بررسی اجمالی و سریع ویزای آمریکا EB1-C برای مدیران و مدیران چند ملیتی

ویزا EB1-C مختص گروه سوم اولویت کارگران می باشد، که مربوط به مدیران چند ملیتی یا مدیرانی است که در خارج از کشور{آمریکا}در همان شرکت استخدام شده اند. این گروه بیشترین تعداد ویزا را از میزان سهمیه سالانه استفاده می کنند. برای واجد شرایط بودن به عنوان یک مدیر یا یک مدیر چند ملیتی تحت این شرایط، متقاضی باید در طول سه سال قبل از درخواست، حداقل برای یک سال در همان شرکت چند ملیتی یا نهاد تجاری دیگر (شرکت وابسته، مادر تخصصی، شرکت تابعه، یا شعبه ایالات متحده) که آنها را در ایالات متحده استخدام می کند کار کرده باشد. علاوه بر این، متقاضی باید به دنبال ادامه خدمات به کارفرمای مشابه در یک سمت مدیریتی یا اجرایی باشد.

بررسی اجمالی و سریع ویزای آمریکا EB1-C برای مدیران و مدیران چند ملیتی
به گزارش مجری سفرهای گردشگری:

جهت دریافت مشاوره و خدمات انواع ویزای آمریکا با ما در تماس باشید.

مجوز کار لازم نیست

به عنوان یک زیر مجموعه از کارگران دارای اولویت، برای مدیران و مدیران اجرایی بین المللی مجوز کار لازم نیست.

درخواست فردی ملاک نیست

طبق قوانین USCIS، کارفرمای آمریکایی باید درخواست انتقال مدیر اجرایی را ارائه دهد. درخواست باید با بیانیه ای از طرف کارفرمای آمریکایی در تأیید کلیه شرایط مربوطه همراه باشد، از جمله شرح وظایف شغلی که توسط مدیر / مدیر خارجی در ایالات متحده انجام می شود، وظایف شغلی توسط مدیر / مدیر خارجی انجام می شود در خارج از کشور، و دوره های اشتغال توسط مدیر / مدیر خارجی در خارج از کشور.

 مدارک لازم

درخواست برای یک مدیر اجرایی یا یک مدیر چند ملیتی باید با تایید یک مقام مجاز از کارفرمای درخواست دهنده در ایالات متحده همراه باشد که در آن دوره وظیفه مدیر اجرایی / مدیر خارجی برای شرکت در خارج از کشور، رابطه بین شرکت های خارج از کشور و ایالات متحده ذکر شده است. و مدت زمانی که شرکت آمریکایی در ایالات متحده فعالیت می کند.

مدارک اضافی مناسب

در موارد مناسب، مدیر ممکن است مدارک دیگری را برای تعیین ظرفیت های مدیریتی یا اجرایی درخواست کند.

مدارک اضافی مناسب در دادخواست ویزا EB1-C

الزامات شرکت درخواست دهنده در ایالات متحده

قوانین USCIS ایجاب می کند که کارفرمای احتمالی در ایالات متحده همان کارفرما یا شرکت تابعه یا شرکت وابسته شرکت یا شرکت یا شخص حقوقی دیگری باشد که مدیر / مدیر خارجی در آن استخدام شده است.

در مورد اندازه شرکت درخواست کننده یا حجم ناخالص تجاری آن هیچ الزام خاصی وجود ندارد. اما مقررات USCIS ایجاب می کند که کارفرما در دو یا چند کشور به طور مستقیم یا از طریق شرکت های تابعه فعالیت انجام دهد که یکی از آنها ایالات متحده است. علاوه بر این، شرکت باید حداقل یک سال قبل از شروع درخواست ویزای مهاجرتی در ایالات متحده فعالیت تجاری داشته باشد.

اگر یک شرکت خارجی مالکیت یک شرکت آمریکایی را عهده دار شود:

هیچ الزامی وجود ندارد که یک رابطه واجد شرایط بین ایالات متحده و نهاد خارجی برای مدت یک سال قبل از درخواستEB1-C وجود داشته باشد. با توجه به این مقررات فقط لازم است که نهاد ایالات متحده حداقل برای یک سال فعالیت تجاری داشته باشد. در نتیجه، یک نهاد آمریکایی که توسط یک شرکت خارجی خریداری شده است، می تواند بلافاصله اولین درخواست را به نمایندگی از مدیر یا مجریی که برای یک دوره لازم برای شرکت خارجی کار می کند، ثبت کند.

صلاحیت های "مدیر"

برای واجد شرایط بودن به عنوان یک مدیر، متقاضی باید چندین شرط را داشته باشد. معمولاً سرپرستان ردیف اول از تعریف قانونی مدیر خارج می شوند، مگر اینکه کارمندان تحت نظارت حرفه ای باشند. سطح کارکنان باید در ارتباط با نیازهای معقول فعالیتهای تجاری و مرحله توسعه آن در نظر گرفته شود.

این قانون مدیر را شخصی تعریف می کند که:

  1. یک شرکت، بخش، زیرمجموعه یا عملکرد را مدیریت می کند.
  2. بر کار سایر کارمندان نظارتی، حرفه ای یا مدیریتی نظارت و کنترل دارد، یا در غیر این صورت وظایف اساسی را مدیریت می کند.
  3. دارای اختیار تصمیم گیری شخصی در مورد استخدام ویا فسخ قرارداد، یا در غیر این صورت عملکرد در سطح ارشد است.
  4. مجاز به انجام فعالیتهای روزمره و یا عملکردی که وی برای اجرای آنها اختیار دارد .

 صلاحیت های "اجرایی"

اگر متقاضی شرایط زیر را داشته باشد:

  1. فرد باید یک سازمان، یا شعبه اصلی را مدیریت کند.
  2. شخص اختیار تعیین اهداف و سیاست ها را دارد.
  3. فرد دارای اختیارات گسترده از جمله اختیار تصمیم گیری می باشد..
  4. شخص فقط نظارت عمومی را از مدیران رده های بالاتر، هیئت مدیره یا سهامداران دریافت می کند.

این تعریف همچنین شامل مدیرانی است که اگر مجری حرفه ای هم باشد، مانند مهندس یا معمار، وظایف لازم برای تولید محصول یا دادن خدمات ارائه شده توسط سازمان را انجام می دهند.

یک مورد از سه سال کار مورد نیاز:

با توجه به مدت اشتغال در خارج از کشور، USCIS به فرد خارجی اجازه می دهد که یک سال از سه سال پیشتر را برای کارفرما در خارج از کشور کار کند، و مقررات، امکان تجمیع زمان استخدام در سه سال قبل را برای رسیدن به داشتن شرط یک ساله در نظر نمی گیرد.

 جایگزین برای ویزای EB-5 " (سرمایه گذاران خارجی)

EB1-C به مالک یک شرکت تجاری در صورت داشتن شرایط و صلاحیت اجازه می دهد تا به ایالات متحده مهاجرت کند. در شرایطی که کارمند احتمالی، صاحب مشاغلی باشد که بتوان وی را استخدام کرد، USCIS درخواست را از نزدیک بررسی می کند. این گروه، جایگزین مهمی برای ویزای EB-5 است. برنامه ریزی صحیح توسط یک سرمایه گذار واجد شرایط می تواند منجر به صدور ویزای اقامت دائم بدون نیاز به سرمایه گذاری قابل توجه در یک شرکت جدید شود.

انتشار: 21 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 529

به "بررسی اجمالی و سریع ویزای آمریکا EB1-C برای مدیران و مدیران چند ملیتی" امتیاز دهید

1 کاربر به "بررسی اجمالی و سریع ویزای آمریکا EB1-C برای مدیران و مدیران چند ملیتی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بررسی اجمالی و سریع ویزای آمریکا EB1-C برای مدیران و مدیران چند ملیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید