نرخ بهره زیر یک درصد بانک اچ اس بی سی کانادا برای برخی از وام ها

بانک اچ اس بی سی کانادا برای برخی از وام ها نرخ بهره زیر یک درصد ارائه میدهد طبق گفته کارشناسان نرخ پایین بهره با هزینه های خاص خود همراه خواهد بود.

نرخ بهره زیر یک درصد بانک اچ اس بی سی کانادا برای برخی از وام ها

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: بانک اچ اس بی سی در وب سایت خود اعلام کرد برای برخی وام ها با نرخ درصد سالیانه یا ای پی آر، 0/99 درصد ارایه میدهد. این معامله در مورد وام های مسکونی با نرخ بالا اعمال میشود به این معنا که خریدار کمتر از 20 درصد قیمت خرید مسکن را بیش پرداخت میکند.

پیش پرداخت پایین به این معناست که خریدار باید هزینه بیمه پیش پرداخت را پرداخت کند.

همچنین این نرخ براساس تغییرات در نرخ اصلی HSBC متغییر است که اکنون 1.46 درصد میباشد بنابراین با بهبود اقتصاد و‌‌ افزایش نرخ وام از سوی بانک کانادا این نرخ ممکن است طی چندسال آینده افزایش یابد.

درحال حاضر نرخ وام‌ مسکن‌ در کانادا پایین‌ میباشد و بانکداری کانادا نرخ بهره خود را یک‌ شبه به علت کووید 19 کاهش داده است نرخ بهره بانک مرکزی کانادا به بانکها ‌ کانادا 0.25 درصد است در حالیکه نرخ اصلی بهره آن 2.45 درصد و‌ نرخ رهن 5 ساله متعارف آن 4.79 درصد است.

درحالیکه دولت کانادا متذکر میشود نرخ رهن 5ساله متعارف نرخ تست استرس برای واجد شرایط بودن وام است، با یک آزمایش استرس وام گیرنده باید ثابت کند که توانایی پرداخت با نرخ معمولا بالاتر از نرخ واقعی در قرارداد را دارد.

معمولا نرخهای پایین بهره را به ویژه وام های با ریسک‌ کمتر را به عنوان راهی برای جذب مشتری های جدید میدانند.

HSBC روی خرید محصولات مالی دیگر توسط مشتریان خود نیز حساب باز کرده است.

بانک‌ کانادا باید قبل از اینکه نرخ متغییر از نرخ ثابت فراتر رود چندین بار نرخ بهره را افزایش دهد. هم‌چنین درحال تبلیغ نرخ ثابت 5 ساله با بسته 1/39 درصدی برای وام‌های نسبت بالا با شرایط مناسب است.

اکثر مردم درحال حاضر از وام های ثابت استفاده می کنند به این دلیل که راحتتر به آنها تعلق میگیرد.

پیشنهاد اچ اس بی سی باتوجه به شرایط آن احتمالا برای اقلیت وام‌گیرنندگان بسیار مناسب است.

نگاهی به سیاست های جداگانه بانکها در رابطه با مجازات های شکستن وام‌ها میتواند ارزش خواندن را داشته باشد زیرا آمار سایت ها‌ نشان میدهد بسیاری از افراد پس از 3 الی 4 سال کنار میکشند.

این مجازات ها میتواند بی رحمانه باشد به ویژه برای وام های با نرخ ثابت که ارزش بررسی دارند

به گفته کارشناس امور بانکی کانادا بر علیه استراتژی تلاش برای تغییر نرخ بهره از نرخ بهره متغییر به ثابت به‌ منظور قفل کردن روی نرخ پایین تر میباشد. وی معتقد است این یکی‌ از بزرگترین اشتباهاتی است که وام دهنندگان با نرخ متغیر مرتکب میشوند.

وی افزود اگر در زمان بندی بازار اوراق بهادار مهارت کافی دارید باید به عموان یک مدیر ثروتمند میلیاردها دلار را مدیریت میکند.

انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 371

به "نرخ بهره زیر یک درصد بانک اچ اس بی سی کانادا برای برخی از وام ها" امتیاز دهید

3 کاربر به "نرخ بهره زیر یک درصد بانک اچ اس بی سی کانادا برای برخی از وام ها" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرخ بهره زیر یک درصد بانک اچ اس بی سی کانادا برای برخی از وام ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید