سفر با کروز Hornblower در نیاگارا کانادا

ممکن است آبشارها را قبلاً دیده باشید اما هرگز به این شکل ندیده اید. چشمان خود را کاملاً باز نگه دارید زیرا هیجان یک عمر را اینجا میتوانید ببینید! تور قایق آبشارهای نیاگارا شما را تا آنجا که ممکن است به غرش رعد و برق، قدرت شگفت انگیز آبشارها نزدیک می کند! یکی از سفرهای هیجان انگیز روزانه به قایق Falls Boat یا یکی از سفرهای جذاب Falls Illumination Cruises یا Falls Fireworks Cruises را انتخاب کنید.

 
سفر با کروز Hornblower در نیاگارا کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: با دو کاتامارای 700 مسافر جدید و پیشرفته، آبشار نیاگارا را تجربه کنید. بازدید کنندگان تور مشهور جهان Great Gorge، American Falls، Bridal Veil Falls را تجربه میکنند و ارتباطی نزدیک با آبشار برقرار میکنند.

Hornblower Niagara Cruises در 15 می 2014 تور کروز نیاگارا را آغاز کرد.

در Hornblower Niagara Cruises چه باید کرد؟

کارهایی که می توانید در Hornblower Niagara Cruises انجام دهید

آماده بازدید از جاذبه هایی که حتما باید ببینید، شوید، Hornblower Niagara Cruises  و سوغاتی نهایی: یک خاطره مهیج را با خود به خانه ببرید.

سفر به آبشار با تور VOYAGE TO THE FALLS

به تجربه ای دست پیدا کنید که هیچ کس هرگز فراموش نمی کند - تور قایق Voyage to the Falls. از نزدیک از آبشارهای آمریکایی، آبشارهای Horseshoe کانادا، و آبشار بزرگ نفس گیر Great Gorge، دیدن کنید. یا بعد از غروب آفتاب برای یک تجربه جذاب به دیدن آبشار بروید. بعلاوه، هنگام سفر، بلیط آنلاین بخرید و تله کابین منحصر به فرد Hornblower Niagara با مناظر پانوراما از آبشارهای مشهور جهان را ببینید

کشتی تفریحی FALLS FIREWORKS

در شب، چیزهایی هست که فقط در اینجا خواهید دید، هیچ چیز به اندازه سفر با کشتی دریایی و آتش بازی در بالای آبشارهای نیاگارا وجود ندارد که بازدید شما را به یاد ماندنیتر کند. سفر 40 دقیقه ای ما با کشتی تفریحی Falls Fireworks شامل دیدن آسمان پرستاره، نمای آسمان پانوراما، نورهای خیره کننده و البته آتش بازی است که آسمان را روشن می کند - و چهره خوشحال خانواده شما. بعلاوه، هنگام سفر، بلیط آنلاین بخرید و از تله کابین منحصر به فرد Hornblower Niagara با مناظر پانوراما از آبشارهای مشهور جهان لذت ببرید

تله کابین Hornblower Niagara

این تله کابین مسافران را به بالا و پایین صخره 18000 ساله روی دیواره های185 فوتی Great Gorge، حمل می کند. اتاقک هایی با شیشه هایی که حرارت بالا را تحمل میکنند، سیستم صوتی، صندلی های مخصوص موجودند و به راننده یک چشم انداز پانوراما از آبشارهای Horseshoe و American Falls میدهد.و دسترسی راحت به کنار رودخانه و محل سوار شدن ما را فراهم میکند. این ماجراجویی را از دست ندهید!

چه زمانی باید به کشتی تفریحی Hornblower Niagara بروید؟

Hornblower Niagara Cruises فصلی است، بهار باز است و تا اواخر پاییز کار می کند.

فصل کاری: اواسط می-اواخر نوامبر (وابسته به آب و هوا)

روزهای فعال در طول فصل کاری: روزانه - یکشنبه - دوشنبه (7 روز در هفته)

هزینه سفر با کشتی Hornblower Niagara چقدر است؟

  • بزرگسال با تله کابین (13+): 30.50 دلار
  •  کودک دارای تله کابین 5 - 12: 20.50 دلار

چگونه می توان به Hornblower Niagara Cruises رفت؟

مسیرهای Hornblower Niagara Cruises:

5920 Niagara Parkway؛ آبشارهای نیاگارا، کانادا

Hornblower Niagara Cruises چند دقیقه تا پل Rainbow (گذرگاه شبانه روزی کانادایی-آمریکایی) و 500 میلیون پوند از پایگاه Clifton Hill فاصله دارد. این هتل در حدود یک کیلومتری Table Rock visitor centre واقع شده است، آن سوی آبشارهای Horseshoe.

رسیدن به این نقطه:

شما می توانید توسط WEGO به Hornblower Cruises Plaza برسید. تمام خطوط (سبز، بنفش، آبی، قرمز) در میدان توقف می کنند.

پارکینگ:

فضای پارکینگ وجود ندارد، اما پارکینگ های غیر رایگان زیادی در این نزدیکی هست از جمله پارکینگ مقابل Table Rock visitors Centre

 
انتشار: 6 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 483

به "سفر با کروز Hornblower در نیاگارا کانادا" امتیاز دهید

2 کاربر به "سفر با کروز Hornblower در نیاگارا کانادا" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر با کروز Hornblower در نیاگارا کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید