال شماره 2 دسترسی مستقیمی به ایستگاه مترو ندارد اما تنها 750 متر با ایستگاه پانتیتلان فاصله دارد. ساعات کاری مترو از ساعت 6 صبح تا نیمه شب است و با خرید بلیط های اعتباری می توانید از مترو بهره ببرید. با استفاده از مترو در مدت زمان 20 دقیقه می توانید خود را به هتل و مرکز شهر برسانید.

اتوبوس

اتوبوس های فرودگاه از مقابل سالن پروازهای ورودی هر دو ترمینال، مسافران را سوار می نمایند و به نقاط مختلف مکزیکوسیتی می رسانند. بلیط اتوبوس را می توانید از باجه های مخصوص در مقابل هر دو ترمینال بخرید. اتوبوس های بین شهری داخل فرودگاه توقف نمی نمایند اما اگر مقصدتان جایی بیرون از شهر مکزیکوسیتی است می توانید از بیرون فرودگاه سوار این اتوبوس ها شوید.

متروباس

متروباس (Metrobus) هم یکی دیگر از گزینه های حمل و نقل فرودگاه مکزیکوسیتی است و مسافران می توانند با خط 4 این سرویس خود را به مرکز شهر برسانند. این خط از فرودگاه مکزیکوسیتی مسافران را سوار می نماید و به سمت ایستگاه بوناویستا در غرب شهر می رساند. در این ایستگاه می توانید به مترو و خط 1 و 3 متروباس متصل شوید و به سایر نقاط شهر بروید. خط 4 متروباس در جهت خود از ایستگاه مترو سن لازارو هم عبور می نماید و مسافران می توانند از این ایستگاه هم به مترو دسترسی داشته باشند. اتوبوس ها فضای کافی برای قرار دادن چمدان دارند و دوربین های مداربسته هم امنیت مسافران را تضمین می نمایند. ساعات کاری اتوبوس ها از 4:30 صبح تا نیمه شب است و از مقابل هر دو ترمینال مسافران را به سمت شهر مکزیکوسیتی جابجا می نمایند.

تاکسی

تاکسی راحت ترین و برترین گزینه حمل و نقل فرودگاه مکزیکوسیتی است و بیشتر گردشگران خارجی ترجیح می دهند از این طریق خود را به هتل و مرکز شهر برسانند. تنها تاکسی های مجوزدار اجازه فعالیت در داخل فرودگاه را دارند و مسافران را به نقاط مختلف شهر می رسانند. اگر برای اولین بار به مکزیکوسیتی سفر می کنید و با شهر آشنایی چندانی ندارید و اگر همراه با فرزندانتان سفر می کنید توصیه می کنیم با استفاده از تاکسی خود را به هتل برسانید. تاکسی از مقابل هر دو ترمینال مسافران را سوار می نمایند و به محض خارج شدن از فرودگاه تاکسی ها را خواهید دید. تاکسی ها به صورت 24 ساعته کار می نمایند، بنابراین اگر دیروقت به فرودگاه رسیدید لازم نیست نگران حمل و نقل و دسترسی به شهر باشید. با استفاده از تاکسی در مدت زمان حدودا 40 دقیقه (بسته به شدت ترافیک) به مرکز شهر خواهید رسید.

ترانسفر هتل

بسیاری از هتل های بزرگ و مشهور مکزیکوسیتی سرویس ترانسفر را (با دریافت هزینه یا رایگان) در اختیار میهمانان خود قرار می دهند. اگر در مدت سفر به مکزیکوسیتی قصد اقامت در یکی از هتل های شهر را دارید با پذیرش هتل در خصوص سرویس ترانسفر صحبت کنید. در صورتیکه هتل محل اقامتتان چنین سرویسی ارائه می نماید مطمئنا برترین و راحت ترین گزینه حمل و نقل فرودگاه مکزیکوسیتی خواهد بود و به راحتی می توانید خود را به هتل برسانید.

کرایه اتومبیل

کرایه اتومبیل هم یکی دیگر از گزینه های حمل و نقل فرودگاه مکزیکوسیتی است و برای کسانی که دوست دارند آزادی عمل بیشتری داشته باشند ایده آل است. اگر دوست دارید خودتان در شهر رانندگی کنید و استقلال بیشتری داشته باشید می توانید اتومبیل کرایه کنید. کرایه اتومبیل اگرچه در ظاهر هزینه بیشتری دارد اما اگر 3-4 نفر هستید و هزینه های سفر را با هم تقسیم می کنید برایتان به صرفه و مالی خواهد بود. شرکت های معتبر و مشهور بین المللی در فرودگاه مکزیکوسیتی حضور دارند و انواع خدمات کرایه اتومبیل را به مسافران ارائه می نمایند. شرکت هایی مثل اویس، باجت، هرتز، تریفتی، آلامو و یوروپکار در فرودگاه دفتر دارند و به سرویس دهی به مسافران می پردازند. با مقایسه قیمت ها و خدمات می توانید برترین گزینه را انتخاب کنید.

منبع: mexico-airport.com
انتشار: 5 دی 1401 بروزرسانی: 22 دی 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 766

به "مسیرهای فرودگاه بنیتو خوارز (Benito Juárez) مکزیکوسیتی به مرکز شهر" امتیاز دهید

2 کاربر به "مسیرهای فرودگاه بنیتو خوارز (Benito Juárez) مکزیکوسیتی به مرکز شهر" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسیرهای فرودگاه بنیتو خوارز (Benito Juárez) مکزیکوسیتی به مرکز شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید