میوه های محبوب کانادایی

در کانادا با اقلیم خاصی که وجود دارند، میوه های خاصی هم پرورش میابد، ما در ادامه محبوبترین میوه های کانادا را نام خواهیم برد.

میوه های محبوب کانادایی

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: چری های دشت Saskatchewan

چری های دشت Saskatchewan چری سنتی کانادایی به حساب می آید. آنها می توانند در دمای کمتر از منفی چهل درجه سانتیگراد سالم بمانند و می توانند مستقیم از درخت چیده و خورده شوند. این چری ها کوچک هستند و روی بوته های کوتاه رشد می کنند. این میوه به رنگ قرمز است و از اواخر ژوئن تا اوایل آگوست میرسند.

عطر و طعم آن ترش تر از سایر چری های شیرین سنتی است. وقتی در دمای بالا پخته می شوند ، طعم و رنگ خود را حفظ می کنند. چری ها اغلب در کلوچه ها و پای ها استفاده می شوند و آب آنها با نوشیدنی ها ترکیب می شود.

سیب های Golden Nugget

Golden Nugget نوعی سیب آمریکای شمالی است که  با پیوند بین Cox’s Orange Pippin و Golden Russet در کنتویل ، نوا اسکوشیا ایجاد شد. این سیب در سال 1932 پرورش و در سال 1964 پخش شد. اندازه آن کوچک تا متوسط است و بافت میوه آن ترد و آبدار است. عطر و طعم آن شیرین است و اگرچه پرورش دهندگان آن فکر می کردند که این یک سیب دسر عالی خواهد بود ، اما موفقیت کوچک تجاری مانع تولید با اندازه کوچک شد این میوه ها در پاییز رسیده می شوند و بیشتر از آنها برای پخت ، سرخ کردن و تولید پای سیب استفاده می شود.

Nova Easygro

این میوه نوعی سیب کانادایی است که در سال 1971 در نوا اسکوشیا با پیوند بین انواع Spartan و PRI 565 معرفی شد. این سیب ها بزرگ و زمینه ای سبز تا زرد با نوارهای قرمز دارند. در زیر پوست ، بافت گوشت آن ترد ، آبدار و سفت است ، طعم آن شیرین است. در اواخر پاییز ، وقتی اولین بار چیده میشود ، سیب ها کمی سفت هستند ، اما در انبار نرم می شود. توصیه می شود از Nova Easygro به عنوان دسر استفاده کنید. این سیب ها تقریباً همزمان با سیب هایی با نام های جذاب مانند Liberty ، Freedom و McIntosh در بازار عرضه شدند ، از این رو محبوبیت کمتری در بین خریداران و مصرف کنندگان دارند.

سیب های Spartan

این میوه یک نوع سیب کانادایی است که در سال 1936 در بریتیش کلمبیا توسط دکتر آر. سی. پالمر پرورش یافته است. ماهیت آن هنوز یک رمز و راز است و تنها آنچه که میدانیم این است که این سیب ها ترکیبی از McIntosh  و یک نوع سیب ناشناخته هستند. سیب ها به رنگ قرمز روشن تا قرمز بنفش تیره هستند. گوشت آن سفید است و بافت آن بسیار آبدار است. طعم آن شیرین و معطر هستند ، اما بعد از نگهداری در یک مکان سرد ، شیرین تر می شوند. از اسپارتها که در پاییز و اوایل زمستان موجود است ، به طور معمول در پخت و پز و تهیه دسرها استفاده می شود زیرا گوشت آن پس از پخت شکل خود را به خوبی حفظ می کند.

سیب های Ambrosia

این میوه یک نوع سیب است که از اوایل دهه 1990 کشف شد و از بریتیش کلمبیا ، کانادا نشات گرفت. گفته میشود از پیوند بین Golden Delicious و Jonagold پرورش یافته است. اندازه سیب ها متوسط تا بزرگ است ، پوست آن زرد طلایی و با لکه های صورتی و قرمز است. گوشت آن به رنگ زرد روشن و بافت آن ترد ، لطیف و آبدار است. اسیدیته کم و طعم شیرین دارند. از سیب های آمبروزیا که پاییز فصل آن است ، معمولاً در تهیه کیک ، کلوچه ، پای و تارت استفاده می شود ، اما همچنین اغلب از آنها به صورت خام استفاده می شود ، به صورت نازک خرد شده و به سالادها یا برگرها اضافه می شود.

سیب McIntosh

این میوه یک نوع سیب است که ریشه آن در Dundela ، کانادا در سال 1811 است ، چون توسط John McIntosh کشف شد ، از به این نام نامگذاری شده است. تولیدات تجاری در سال 1870 آغاز شد. این سیب ها دارای رنگ قرمز هستند با لکه های سبز روشن و سفید. عطر و طعم آن بسته به زمان برداشت سیب متفاوت است - آنهایی که در اوایل زمستان برداشت می شوند کمی شیرین تر از آنهایی هستند که در پاییز برداشت می شوند ، که دارای طعم شیرین و ترش قوی با عطر و طعمی مانند ادویه هستند. بافت گوشت آن ترد و آبدار است.

منبع: tasteatlas.com
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 475

به "میوه های محبوب کانادایی" امتیاز دهید

6 کاربر به "میوه های محبوب کانادایی" امتیاز داده اند | 4.3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میوه های محبوب کانادایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید