سازمان بهداشت کانادا مجوز تزریق واکسن فایزر به نوجوانان را صادر کرد

سازمان بهداشت کانادا مجوز واکسن Pfizer-BioNTech COVID-19 را برای نوجوانان بین 12 تا 15 سال را صادر کرد. در یک بیانیه مطبوعاتی از سازمان بهداشت فدرال ، این اولین واکسن COVID-19 مجاز برای کودکان در کانادا است و "یک مرحله مهم در مبارزه کانادا با بیماری همه گیر COVID-19 به شمار می آید.

سازمان بهداشت کانادا مجوز تزریق واکسن فایزر به نوجوانان را صادر کرد

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: بهداشت کانادا در ماه آوریل برنامه ای برای گسترش تزریق واکسن Pfizer-BioNTech دریافت کرد. این واکسن در ابتدا برای استفاده در افراد 16 سال به بالا در تاریخ 9 دسامبر سال 2020 مجاز شد.

بهداشت کانادا می گوید قبل از صدور این مجوز که واکسن در کودکان بین 12 تا 15 سال نتیجه ای ایمن و موثر در جلوگیری از COVID-19 دارد، یک بررسی علمی دقیق و مستقل را در این خصوص به اتمام رسانده است.

بهداشت کانادا شرایط و ضوابطی را قرار داده است که Pfizer-BioNTech را ملزم به دادن اطلاعات به بهداشت کانادا در مورد ایمنی ، کارآیی و کیفیت واکسن در گروه سنی نوجوان می کند تا اطمینان حاصل شود که پس از تزریق نتیجه موثری به همراه خواهد داشت.

بهداشت کانادا این موارد را اعلام کرده است همچنین آژانس بهداشت عمومی کانادا به اقدامات خود مبنی بر نظارت دقیق بر ایمنی این واکسن ادامه می دهند و در صورت وجود هرگونه نگرانی در مورد ایمنی ، اقدام موثری خواهند کرد.

انتشار: 18 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 519

به "سازمان بهداشت کانادا مجوز تزریق واکسن فایزر به نوجوانان را صادر کرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "سازمان بهداشت کانادا مجوز تزریق واکسن فایزر به نوجوانان را صادر کرد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان بهداشت کانادا مجوز تزریق واکسن فایزر به نوجوانان را صادر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید