کشتی های کروز Parry Sound، Sudbury و North Western Ontario

سفر با فری ها و کشتی های کروز چه کوچک چه بزرگ در کانادا بسیار رایج است، مخصوصا با رشد صنعت گردشگری کانادا و استقبال جهانگردان از جذابیت های توریستی این کشور، کمپانی های کروز مختلفی در مسیرهای متفاوتی فعال شده اند، در ادامه با کشتی های کروز Parry Sound، Sudbury و North Western Ontario آشنا خواهیم شد.

کشتی های کروز Parry Sound، Sudbury و North Western Ontario

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: کشتی کروز The Island Queen

همه سوار بر Island Queen برای یک سفر دریایی آرام از طریق کانال های باریک و آبراه های کم عمق جزایر جذاب خلیج Georgian می آیند. برای ماجراجویی آماده شوید زیرا کاپیتان شما را به طرز شگفت انگیزی از نزدیک به جزایر خلیج Georgian خواهد برد.

  • آدرس: 9 Bay Street, Parry Sound P2A 1S4
  • هزینه:17 دلار - 44 دلار

Spirit of the Sound Schooner Company Ltd. - M.V. Chippewa III

M.V. Chippewa III (سابقا با نام " Maid of the Mist ") قدیمی ترین عضو یکی از شناخته شده ترین کشتی های کوچک جهان است. در بهار سال 1955، یک آتش سوزی وحشتناک ناوگان چوبی را سوزاند. با نزدیک شدن فصل بعد، مالکان تصمیم گرفتند که زمان ساخت مجدد ناوگان با فولاد فرا رسیده است. پس از ترمیم، Chippewa III دریاچه های Erie، Huron و خلیج Georgian را طی کرده و هزاران نفر را از سراسر کره زمین تا آبهای Parry Sound و جادوی 30،000 جزیره از رود Seguin با خود برده است.

  • آدرس: Seguin River Parkette off Bay Street, Parry Sound
  • هزینه: 4 دلار - 60 دلار

کشتی کروز William Ramsey

پس از سه دهه جاذبه گردشگری در Sudbury، قایق تفریحی Cortina در دریاچه Ramsey نام جدیدی به خود گرفته است. اکنون William Ramsey نامیده می شود. این نام از یک نقشه بردار که به ساخت خط ریلی از طریق Sudbury کمک کرد و به خاطر او دریاچه Ramsey نامگذاری شد، گرفته شده است.کشتی تفریحی ویلیام رمزی از می تا اکتبر یک ساعت سفر دریایی عمومی ارائه می دهد. همچنین در طول روز یا عصر برنامه های خصوصی ارائه می دهد.

  • آدرس: Ramsey Lake Road Sudbury P3E 5S9
  • هزینه: 12.95 دلار - 16.95 دلار

Chief Commanda II

از یک سفر دریایی لذت بخش بعد از ظهر در میان جزایر منحصر به فرد Manitou در وسط دریاچه دیدنی Nipissing لذت ببرید، و برای دیدن آسمان خلیج North Bay به تماشا بنشینید؛ سفر 2 ساعته با منظره شمال ساحل برای تماشای چشم اندازهای باز دریاچه Nipissing، سواحل طبیعی، ارتفاعات بلند و رنگ های پاییزی. در دریاچه Nipissing و در میان مناظر دیدنی شمالی خلیج Callander گشت و گذار کنید، که با غروب خورشید تماشایی دریاچه Nipissing محصور شده است، و به آسمان درخشان خلیج North نگاه کنید. در آبراه های باریک رودخانه Legendary Upper French با کلبه های دیدنی، استراحتگاه ها و جزایر آن گردش کنید.

  • آدرس: 200 Memorial Dr Kings Landing, North Bay
  • هزینه:18 دلار - 74 دلار

Grace Anne II

قایق بادبانی 85 فوتی Grace Anne II با عبور از دریاچه مرموز Woods، با زیبایی و ظرافت دست نخورده خود، از تماشایی است. این اتاق دارای عرشه های چوبی ماهواره ای و اتاقهای فرش شده با فرش های ایرانی و شیشه های سربی است. Grace Anne II شما را به دوره دیگری منتقل خواهد کرد که ظروف نقره ای، پارچه های ظریف و سرویس های دستکش سفید از لوازم بی چون و چرای یک سفر بوده است.

  • آدرس:بندر Kenora؛ دریاچه Woods، شمال غربی Ontario

M.S. Kenora

سفر دریایی روزانه M.S. Kenora از اسکله دیدنی Kenora آغاز می شود که شما را از کنار ساحل عمومی زیبای Coney Island عبور می دهد، سپس در یک مسیر دیدنی و جذاب در بخش شمالی دریاچه معروف Woods (14،500 جزیره، 65،000 مایل ساحل) به جنوب می رود. برای تکمیل این سفر حدود دو ساعته، از طریق "Devil's Gap" باز خواهید گشت.

  • آدرس: Bernier Dr, Kenora
  • هزینه: 16.81 دلار، 30.97 دلار

Sail Superior خلیج تاندر

با یک تور گردشگری 90 دقیقه ای در خلیج Thunder، چشم انداز متفاوتی ببینید. خلیج Thunder یک بندر دریایی بین المللی است که در فاصله 3700 کیلومتری از اقیانوس اطلس قرار دارد. بهترین منظره از خلیج Thunder را مشاهده خواهید کرد. از آب بیرون بیایید، نزدیک دریاچه ها و آب نمک ها بروید، به اطراف نگاه کنید، از کنار فانوس دریایی Thunder Bay Main عبور کنید و از دیوار دست ساز دیدن کنید.

  • آدرس: Pier 3, Sleeping Giant Way, Prince Arthur’s Landing, Marina Park
  • هزینه: 25 دلار تا 89 دلار
انتشار: 2 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 485

به "کشتی های کروز Parry Sound، Sudbury و North Western Ontario" امتیاز دهید

2 کاربر به "کشتی های کروز Parry Sound، Sudbury و North Western Ontario" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی های کروز Parry Sound، Sudbury و North Western Ontario"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید