چطور در کانادا غذای مقرون به صرفه میل کنیم؟

کانادا یک کشور چند ملیتی است و فرهنگ های مختلفی را میزبانی میکند از این رو انتظار تنوع غذایی بالایی نیز از ان میرود، البته مثل بقیه جاها فست فود ها بیشترین شعبات را در کشور دارند اما عذای ملل هم جایگاه خودش را دارد، در کل اگر به دنبال خوراک حسابی هستید، باید مبلغ حسابی نیز به رستوران ها پرداخت کنیدف پس برای یک ناهار مقرون به صرفه باید کمی توقعتان را کم کنید، اما بدانید که باز با وجود ارزان شدن، گزینه های عالی ای برای تجربه سفر عالی شما در انتظارتان است.

چطور در کانادا غذای مقرون به صرفه میل کنیم؟

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: غذاهای فست فودی در کانادا

غذاهای کانادا غالبا فست فود هستند. در هر کدام از شهرهای این کشور می توانید ساندویچ فروشی هایی را ببینید که با تنوع بالا برای شما ساندویچ سرو می نمایند. ساندویچ گوشت کبابی و پوتین از معروف ترین غذاها کانادا هستند.

دنر در رستوران Donair On The Run در کوکران، آلبرتا

قیمت: 5.50 دلار

اگر سری به کوکران، آلبرتا در کانادا زدید و در پی یک دنر خوشمزه بودید، پیشنهاد ما این است که به سراغ رستوران Donair On The Run آمده و دنر 5.5 دلاری آن را امتحان کنید.

دنرهای منطقه هالیفاکس، نوا اسکوشیا، یکی از مقرون به صرفه ترین غذاهای کانادا

قیمت: 6 دلار

تقریباً شما می توانید در هر مکانی از منطقه هالیفاکس، نوا اسکوشیا دنرهای مقرون به صرفه قیمت اما فوق العاده خوشمزه را امتحان کنید. یکی از رستوران های این منطقه King of Donair است که هواداران بسیار زیادی هم دارد.

ساندویچ فست فود Di Rienzo در اتاوا، انتاریو

قیمت: 4.42 دلار

شما می توانید در فست فود Di Rienzo در اتاوا یک ساندویچ بزرگ را با قیمت بسیار پایین خریداری نموده و آن را میل کنید.

بیگل های Saint-Viateur Bagels در مونترال، کبک

قیمت: 2-3 دلار

شاید بیگل یک غذای کامل در کانادا نباشد اما یک شیرینی فوق العاده خوشمزه و مقرون به صرفه است که می توانید آن را در مونترال با قیمت بسیار پایین بخرید. بیگل های مونترال، به خصوص Saint-Viateur Bagels فوق العاده خوشمزه است.

هات چاکلت در کافه Soma در تورنتو، انتاریو.

قیمت: 3.33 دلار

اگر در تورنتو هستید، حتما سری به Soma زده و هات چاکلت آن را امتحان کنید. هات چاکلت های این کافه ترکیبی از مواد مختلف مثل شکلات تلخ ونزوئلا، زنجبیل استرالیایی، وانیل ماداگاسکار، پوست پرتقال و چیلی و… است.

غذا دریایی ویتنامی در رستوران Thi Thi Vietnamese Submarineدر کلگری، آلبرتا

قیمت: 6.75 دلار

اگر دوست دارید تا یک غذای دریایی را در کانادا امتحان کنید، می توانید به سراغ رستوران Thi Thi Vietnamese Submarine آمده و غذاهای خوشمزه این رستوران را با قیمت پایینی امتحان کنید.

کیمچی سرخ نموده Banh Mi Boys در تورنتو کانادا

قیمت: 5.99 دلار

کیمچی نوعی سیب زمینی سرخ نموده است که بسیار خوشمزه بوده و افرادی که عاشق سیب زمینی سرخ نموده هستند، تنها با خوردن یک عدد از کیمچی، مجذوب این غذای خاص می شوند. شما می توانید با پرداخت 5.99 دلار یک کیمچی خوشمزه را در تورنتو امتحان کنید.

پوتین های La Banquise در مونترال، کبک

قیمت: 6 دلار - 10 دلار

در کبک شما می توانید به سراغ La Banquise و پوتین های خوشمزه ای را با قیمت بسیار کم بخرید. La Banquise بیش از 30 پوتین مختلف دارد و به صورت 24 ساعته فعالیت می نماید. پوتین یکی از لذیذ ترین غذاها در کانادا است.

پوتین های Smoke’s Poutinerie در فردریکتون، نیوبرانزویک

قیمت: 6.99 دلار

شما می توانید در Smoke’s Poutinerie در منطقه نیوبرانزویک هم پوتین های مقرون به صرفه قیمت و خوشمزه ای را امتحان کنید.

پوتین غذای معروف کانادا است و می توانید آن را در همه شهرهای این کشور امتحان کنید.

ساندویچ گوشت زغالی در Shwartz’s Deli در مونترال، کبک

قیمت: 9.35 دلار

شاید باورتان نگردد، اما ساندویچ گوشت زغالی که در Shwartz’s Deli فروخته می گردد تنها 9.35 دلار قیمت دارند و به اسم یک غذای مقرون به صرفه در کانادا شناخته می شوند.

کیمچی در کانادا پیتزا با سس دنر در Pictou County Pizza در هالیفاکس، نوا اسکوشیا

قیمت: 5 دلار

پیتزایی که در Pictou County Pizza با سس دنر به فروش می رسد، یکی از خوشمزه ترین انواع پیتزایی است که می توانید در طول زندگی خود امتحان کنید. موضوع مهم تر آن است که این پیتزا تنها 5 دلار قیمت دارد.

همبرگر چیلی Dairi-Wip در وینیپگ، مانیتوبا

قیمت: 6.20 دلار

در منطقه مانیتوبا و در رستوران Dairi-Wip، همبرگرهای چیلی با قیمت 6.2 دلار به فروش می رسند. نکته جالب نحوه فروش این همبرگرها است. آن ها گوشت همبرگر چیلی را در داخل ظرف پلاستیکی می ریزند و سپس به شما نان ساندویچی می دهند تا خودتان آن را پر کنید.

همبرگر و میلک شیک در Peter’s Drive-In در کلگری، آلبرتا

قیمت: در کل 9 دلار

همبرگر یکی از مقرون به صرفه ترین غذاهای کانادا است.

در Peter’s Drive-In در کلگری شما می توانید یک برگر یا سیب زمینی سرخ کرده و یک میلک شیک را با قیمت بسیار کم 9 دلار بخرید. سیب زمینی سرخ کرده و میلک شیک های این مکان فوق العاده هستند.

اگر بخواهیم در رابطه با قیمت آن صحبت کنیم، باید گفت که اگر بخواهید یک همبرگر تنها را در جایی دیگر از کانادا بخرید، مجبور هستید تا 10 دلار پرداخت کنید، اما در اینجا می توانید آن را با یک میلک شیک و با هزینه بسیار کم بخرید.

تاکوهای ماهی Tacofino food truck در جزیره ونکوور، بریتیش کلمبیا

قیمت: 5 دلار

اگر دلتان یک تاکو ماهی می خواهد، در بریتیش کلمبیا به سراغ کامیون غذا Tacofino food truck بروید و تاکو ماهی را با قیمت 5 دلار بخرید.

پیتزا با سس سیر در فست فود various venues در شهرها نیوبرانزویک، نوا اسکوشیا و جزیره پرنس ادوارد

قیمت: 7.99 دلار

شما می توانید در فست فود various venues در شهرهای مختلف کانادا یک پیتزا به همراه سس سیر را با قیمت 7.99 دلار بخرید.

سوپ خانگی از The Soup Boy در فردریکتون، نیوبرانزویک

قیمت: کمتر از 10 دلار

در منطقه نیوبرانزویک یک پسر، سوپ های خانگی درست نموده و آن ها را با قیمت کمتر از 10 دلار می فروشد. سوپ های خانگی این پسر بسیار خوشمزه بوده و می توانید با هزینه بسیار کمی آن ها را امتحان کنید.

شاورمای مرغ در Jimmy’s A & A Deli در کلگری، آلبرتا

قیمت: 9 دلار

یک غذای مقرون به صرفه در کانادا شاورمای مرغ در Jimmy’s A & A Deli است که در منطقه آلبرتا با قیمت بسیار پایین 9 دلار به فروش می رسد.

انتشار: 7 مرداد 1401 بروزرسانی: 23 مرداد 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 681

به "چطور در کانادا غذای مقرون به صرفه میل کنیم؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "چطور در کانادا غذای مقرون به صرفه میل کنیم؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور در کانادا غذای مقرون به صرفه میل کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید