سفر به کالیفرنیا: کشور طلا در کوهپایه های سیرا نوادا

در سال 1948، هنگامی که جان ساتر و جیمز مارشال در حال ساخت یک کارخانه اره بری در کلوما در امتداد رودخانه آمریکا بودند، قطعات کوچک طلا را در این مکان کشف کردند. این رویداد که لحظه ای مهم در تاریخ کالیفرنیا بود، منجر به مهاجرت گسترده در سال 1849 به سواحل غربی معروف به تب طلا شد. هزاران جوینده طلا به امید یافتن ثروت به این مکان در دامنه کوه های سیرا نوادا سرازیر شدند.

سفر به کالیفرنیا: کشور طلا در کوهپایه های سیرا نوادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: گردشگران می توانند محل کشف طلا در کارخانه اره سازی قدیمی کلوما، که بخشی از پارک تاریخی ایالتی مارشال طلای کشف شده است، ببینند. در این پارک تاریخی بی نظیر، بازدیدکنندگان این فرصت را دارند تا در رودخانه آمریکا طعم طلا را بچشند، همانطور که کارگران استخراج طلا در سال 1849 انجام می دادند. پس از گشت و گذار در سایت، می توانید از مسیرهای پیاده روی پارک دیدن کنید یا زیر درختان بلوط یک پیک نیک بر پا کنید.

در حدود 40 مایلی شمال کلوما، دره علفزار و شهر نوادا در تب طلا قرار دارند. Empire State Mine Park بهترین جاذبه در Grass Valley است، جایی که بازدید کنندگان ممکن است در منطقه معدن قدیمی و "کلبه" ویکتوریایی ملک گشت بزنند. مرکز شهر گراس ولی(دره علفزار) دارای بناهای زیادی از اواسط قرن نوزدهم است که پر از گالری های هنری، بوتیک ها و رستوران ها است. سرشار از جذابیت تب طلا و شهر نوادا به دلیل فرهنگ محلی (گالری های هنری، تئاتر، کنسرت های موسیقی و جشنواره ها)، کاروانسراهای تاریخی چشم نواز و مجموعه گسترده ای از رستوران ها، گردشگران را مجذوب خود می کند.

مکان های طبیعی زیبا در کوهپایه های سیرا نوادا یافت می شوند. پارک ایالتی رود یوبای جنوبی که در یک دره قرار گرفته است، مکان مناسبی برای تماشای پرندگان، شنا و پیاده روی است. در دره کلوما-لوتوس، ساحل جنوبی رودخانه آمریکا مشتاقان ماجراجویی را در جستجوی رفتینگ هیجان انگیز در آب زلال جذب می کند.

برای تفریحات تابستانی، رودخانه آمریکا بازدیدکنندگان زیادی را به پارک های کنار خویش جذب می کند. منطقه طبیعت دیو مور (دو مایلی کلوما) دارای مسیرهای پیاده روی و مناطق پیک نیک است. پارک دنباله های منطقه ای Cronan Ranch (شش مایل با کولوما) دارای 12 مایل مسیر پیاده روی / دوچرخه سواری به علاوه مناطق ماهیگیری است.

انتشار: 25 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 538

به "سفر به کالیفرنیا: کشور طلا در کوهپایه های سیرا نوادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "سفر به کالیفرنیا: کشور طلا در کوهپایه های سیرا نوادا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به کالیفرنیا: کشور طلا در کوهپایه های سیرا نوادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید