سوالات متداول برای ویزای آمریکا J 1 Exchange Scholar Visa و J 1 Waiver هدف ویزای J 1 چیست؟

ویزای J 1 برای شخصی است که به عنوان دانشجو، محقق، استاد، متخصص غیر دانشگاهی، پزشک، ویزیتور بین المللی، مشاور اردوگاه،  au pair  یا دانشجوی تابستانی در یک برنامه سفر / کار به ایالات متحده می آید.

سوالات متداول برای ویزای آمریکا J 1 Exchange Scholar Visa و J 1 Waiver هدف ویزای J 1 چیست؟

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: مدت اقامت ویزای J 1 و J 2 چقدر است؟

 پذیرش اولیه بازدید کننده، همسر و فرزندان مبادله ای ممکن است از دوره مشخص شده در فرم DS 2019 بیشتر نباشد، به علاوه یک دوره 30 روزه برای سفر یا برای دوره تعیین شده توسط USCIS. همسر یا فرزند (J 2) ممکن است بیشتر از بازدید کننده اصلی مبادله (J 1) پذیرفته نشود. بازدیدکنندگان تبادل J 1 برای "تکمیل وضعیت" برای تکمیل برنامه های منعکس شده در فرم DS 2019 پذیرفته می شوند و به آنها داده داده نمی شود.

شرایط اقامت خارجی چیست؟ چگونه بر دارنده ویزای J تأثیر می گذارد؟

برخی از دارندگان J 1 مشروط به اقامت خارجی هستند و پس از پایان ویزا باید ایالات متحده را ترک کنند. هرفردی به عنوان یک غیرمهاجر J 1 طبقه بندی می شود که مشروط به اقامت خارجی است و یک شخص دریافت نکرده است.چشم پوشی از شرایط اقامت مجاز به تغییر وضعیت غیر مهاجرتی وی در ایالات متحده نیست، به استثنای هنگامی که فرد درخواست تغییر به A o را می کند.

غیر مهاجر J 1 که تابع خارجی است

همچنین شرایط اقامت از گرفتن ویزای H یا L ممنوع است و درخواست ویزای K fiance یا تنظیم وضعیت به اقامت دائم.

برای دریافت خدمات ویزای آمریکا با ما در تماس باشید.

آیا یک دارنده J 1 می تواند ویزای غیر مهاجرتی متفاوتی را در یک کنسولگری ایالات متحده در داخل کشور دریافت کند؟

بله، به جز H، L  یا K. گرچه از تغییر وضعیت به یک گروه غیر مهاجر دیگر در زمان حضور درایالات متحده جلوگیری می کند. فرد غیر مهاجر J 1 که مشروط به اقامت خارجی است مجاز به دریافت ویزای غیر مهاجر است.غیر از H، L یا K در یک کنسولگری ایالات متحده در خارج از کشور، در صورت واجد شرایط بودن.

کسی مشروط به دو سال اقامت خارجی است قبل از اینکه ممکن است به دیگری تغییر کند.

دسته های ویزای غیرمهاجرتی یا قبل از اینکه بتوانند اقامت دائم بگیرند؟

دو سال اقامت خارجی در هر کجا ایجاد می شود.

  • برنامه بازدید کننده مبادله به طور کامل یا بخشی از آن توسط دولت ایالات متحده تأمین می شود یا توسط دولت ملیت شخص یا کشور آخرین اقامت بازدید کنندگان مبادله دارای مهارتهایی هستند که به ویژه مورد نیاز کشورهای خودشان است.
  • بازدیدکنندگانی را که برای دریافت تحصیلات پزشکی یا تحصیلات تکمیلی به ایالات متحده آمده اند، مبادله کنید.
  • همسر و فرزندان دارنده ویزا J 1 نیز مشروط به این شرایط هستند.
  • اگر بازدید کننده مبادله بتواند نشان دهد که در کشور خود مورد آزار و اذیت قرار گرفته است
    اساس نژاد، دین، ​​عقاید سیاسی، ملیت یا عضویت.
  • دولت داخلی بازدید کننده مبادله نامه ای "مخالفتی" با ویستور مبادله صادر نمی کند
  • ماندن در ایالات متحده (فارغ التحصیلان پزشکی خارجی ) واجد شرایط این معافیت نیستند.

با چه شرطی می توان معافیت ارائه کرد؟

بازدید کنندگان صرافی مشروط به اقامت خارجی ممکن است از چهار مبنای معافیت از آن دریافت کنند
1. ممکن است یک آژانس دولتی ایالات متحده از طرف بازدید کننده مبادله درخواست معافیت کند. این معمولاً از نظر سودمند بودن برای منافع امنیتی ایالات متحده یا منافع عمومی مطرح می شود.
2. درصورتی که شرایط اقامت خارجی منجر به سختی استثنایی شود، ممکن است معافیت داشته باشد ایالات متحده آمریکا.

چه زمانی ممکن است یک آژانس دولتی از طرف بازدید کننده مبادله درخواست معافیت J کند؟

اگر یک آژانس دولتی ایالات متحده فکر کند که رفتن بازدید کننده صرافی ضروری برای یک برنامه یا فعالیت مورد علاقه آژانس، ممکن است از طرف بازدید کننده مبادله درخواست معافیت کند.

آیا بازدید کننده مبادله باید در یک سازمان دولتی استخدام شود تا "درخواست آژانس" J معافیت را بدست آورد؟

خیر. بازدید کننده مبادله می تواند توسط یک کارفرمای خصوصی یا یک سازمان دولتی استخدام شود. کارفرمایان از معافیت از وزارت دفاع یا وزارت بهداشت و خدمات انسانی حمایت می کنند، که در مورد a تصمیم می گیرد.

چشم پوشی مناسب است

روال "درخواست آژانس" دولتی معافیت از دادرسی چگونه است؟

اول از همه، یک کارفرما باید از معافیت مالی حمایت کند و از یک سازمان دولتی، مانند وزارت دفاع یا گروه بهداشت و خدمات انسانی. اگر آژانس دولتی مقتضی بداند، درخواست معافیت ایجاد می شود.توسط آن ارسال شده و برای ارزیابی به DOS ارسال شود USCIS. تصمیم نهایی را در مورد درخواست معافیت پس از انجام DOS صادر می کند.

چه نوع حمایت مالی ممکن است یک پزشک J 1 به منظور J Waiver بدست آورد؟

چندین آژانس دستورالعمل ها و رویه های ویژه ای را برای رسیدگی به درخواست های حمایت مالی توسط پزشکان J 1 تهیه کرده اند. یک نوع حمایت مالی بر اساس وجود رابطه کارمند کارفرما بین حامی مالی و J 1 است. پزشک، به عنوان مثال، برنامه حمایت مالی پزشکان J 1 از جانبازان. دسته دیگر حمایت مالی است

به عنوان مثال :برنامه وزارت بهداشت و خدمات انسانی. سایر آژانس ها موافقت می کنند پزشکان J 1 را بر اساس تعهد پزشکان J 1 برای کار در مناطق کمبود پزشکی، به عنوان مثال، کمیسیون منطقه ای آپالاچی و وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA).

چه چیزی "سختی استثنایی" را با هدف چشم پوشی از J انجام می دهد؟

برای به دست آوردن معافیت J، بازدید کننده مبادله باید نشان دهد که یک مشکل غیرقابل پیش بینی بوجود آمده است، و نه فقط یک تحمیل شرط اقامت خارجی.

یک مثال از "سختی استثنایی" ممکن پزشکی است.

مشکلات، به شرطی که شرایط پزشکی جزیی نباشد، یا در مبادله بتواند به اندازه کافی از آن مراقبت کند.

آزار و اذیت احتمالی شهروند یا اعضای خانواده مقیم دائم، عاملی در سختی و مشقت بوده است.تعیین، عواملی که تفاوت فاحش در آداب و رسوم فرهنگی را نشان می دهد.

آیا جدایی همسر شهروند ایالات متحده از دارنده J 1 "سختی استثنایی" است؟

احتمالا نه. جدایی همسر شهروند ایالات متحده از دارنده J 1 یا مشقت همسر که از آن ناشی می شود.زندگی در یک کشور جهان سوم یک سختی عادی تلقی می شود که می تواند در زمان دارنده J 1 پیش بینی شود وارد ایالات متحده یا در زمان ازدواج این زن و شوهر شدند.

 سختی به دلایل اقتصادی یافت شده است
نشان داد که زن و شوهر به دلیل عدم اشتغال مناسب قادر به حمایت از واحد خانواده در خارج از کشور نخواهند بود و توانایی نگهداری دو خانوار جداگانه را ندارد. به نظر می رسد حضور کودکان شهروند ایالات متحده در این موارد افزایش می یابد سختی نشان دادن.

چگونه می توان با اخذ نامه "بدون اعتراض" به بازدید کننده مبادله با J Waiver اعطا کرد؟

هنگامی که یک ویزیتور تبادل مشروط به دو سال اقامت خارجی است، زیرا زمینه مهارت وی در آن قرار دارد. لیست مهارت های کشور خود یا بازدید کننده مبادله از کشور خود تأمین مالی دریافت کرده و بیانیه مخالفت وجود ندارد در نتیجه ویزا صادر شده، معافیت معمولاً اعطا می شود.

 چشم پوشی در این شرایط به طور معمول اعطا می شود زیرا کشور خود این کار را نمی کند. با وجود ملاقات بازدید کننده مبادله در ایالات متحده با وجود این که حوزه مهارت وی در مهارت های کشور ذکر شده است، مخالفت می کند.این لیست یا اینکه در تأمین بودجه آموزش بازدیدکننده تبادل یا تحصیل در ایالات متحده کمک کرده است.با این حال، اگر بازدید کننده مبادله بودجه را از دولت ایالات متحده دریافت کرده است نه از دولت محل زندگی خود ،دستیابی به این نوع معافیت دشوار است. وقتی بودجه دولت ایالات متحده درگیر می شود، آژانس بودجه یا حامی مالی برنامه
برای تعیین اینکه آیا باید از این معافیت استفاده شود، مشورت می شود. اغلب اوقات، آژانس دولتی ایالات متحده، مانند AID، مخالف است.درخواست معافیت و این مخالفت معمولاً DOS را در توصیه خود به USCIS در مورد معافیت ترغیب می کند.

مراحل درخواست J Waiver چگونه است؟

روند درخواست معافیت شامل چندین مرحله است. متقاضیان ابتدا باید توصیه Ja Visa Waiver را ارائه دهند فرم، DS 3035، با DOS.

اکنون DOS به افرادی که فرم DS 3035 را تکمیل می کنند نیاز دارد تا این کار را به صورت آنلاین انجام دهند. وقتی فرم بصورت آنلاین تکمیل می شود، متقاضی صفحه بارکد داده را دریافت می کند، آن را چاپ می کند و سپس با هزینه پردازش و سایر اسناد مورد نیاز ارسال می کند. سپس متقاضی باید کلیه اسناد و نامه های درخواستی را به بخش بازبینی چشم پوشی ارائه دهد

. DOS به متقاضی توصیه می کند همه اسناد درخواستی را همزمان ارائه دهد. برخی از اسناد، مانند بیانیه "عدم اعتراض" از کشور متقاضی یا درخواست از یک سازمان دولتی، هنوز باید مستقیماً توسط سفارت (در "موارد عدم اعتراض") یا آژانس دولتی به بخش بازبینی چشم پوشی ارسال شود ( در موارد درخواست آژانس).

. در پایان فرآیند بررسی، بخش بررسی چشم پوشی توصیه خود را مستقیماً به USCIS ارسال می کند. اگر وزارت خارجه توصیه مطلوبی کرده باشد، USCIS بندرت انصراف را انکار می کند. چنین رد ممکن است در دفتر تجدیدنظر اداری USCIS تجدید نظر شود.

چه مدارکی باید همراه با "درخواست عدم پذیرش اعتراض" ارسال شود؟

در موارد "بدون اعتراض"، بیانیه ای باید از کشور بازدید کننده مبادله دریافت شود. اکثر سفارتخانه ها و کنسولگری های خارجی در ایالات متحده با اظهارات "بدون اعتراض" آشنا هستند و معمولاً پرسنل مشخصی برای رسیدگی به چنین درخواست هایی اختصاص دارند. بیانیه کشور اصلی باید از طریق کانال های رسمی به DOS ارسال شود.

چه مدارکی باید همراه با درخواست "درخواست آژانس" J Waiver ارسال شود؟

با توجه به معافیت های آژانس دولتی علاقه مند، متقاضیان باید مدارک حمایت مالی آژانس را پس از بدست آوردن چنین اسپانسری ارائه دهند.

هر آژانس دولتی که ممکن است علاقه مند به چشم پوشی از بازدید کننده مبادله باشد، روش ها و استانداردهای خود را برای بازبینی دارد که از طریق آنها می توان به علاقه آژانس استناد کرد، و حتی برخی از آنها فرم های خاص خود را دارند و تابلوهای بررسی معافیت دارند. در نتیجه، نوع اطلاعات و اسناد لازم برای ارائه با درخواست حمایت مالی از آژانس به آژانس دیگر متفاوت است.

چه مدارکی باید همراه با برنامه "سختی استثنایی" J Waiver ارسال شود؟

معافیت از سختی و آزار و شکنجه مستلزم ثبت پرونده در USCIS در فرم I 612 همراه با مدارکی است که ادعاهای سخت گیری یا آزار و شکنجه را تأیید می کند. این درخواست در مرکز خدمات دارای صلاحیت در مورد محل اقامت متقاضی ثبت می شود

اگر USCIS تصمیم مطلوبی در مورد برنامه اتخاذ کند، پرونده را به همراه توصیه مطلوب آن در فرم I 613 به DOS ارسال می کند.

چگونه می توانم تعیین کنم که آیا برنامه بازدید کننده مبادله من توسط دولت ایالات متحده تأمین شده است، دولت من یا یک سازمان بین المللی که از دولت ایالات متحده یا دولت من بودجه دریافت کرده است؟

 برای کمک به این تصمیم باید با مسئول برنامه خود مشورت کنید

. اگر مشارکت شما در یک برنامه بازدید کننده مبادله به طور کامل یا بخشی از آن توسط دولت ایالات متحده، دولت شما یا سازمانی بین المللی تأمین شده باشد که بودجه ای از دولت ایالات متحده یا دولت شما دریافت کرده باشد، شما مشمول دو سال اجاره فیزیکی کشور می باشید.

چگونه باید J Waiver را به صورت آنلاین ثبت کنم؟

برای درخواست آنلاین J Waiver باید این مراحل را دنبال کنید

  • تکمیل برنامه آنلاین توصیه J Wisa Waiver برای تکمیل برنامه، فرم DS 3035 ،با دنبال کردن دستورالعمل های آنلاین، در صفحه وب J Visa Waiver Online موجود هستند.شما باید از فرم آنلاین استفاده کنید هیچ نسخه دیگری از فرم DS 3035 پذیرفته نمی شود. اگر نسخه ای از فرم DS 3035 را غیر از فرم آنلاین ارسال کنید، درخواست شما بدون هزینه پردازش به شما بازگردانده می شود که قابل استرداد نیست.
  • درخواست و پرداخت هزینه معافیت خود را از طریق ایمیل ارسال کنید هزینه پردازش 215 دلار است.
  • اسناد پشتیبانی را ارائه دهید.
  • وضعیت Waiver Request خود را بررسی کنید و اطلاعات تماس خود را به روز کنید.
  • اگر بخش Waiver Review Division به اطلاعات بیشتری از شما نیاز دارد، اطلاعات بیشتری را ارائه دهید.
  • توصیه و تعیین نهایی وزارت امور خارجه توسط USCIS

زمان رسیدگیJ Waiver چقدر است؟

زمان رسیدگی برای توصیه های معافیت توسط وزارت امور خارجه، بخش بازبینی چشم پوشی بسته به اینکه شما در چه شرایطی درخواست معافیت از حضور فیزیکی دو سال کشور خود را درخواست می کنید متفاوت است.برای معافیت بدون اعتراض، زمان بررسی6 تا 8 هفته است. برای معافیت آژانس، زمان رسیدگی 4 تا 8 هفته است. برای آزار و اذیت و معافیت بسیار سخت، مدت بررسی 3 تا 4 ماه است. برای معافیت از برنامه کنراد، زمان رسیدگی 4 تا 6 هفته است.

برنامه پیشنهاد معافیت من رد شد. آیا می توانم درخواست تجدید نظر یا تجدیدنظر در تصمیم گیری کنم؟

خیر. برنامه های پیشنهادی Waiver کاملاً مورد بررسی قرار می گیرند و بخش بررسی Waiver خط مشی لازم را برای تجدیدنظر در برنامه ها پس از تعیین نهایی ندارد. همچنین هیچ سیاستی برای درخواست تجدیدنظر در تصمیم گیری وجود ندارد. اگرچه مبنای دیگری برای شرایط شما صدق می کند، ممکن است مجدداً با استفاده از مبانی دیگری برای چشم پوشی اقدام کنید.

چرا درخواست توصیه توسط بخش بازبینی چشم پوشی رد می شود؟

وقتی دلایل ارائه شده برای درخواست معافیت از برنامه و ملاحظات سیاست خارجی برنامه بازدیدکننده مبادله بیشتر نباشد، برنامه های پیشنهادی رد می شوند. به همین دلیل، برنامه های پیشنهادی معافیت از بازدید کنندگان صرافی که بودجه دولت ایالات متحده را دریافت کرده اند، به طور کلی رد می شوند.

برنامه پیشنهاد معافیت من رد شد، اما من اطلاعات جدیدی دارم که ممکن است صلاحیت من را تحت تأثیر قرار دهد؟
آیا می توانم آن را به بخش نقد و بررسی درخواست ارسال کنم و درخواست تجدید نظر در درخواست رد شده خود را دارم؟
به غیر از یک استثنا، یک برنامه پیشنهادی معافیت پذیر قابل تجدیدنظر یا تجدیدنظر نیست، و شما نباید مجدداً با همان روشی که در درخواست معافیت اصلی شما استفاده شده است دوباره درخواست دهید.یک استثنا در صورتی است که شما بخاطر آزار و اذیت یا سختی استثنایی به همسر یا فرزند خود برای یک شهروند آمریکایی (یا اقامت دائم قانونی) درخواست معافیت داشته باشید و اطلاعات مربوطه جدیدی داشته باشید که فکر می کنید تصمیم متفاوتی دارد. ممکن است مجدداً به USCIS مراجعه کنید. با این حال، لطفاً توجه داشته باشید که باید یک برنامه پیشنهادی جدید معافیت از جمله کلیه اسناد مندرج در مراحل 1 تا 3 دستورالعمل ها را ارائه دهید و هزینه پردازش را پرداخت کنید.

هزینه درخواست  ویزای J Waiver چقدر است؟
هزینه هر پرونده 215 دلار است.

انتشار: 27 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 540

به "سوالات متداول برای ویزای آمریکا J 1 Exchange Scholar Visa و J 1 Waiver هدف ویزای J 1 چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوالات متداول برای ویزای آمریکا J 1 Exchange Scholar Visa و J 1 Waiver هدف ویزای J 1 چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید