کاهش مبلغ اجاره آپارتمان در تورنتو

بار دیگر اجاره آرپارتمان در ونکوور نسبت به تورنتو پیشی گرفت و تبدیل به گران‌ترین شهر برای کرایه آپارتمان‌های یک خوابه در کانادا شد؛ عنوانی که از جولای سال 2018 تاکنون از آن تورنتو بود.

کاهش مبلغ اجاره آپارتمان در تورنتو

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: بر طبق گزارش ماهیانه اجاره نشینی در کانادا موسوم به پدماپر که از سال 2016 تاکنون میزان اجاره واحدهای مسکونی در 24 نقطه پرجمعیت کشور را دنبال می‌کند، شهر ونکوور پس از دو سال دوباره پس از دو سال و نیم در صدر گرانترین شهر برای سکونت و اجاره خانه قرار گرفت.

پدماپر پس از بررسی داده‌های اجاره‌نشینی به دست آمده از "صدها هزار لیست فعال در سراسر کشور" دریافت که تا ماه دسامبر 2020 شهر ونکوور دارای بالاترین قیمت متوسط اجاره برای واحدهای تک خوابه یا دو خواب است.

در حال حاضر مدت زیادی است که اجاره واحدهای دو خوابه در شهر ونکوور بالاترین نرخ در کشور را دارند و در میزان اجاره واحدهای تک خوابه نیز همواره در صدر لیست شهرها در رقابت نزدیک با شهر تورنتو بوده است.

با این حال از ماه ژوئن سال 2018 این شهر ساحلی غربی دوباره در بخش مبلغ اجاره واحدهای تک خوابه از تورنتو پیشی گرفت و حتی در آن زمان نیز میزان تفاوت متوسط اجاره بین این دو شهر به میزان 20 دلار بود ( نرخ اجاره متوسط در ونکوور 2090 دلار و در شهر تورنتو 2070 دلار بود.)

البته جالب است که به لطف پانادمیک بیماری کووید-19 قیمت اجاره‌ها در گران‌ترین شهرهای کانادا مثل ونکوور و تورنتو، به میزان 11 درصد کاهش داشته است. در حال حاضر متوسط اجاره یک آپارتمان یک خواب در شهر ونکوور 1950 دلار در ماه است.

طبق گزارش پدماپر البته اجاره‌ها در تورنتو نیز با کاهش مواجه شده و نسبت به زمان مشابه در سال پیش به میزان 17 درصد کاهش داشته و طبق سایر تخمین‌ها و آمار این کاهش به 20 درصد نیز می‌رسد و متوسط مبلغ اجاره در این شهر در حال حاضر 1900 دلار در ماه است.

این کمترین قیمتی است که از آگوست 2017 تاکنون برای میانگین مبلغ اجاره ماهیانه در تورنتو در پدماپر به ثبت رسیده است. حتی تحلیل‌گران انتظار دارند که روند کاهش مبالغ اجاره در شهرهای بزرگ و مرکزی کانادا تا نیمه سال 2021 همچنان ادامه خواهد داشت.

در ادامه تجزیه و تحلیل کامل 24 منطقه پرجمعیت کانادا از حیث میزان مبلغ متوسط اجاره برای واحدهای اپارتمانی مختلف خواهیم پرداخت:

کاهش مبلغ اجاره آپارتمان در تورنتو

منبع: blogto.com
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 391

به "کاهش مبلغ اجاره آپارتمان در تورنتو" امتیاز دهید

1 کاربر به "کاهش مبلغ اجاره آپارتمان در تورنتو" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش مبلغ اجاره آپارتمان در تورنتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید