آشنایی با پل معلق Golden Skybridge در بریتیش کلمبیا

برای اینکه شجاعتتان را بسنجید، سری به پل معلق Golden Skybridge در بریتیش کلمبیا بزنید و از مرتفع ترین پل معلق کانادا دیدن کنید.

آشنایی با پل معلق Golden Skybridge در بریتیش کلمبیا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: در حالی که پل ها جاذبه های گردشگری بی نظیری هستند، مرتفع ترین پل معلق کانادا که در بهار سال جاری افتتاح شده است گزینه های بیشتری را برای تماشا به شما ارائه می دهد.

پل Golden Skybridge در حقیقت دو پل است! ارتفاع یکی از پل ها 130 متر و طولش 140 متر است و پل دومی دارای 80 متر ارتفاع و 130 متر طول است. این دو پل تنها پل های معلق کانادا هستند که باعث شده اند شهر کوچکی که به عنوان جایگاه دریافت بنزین در سفرهای جاده ای استفاده می شد در حال حاضر به یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری تبدیل گردد.

پل Golden Skybridge در میانه راه بین شهرهای بنف در آلبرتا و ریولستوک در بریتیش کلمبیا واقع شده است و باعث شده است ساکنان هر دو استان به این منطقه سفر نمایند.

در این مکان یک جهت برای بالا رفتن از درختان با طناب، یک زمین بازی بچه ها با پل های معلق مینیاتوری، زیپ لاین و یک حیاط برای استراحت و تماشای طبیعت خیره نماینده وجود دارد.

علاوه بر جاذبه های ذکر شده، قرار است در اواخر ماه آگوست یک جهت زیپ لاین در ارتفاع 460 متری و در سراسر دره و پل ها افتتاح گردد که تجربه فوق العاده ای را برای هواداران هیجان به ارمغان خواهد آورد. بعد از احداث زیپ لاین قرار است بانجی جامپینگ نیز به منطقه اضافه گردد.

ساختمان ورودی این جاذبه از بزرگراه Trans Canada تنها چند دقیقه با خودرو فاصله دارد. در اطراف ساختمان ورودی یک حیاط و کافه در فضای باز وجود دارد که مکانی مناسب برای استراحت قبل و بعد از سفر محسوب می گردد. از دیگر امکانات این مکان می توانیم به میزهای پیک نیک سراسر حیاط، یک کامیون فروش غذا و بعلاوه یک استیج برای کنسرت های موسیقی که در طول تابستان برگزار می شوند اشاره کنیم.

در حال حاضر، Golden Skybridge برای تعدادی از رویدادهای خاص مجوز موقت سرو نوشیدنی دریافت می نماید تا به مهمانان بزرگسال اجازه دهد در حین شرکت در برنامه های زنده از یک یا دو نوشیدنی لذت ببرند. بعلاوه پارک برای آسایش بزرگسالانی که پس از یک ماجراجویی پرآدرنالین احتیاج به الکل دارند در کوشش است مجوز دائمی سرو نوشیدنی را دریافت کند.

پل های معلق که بر روی رودخانه ای در یک دره عمیق با یک آبشار به ارتفاع 61 متر قرار گرفته اند، چشم انداز ای 360 درجه ای از رشته کوه های کلمبیا و راکی خلق می نمایند. گردشگران سه کیلومتر در پارک پیاده روی می نمایند، از روی هر دو پل معلق می گذرند و در سکوهای جاسازی شده برای تماشای جهت توقف می نمایند.

مجموعه Pursuit به علت مالکیت و اجرای FlyOver Canada در Canada Place واقع در مرکز ونکوور و FlyOver Iceland در ریکیاویک، شناخته می گردد. قرار است جاذبه های تازه FlyOver در اواخر سال جاری در لاس وگاس و در اواخر سال 2023 در تورنتو افتتاح شوند.

از دیگر جاذبه های خارج از این منطقه که در مجموعه Pursuit قرار دارند می توانیم به Banff Gondola، Columbia Icefield Skywalk، کشتی های Lake Minnewanka و Maligne Lake و چند هتل و اقامتگاه اشاره کنیم.

منطقه گردشگری پل های معلق Golden Skybridge بین ماه های جون و اکتبر سال 2021 باز خواهد بود. هزینه بلیط این مجموعه برای بزرگسالان 34 دلار و برای بچه ها 17 دلار است.

اگر در سفرهای بعدی خود از جهت بین آلبرتا و بریتیش کلمبیا می گذرید حتما از Golden Skybridge بازدید کنید و از منظره ها باورنکردنی، ماجراجویی های پرآدرنالین و بعلاوه پیاده روی آرامش بخش در میان درختان لذت ببرید.

منبع: dailyhive.com
انتشار: 23 مرداد 1401 بروزرسانی: 23 مرداد 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 1106

به "آشنایی با پل معلق Golden Skybridge در بریتیش کلمبیا" امتیاز دهید

1 کاربر به "آشنایی با پل معلق Golden Skybridge در بریتیش کلمبیا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با پل معلق Golden Skybridge در بریتیش کلمبیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید