پروازهای بین المللی مسافرتی کانادا به زودی آغاز خواهند شد

مقامات کانادا تأیید کردند که پروازهای بین المللی مسافربری به زودی در 9 فرودگاه کانادا مجاز به فرود خواهند بود. پنج مورد تازه که به فهرست فرودگاه های قبلی اضافه شده، عبارتند از: فرودگاه بین المللی هلفکس استانفیلد؛ فرودگاه کبک کانادا فرودگاه بین المللی ژان لوساژ؛ فرودگاه بین المللی مک دونالد-کارتیر اتاوا، فرودگاه بین المللی وینیپگ جیمز آرمسترانگ ریچاردسون و فرودگاه بین المللی ادمونتون.

پروازهای بین المللی مسافرتی کانادا به زودی آغاز خواهند شد

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: این علاوه بر چهار فرودگاه کانادا است که پروازهای بین المللی را در سراسر همه گیری پذیرفته اند: فرودگاه بین المللی تورنتو پیرسون؛ مونترآل - فرودگاه بین المللی پیر الیوت ترودو؛ فرودگاه بین المللی کلگری؛ و فرودگاه بین المللی ونکوور.

آژانس بهداشت عمومی خدمات مرزی و حمل و نقل کانادا می گوید که آنها در حال همکاری برای اجرای اقدامات لازم برای استقبال ایمن از مسافران بین المللی هستند که طبق شرایط پیش بینی شده از 9 آگوست قرار است اجرا گردد.

در تاریخ 9 آگوست، شهروندان کاملاً واکسینه شده آمریکایی و مقیمان دائم برای مسافرت های غیرضروری مجاز به ورود به کانادا هستند.

یک ماه یا بعد از آن، در 7 سپتامبر، به شرطی که شرایط کرونای کانادا مطلوب باشد، مسافران کاملاً واکسینه شده از کشورهای دیگر دنیا هم مجاز به ورود خواهند بود.

انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 648

به "پروازهای بین المللی مسافرتی کانادا به زودی آغاز خواهند شد" امتیاز دهید

2 کاربر به "پروازهای بین المللی مسافرتی کانادا به زودی آغاز خواهند شد" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروازهای بین المللی مسافرتی کانادا به زودی آغاز خواهند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید