بهترین اقامتگاه ها و هتل ها در آبشار نیاگارا، کانادا

آبشارهای دره نیاگارا، آبشار نعل اسبی و اسکایلون پربازدیدترین آبشارهای جهان هستند که سالانه بیش از 12 میلیون گردشگر از آنها بازدید می­کنند؛ از این رو بهتر است افراد تا حد امکان نزدیک این آبشارها اقامت داشته باشند. با توجه به این امر، بلوار مشرف به آبشار یکی از بهترین نواحی برای اقامت به شمار می­آید. این ناحیه دارای اقامتگاه­ها و استراحتگاه­های مرتفع و لوکس، هتل­هایی با قیمت متوسط و بیش از 5000 اتاق می­باشد که با فاصله کمی از بزرگترین جاذبه­های طبیعی دنیا ساخته شده اند.

بهترین اقامتگاه ها و هتل ها در آبشار نیاگارا، کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: اگر یکباره تصمیم به سفر گرفته اید یا زمانی هست که تمام هتل­های مشرف به آبشار پر شده اند، می­توانید در بخش خیابان لاندی اقامت داشته باشید. این ناحیه جایگزین مناسبی برای گردشگرانی است که به صورت خانوادگی یا گروهی برای بازدید می­آیند. می­توانید با سوار شدن بر اتوبوس­های سیستم حمل و نقل WEGO، به نواحی مختلف اطراف آبشارها بروید. این مناطق پر از فروشگاه، رستوران­، موزه و هتل­های زنجیره­ای هستند.

خیابانی که بومی­ها به آن «خیابان تفریحی کنار آبشار» می­گویند، ناحیه­ای است که در آن غذاخوری­هایی با فضای خاص وجود دارد. جاذبه­های هیجان انگیز و جشنواره مانندی از جمله چرخ و فلک نیاگارا و موزه مومی فیلمخانه در این بخش واقع شده اند. بازدیدکنندگان می­توانند با تورهای قایقی هورن­بلور مستقیماً از آبشارها بازدید نمایند. در آبشار نیاگارای کانادا نواحی زیادی برای پیاده روی وجود دارد، با وجود این آبشارهای زیبا و امکانات تفریحی دیگر، همیشه چیزی برای شگفت زده شدن گردشگران خواهد بود.

اقامتگاه­ها و هتل های لوکس نزدیک آبشار نیاگارا

ماریوت آبشار نیاگارا (Niagara Falls Marriott)، یکی از بخش­های ایده آل در بلوار مشرف به آبشار می­باشد که 15 میلیون دلار برای ساخت و ارتقای آن هزینه شده است. ایستگاه تراموای WEGO که به مقصد مرکز بازدیدکنندگان آبشار نیاگارا در پارک ملکه ویکتوریا حرکت می­کند، دقیقاً پس از ساختار 345 اتاقه ماریوت قرار گرفته است. در سوییت­های این ساختمان می­توان به راحتی نما­های بسیار زیبایی از کف­های آبشار مشاهده کرد. به علاوه خدمات پنج ستاره، اغذیه دلپذیر و منوی کامل آسایشی برای مشتریانی که در جستجوی بالاترین کیفیت هستند، ارائه می­شود تا از اقامت خود رضایت کامل داشته باشند.

Sheraton on the Falls: مبلمانی که در منطقه آبشاری ساخته شده امکان تماشای آبشار نعل اسبی و آبشار امریکانا را فراهم می­کند. زیبایی این نما به خصوص هنگام آتش بازی در شب و طی زمستان که آب منجمد می­شود و مجسمه­های یخی نور را باز می­تابانند، دوچندان می­شود. این ساختمان از زیبایی مجللی برخوردار بوده و امکان استفاده از استخر آب گرم نیز در آن فراهم شده است. ساختمان به خیابان اقامتگاه­های نزدیک آبشار نیز راه دارد، بنابراین مهمانان به یک پارک آبی سه اکری با 12 گزینه غذاخوری و امکانات تفریحی 24 ساعته دسترسی خواهند داشت.

هتل­های رادیسون و سوییت­های مشرف به آبشار (Radisson Hotels & Suites Fallsview): در ناحیه جنوب آبشارها و اندکی دورتر از ازدحام جمعیت قرار گرفته اند. یکی از ایستگاه­های سیستم حمل و نقل مؤثر WEGO در بیرون این هتل قرار گرفته است، بنابراین می­توانید اتومبیل خود را بیرون پارک کنید و با تراموا جابجا شوید. استخر زیبا و مجموعه فیتنس شامل یک استخر گردابی، حمام گرم و اتاق ورزش می­باشد و کارکنان پنج ستره نیز با توصیه­ها و راهنمایی­های صحیح و حرفه­ای خود در خدمت شما هستند و تلاش می­کنند تا از اقامت خود لذت ویژه­ای ببرید.

بهترین اقامتگاه ها و هتل ها در آبشار نیاگارا

بهترین اقامتگاه در آبشار نیاگارا

اقامتگاه امریکانا (Americana Resort)، دقیقاً در خیابان لاندی قرار گرفته است. می­توانید با اتوبوس WEGO طی زمان کوتاهی از این اقامتگاه به آبشارها برسید. این اقامتگاه، محل بسیار خوبی برای خانواده­هایی است که بچه کوچک دارند؛ همچنین برای افرادی که می­خواهند از پارک آبی و استخر موجدار لذت ببرند نیز مناسب خواهد بود. در این اقامتگاه امکاناتی به یاد ماندنی از جمله اتاق­های تمیز، خدمات عالی استخر آب گرم، انواع غذاخوری و یک تیم خدماتی ارائه می­شود.

حیاط ماریوت آبشار نیاگارا (Courtyard by Marriott Niagara Falls)، در مجاورت جاذبه «باورنکردنی!» ریپلی و چرخ و فلک نیاگارا قرار دارد. در این هتل خانوادگی، 163 اتاق با ممنوعیت دخانیات وجود دارد و در 10 طبقه نیز 95 سوییت ساخته شده اند. در هتل یک رستوران استیک محبوب نیز وجود دارد و در روزهایی که گردشگران زیادی به ناحیه می­آیند، صبحانه خوشمزه­ای نیز تدارک دیده می­شود. استخر، استخر آب گرم و باشگاه فیتنس هم گزینه­های دیگر این بخش هستند که بر فراز بخش تفریحی تپه کلیفتون واقع شده است.

سوییت­های سفارت در هتل هیلتون مشرف به آبشارهای نیاگارا (Embassy Suites by Hilton Niagara Falls Fallsview Hotel)، حدود 100 یارد با آبشار فاصله دارد. در این هتل، مهمانان می­توانند در تیبل راک تا پرتگاه آبشار نعل اسبی پیاده بروند، سپس سوار بر آسانسور از تونلی پایین می­روند تا جوش و خروش عظیم آب را مشاهده نمایند. خانواده­ها می­توانند در سوییت­های دو اتاقه باهم استراحت کنند، یخچال خود را از خوراکی پر کنند و از تماشای فیلم در دو تلویزیون داخل اتاق لذت ببرند.

اقامتگاه ­ها و هتل های مقرون به صرفه در آبشار نیاگارا

اقامتگاههای مقرون به صرفه در آبشار نیاگارا

The Peninsula Inn مسیر بزرگراه ملکه الیزابت (QEW) بوفالو و تورنتو را به یکدیگر متصل می­کند. در این مسیر، استراحتگاه شبه جزیره واقع شده است که محل آرامی برای اقامت بوده و می­توان با اتومبیل طی هشت دقیقه از استراحتگاه به آبشار نعل اسبی رسید. این محل به طرز شگفت انگیزی وسیع است و دارای اتاق­های بزرگ و راحت مجهز به یخچال و قهوه ساز می­باشد. همچنین برای جذب گردشگران، استخر و استخر آب گرم نیز در این محل ساخته شده است. در این استراحتگاه، یک کلیسای کوچک و اتاق پذیرایی نیز وجود دارد و افرادی که می­خواهند مراسم­های ویژه­ و شخصی برگزار کنند، می­توانند از خدمات ارائه شده استفاده نمایند.

Days Inn & Suites - Niagara Falls Centre St. By the Falls : سوییت­ها و استراحتگاه­های روزانه در خیابان مرکزی آبشار نیاگارا، بر فراز جاذبه­های تپه کلیفتون ساخته شده اند. از این مکان­ها، آبشار نعل اسبی نیز به عنوان منظره پشتی دیده می­شود. هزینه اقامت پایین است و گردشگرانی که می­خواهند در هزینه صرفه جویی کنند جذب می­شوند، اما مکان و جاذبه­های طبیعی این محل سبب شده تا بازدیدکنندگان به مشتریان دائمی این استراحتگاه تبدیل شوند. در هتل یک استخر و مرکز کامل فیتنس وجود دارد و هر اتاق مجهز به یخچال، مایکروویو، تخت­های بزرگ دو یا یک نفره و وای فای رایگان می­باشد.

در استراحتگاه و سوییت­های ییلاقی رادیسون (Country Inn & Suites by Radisson) گزینه ­های اقامتی مختلفی ارائه شده است؛ از واحدهای ارزانقیمت خانوادگی تا سوییت­هایی با تخت دونفره مخمل برای زوج­های رمانتیک. این استراحتگاه در نزدیکی تپه کلیفتون، بلافاصله پس از پل رینبو (در سمت ایالات متحده) قرار گرفته است. یک استخر داخلی بزرگ و حمام گرم نیز در لیست امکانات آسایشی وجود دارد. به علاوه در هر اتاق، یخچال و مایکروویو و صبحانه کامل نیز به امکانات ارزانقیمت و به صرفه اضافه شده است.

اقامتگاه­ ها و هتل های مناسب برای خانواده­ ها در آبشار نیاگارا

اقامتگاه های مناسب برای خانواده ها در آبشار نیاگارا

یکی از بهترین هتل­ها برای کودکانی که به شنا و آب بازی علاقه دارند، استراحتگاه گریت ولف است. در این محل یک پارک آبی عظیم داخلی وجود دارد که برای مهمانان رایگان می­باشد. در این پارک انواع سرسره، استخر و حتی فعالیت­های مخصوص کودکان به وفور یافت می­شود. استراحتگاه گریت ولف تنها کمی بیشتر از سه مایل با آبشار نیاگارا (از سمت پارکینگ در کنار رودخانه نیاگارا) فاصله دارد. والدین عاشق استراحتگاه سوییتی خواهند شد. این سوییت­ها در فضاهای گوناگونی ارائه شده اند. در پایه­ترین حالات، سوییت­ها برای شش نفر طراحی شده اند. می­توانید سوییت کیدکمپ را امتحان کنید که در آن برای کودکان امکاناتی مانند خوابگاه با تم چادر و تخت­های تک نفره ارائه شده است و برای بزرگسالان نیز یک تخت دونفره وجود دارد. در این ناحیه رستوران­های متعددی نیز وجود دارد که مقرون به صرفه هستند و تمام اعضای خانواده رضایت خواهند داشت.

متل رکس (The Rex Motel) یکی از هتل­های با کیفیت است که برای خانواده­ها بسیار مناسب می­باشد. با چند دقیقه رانندگی از سمت آبشار و برج رصدخانه اسکایلون می­توان به این متل رسید. متل رکس به سبک قدیمی و خانوادگی اداره می­شود و دکور اتاق­ها اندکی با یکدیگر تفاوت دارد. همه اتاق­ها از کریدور خارجی قابل دسترسی هستند و امکاناتی مانند یخچال­ و مایکروویو کوچک در آنها وجود دارد که برای کودکان جالب خواهند بود. همچنین سوییتی وجود دارد که تا پنج نفر را در خود جای می­دهد. پارک رایگان است اما خود هتل، امکانات دیگری را نیز ارائه می­دهد. با توجه به این نکات اگر می­خواهید محلی راحت با قیمت مناسب کرایه کنید، متل رکس برای شما مناسب خواهد بود.

اگر کودکان اصرار کنند که تا حد امکان به آبشار نزدیک باشند، می­توانید به هتل و استخر آب گرم ماریوت آبشار نیاگارا (Niagara Falls Marriott Fallsview Hotel & Spa) سر بزنید که مشرف به آبشارها بوده و تا حد امکان نزدیک به آبشار نیاگارا ساخته شده است. این هتل چهارستاره، اتاق­های تمیز و راحتی ارائه می­دهد که به نظر شبیه هتل­های زنجیره­ای می­آیند. می­توان از پنجره بسیار بزرگ اتاق­ها آبشار را دید؛ می­توانید برای لذت بردن از این مناظر، هزینه اقامت در این هتل را بپردازید. برای خانواده­ها اتاق­های خانوادگی و سوییت وجود دارد که می­توانند از بین آنها یکی را انتخاب کنند. در این محل یک رستوران داخلی، استخر، مرکز فیتنس و استخر آب گرم نیز وجود دارد.

اقامتگاه ­ها و هتل های رمانتیک در آبشار نیاگارا

اقامتگاه ها و هتل های رمانتیک در آبشار نیاگارا

استراحتگاه و استخر آب گرم استرلینگ (Sterling Inn & Spa)، چیزی بین یک مغازه و یک استراحتگاه سنتی می­باشد و همین باعث می­شود مشتریان دائمی به آنجا مراجعه کنند. می­توان در این محل از جمعیت گردشگر جدا شد و از محیط باشکوه، غذاهای دلپذیر و ساختار شهری لذت برد. صبحانه نیز در امکانات اقامتی وجود دارد و در اتاق ارائه می­شود. این صبحانه شامل قهوه فرانسوی، تخم مرغ و ماست خانگی می­باشد. می­توانید با همراهتان برنامه ریزی کنید تا از امکانات آسایشی استخر آب گرم به یاد ماندنی استفاده نمایید یا به بازدید بروید و برای صرف یک خوراک خوشمزه، به یکی از رستوران­های فراوان در اطراف سر بزنید.

هتل و سوییت­های هیلتون در نزدیکی آبشار نیاگارا (Hilton Niagara Falls/Fallsview Hotel & Suites)، مشرف به آبشار هستند و در مرکز جاذبه­های جهانی آبشار قرار دارند. تعداد 52 سوییت لوکس و مجهز مشرف بر آبشار نعل اسبی ساخته شده اند. این ساختمان مسحورکننده تنها یک بلوک با برج ماموت اسکایلون فاصله دارد. یک رستوران گردان جذاب نیز بر فراز دره نیاگارا ساخته شده است. پس از شام، می­توانید در امتداد جاده رودخانه تا تور قایقی هورن­بلوئر بروید تا در معروف­ترین تور کانادا شرکت کنید. سپس به قسمت­های شیک هتل می­روید که جهت برآوردن انتظارات مهمانان به صورت شیبدار ساخته شده است.

هتل اوکز (The Oakes Hotel Overlooking the Falls) بر فراز آبشارها ساخته شده و برای زوج­ها مناسب می­باشد. این هتل در مقابل شیب راه آهن آبشار نیاگارا ساخته شده و مهمانان می­توانند هنگام عبور از پیاده رو معروف به «پل گلها» نماهای زیبایی از آبشار نعل اسبی را ببینند. این هتل اخیراً نوسازی شده و در مرکزی­ترین بخش بلوار مشرف به آبشار واقع شده است. امکانات آسایش، انواع اغذیه و سرگرمی موجود در این هتل بسیار جذاب هستند.

منبع: planetware.com
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 376

به "بهترین اقامتگاه ها و هتل ها در آبشار نیاگارا، کانادا" امتیاز دهید

4 کاربر به "بهترین اقامتگاه ها و هتل ها در آبشار نیاگارا، کانادا" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین اقامتگاه ها و هتل ها در آبشار نیاگارا، کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید