اگر به ونکوور سفر کردید این تجربیات را از دست ندهید

حیف نیست سفری بروید و از همه آنچه میتوانستید در زمانی که در اختیار داشتید، لذت ببرید، بهره نبرده باشید؟ چرا هست، پس حتما در سفرتان به ونکوور این تجربیات را فراموش نکنید.

اگر به ونکوور سفر کردید این تجربیات را از دست ندهید

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: با تفریحات ونکوور همراه ما باشید.

دیدنی ها

پارک زیبای استنلی، یک فضای عمومی در شهر است که محل مناسبی را برای راه رفتن، دویدن، و یا دوچرخه سواری مردم محلی و گردشگران فراهم می آورد. سواحل خال خالی که در امتداد دیوار یا سد دریایی قرار دارند، در ماه های گرم تابستان مملوء از مردمی خواهد بود که آفتاب گرفته و یا به بازی والیبال ساحلی می پردازند. در زمستان، چشم انداز های ونکوور شمالی و کوه های ساحلی بسیار خیره کننده است.

بازدیدها

گاس تاون به اسم مرکز میراث ونکوور در نظر گرفته شده است. منطقه مرکز شهر به اسم محل تولد شهر شناخته شده است. قدم زدن در اطراف خیابان های شهر و بازدید از مکان های مدرن آن می تواند نقش مهمی را در درک تاریخ و معماری ونکوور ایفا کند.

سفرها

جزیره گرانویل دقیقا یک جزیره نیست، بلکه به اسم یک مکان خارق العاده در مرکز پل گرانویل در نظر گرفته شده است. ساده ترین و سریعترین راه رفتن به آن جا، استفاده از تاکسی های دریایی و عبور از نهر فالس کریک است که حدود پنج دقیقه به طول خواهد انجامید. در جزیره گرانویل، بازار های عظیم و سرپوشیده ای به چشم می خورد که به فروش محصولات تازه، شکلات، پنیر محلی، ماهی، و سایر خوراکی ها می پردازند. پراشکی های خامه ترش (یک نوع پیراشکی اروپای شرقی) دارای طعمی فوق العاده هستند که می توانند به اسم یک میان وعده مناسب قبل از رفتن نوشیدنی سازی جزیره گرانویل صرف شوند.

غذاها

در ونکوور، سرو غذا های آسیایی، به خصوص غذاهای ژاپنی از محبوبیت خاصی برخوردار است. برای مثال، رستوران (Guu with Garlic) که در خیابان رابسون واقع شده است، یک منوی خارق العاده از سبک ژاپنی ایزاکایا را ارائه می کند. با وجود اینکه این رستوران به وسیله دیگر رستوران های غربی احاطه شده است، اما صف انتظار برای جایگاه خالی، کیفیت و جو خوب این رستوران را نشان می دهد. در این رستوران، کارکنان برای استقبال از مشتریان خود به ارائه سریعی از خدمات می پردازند. برای مثال، سرو نوشیدنی های (Guuud!Ale) و یا (Russell) گواه روشنی بر این ادعا است. محل بار این رستوران به مانند آشپزخانه ای است که سرآشپزها قبل از تهیه سوشی، به سفارشات مربوط به سرو نوشیدنی رسیدگی می کنند.

تجربه ها

نوشیدنی های کلاسیک کانادا به ماری خون ریز بسیار شبیه است اما به وسیله آب میوه های (clammato) و یا همان مخلوطی از گوجه فرنگی و آب آماده می شود. توضیح و توصیف آن ممکن است اشتها آور نباشد اما طعم آن با چاشنی زیتون، پیاز شیرین، ترشی لوبیا، مارچوبه و یا بیکن فوق العاده خواهد بود. سزار (Caeser) یک نوشیدنی محبوب برای صبحانه است که نام آن با کوه ها و خرس های خاکستری کانادا مترادف است. آن را از دست ندهید.

ورزشها

مردم ونکوور از تناسب اندام و سلامت بالایی برخوردار هستند. یوگا یکی از محبوب ترین ورزش های مدرن در این شهر است که بیشتر مردم بدان می پردازند. در این شهر، کلاس های مختلفی از یوگا برگزار می گردد که همگی آن ها زنجیره بسیار عظیمی از ورزش را تشکیل داده اند. مدرسان یوگا افرادی تحصیل نموده و با تجربه هستند. تمام این استدیو ها مدرن بوده و بیشتر آن ها به ارائه یسونای مادون قرمز می پردازند.

انتشار: 9 شهریور 1401 بروزرسانی: 22 شهریور 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 712

به "اگر به ونکوور سفر کردید این تجربیات را از دست ندهید" امتیاز دهید

1 کاربر به "اگر به ونکوور سفر کردید این تجربیات را از دست ندهید" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر به ونکوور سفر کردید این تجربیات را از دست ندهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید