بنای Integral House شاهکار معماری مدرن کانادا فروخته شد

بنای Integral House ، یکی از مهمترین دستاوردهای معماری کانادا که با هزینه 34 میلیون دلار ساخته شده بود، سرانجام پس از 18 ماه حضور در بازار خریدار پیدا کرد.

 
بنای Integral House شاهکار معماری مدرن کانادا فروخته شد

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: این بنا ایده ریاضیدان و موسیقیدان جیمز استوارت بود که با احترام به هر دو علاقه اش ساخته شده است. این خانه 18000 فوت مربع مساحت دارد، دارای شیشه های منحنی و بلوط مشرف به محله Rosedale تورنتو و یک سالن کنسرت پیشرفته که 150 صندلی دارد.

استوارت 15 سال صرف آن و 34 میلیون دلار هزینه کرد. هنگامی که این کار در سال 2009 به پایان رسید، گلن لوری، مدیر موزه هنر مدرن نیویورک، طی مصاحبه ای با وال استریت ژورنال، آن را به عنوان "یکی از مهمترین خانه های شخصی ساخته شده در آمریکای شمالی در مدت زمان طولانی" تحسین کرد.

این ملک در بهار 2015 با 28 میلیون دلار قیمتگذاری شده بود، و پس از آن به 23 میلیون دلار کاهش یافت. Sotheby’s International Realty Canada روز جمعه گفت که ماه گذشته دوباره به 19.5 میلیون دلار کاهش یافت و اکنون توسط یکی از دو خریدار علاقه مند با قیمت نامعلومی خریداری شده است.

این خانه به عنوان یک مرکز نیکوکاری در شهر شناخته می شد، جایی که استوارت اغلب میزبان جمع آوری کمک های مالی بود و از کنسرت ها بهره مند می شد.

پس از مرگ وی در سال 2014، خانواده وی روند دشوار فروش خانه را آغاز کردند.

پاول مارانگر، یکی از نمایندگان Sotheby که در بخش فروش کار می کرد، گفت: مالک جدید همچنین باید مایل باشد در خانه ای زندگی کند که "هر میلی متر مربع مطابق با سلیقه دیگران" ساخته شده است.

یک قرارداد محرمانه باعث شد ماررانگر قیمت فروش یا نام خریدار را فاش نکند. او فقط می گوید ساکنان جدید یک خانواده با "ریشه های عمیق در تورنتو" خواهند بود که قصد دارند سنت خیریه را ادامه دهند.

دون اسمیت، برادر همسر استوارت، سال گذشته به نشریه National Post گفت: " ایده این بود که خانه برای فروش قیمتش بالا میرود، اما ما به هیچ کس برای فروش آن فشار نمی آوریم." "به عبارت دیگر، ما از اولین پیشنهاد قیمت را بالا نخواهیم برد."

این خانه توسط معماران تورنتو، بریژیت شیم و هوارد ساتکلیف طراحی شده است، شامل استخر روباز، اسپا، چهار اتاق خواب، هشت سرویس بهداشتی، راه پله شیشه ای و آسانسور است.

استوارت غالباً از این عمارت به عنوان یکی از دو میراث اصلی خود یاد می کرد (دیگری کتابهای معتبر ریاضی است که میلیونها دلار برای وی درآمد داشت). دیوید لیبرمن، معمار باسابقه و دانشیار دانشگاه تورنتو، گفت: "این بنا در خیابان قابل توجه است "

وی گفت که به نظر می رسد این خانه محیط پیرامون خوبی دارد، و مرز بین طبیعت و ساخته بشر را محو میکند.

وی افزود: "من احساس خاص خوبی نسبت به خانه دارم."

عواید فروش به چیزهایی که استوارت حمایت میکرد از جمله موسیقی و انجمن LGBT و همچنین دانشگاه تورنتو، بیمارستان سنت مایکل و بنیاد Community One، اختصاص خواهد یافت.

منبع: nationalpost.com
انتشار: 2 تیر 1400 بروزرسانی: 2 تیر 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 601

به "بنای Integral House شاهکار معماری مدرن کانادا فروخته شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "بنای Integral House شاهکار معماری مدرن کانادا فروخته شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنای Integral House شاهکار معماری مدرن کانادا فروخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید