چرا به ونکوور مهاجرت کنیم؟

ونکوور از جذابترین شهرهای کانادا برای زندگی و مهاجرت است، مردم این شهر عاشق ونکوور هستند!

چرا به ونکوور مهاجرت کنیم؟

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: تقریباً همه افرادی که در ونکوور زندگی می نمایند یا برای گردش به آنجا می روند، عاشقانه دوستش دارند. اما واقعاً چه چیزهایی باعث شده است تا ونکوور اینقدر دوست داشتنی به نظر برسد؟ چه دلایلی پشت عشق بیش از حد مردم به این شهر پنهان شده است؟ ما در ادامه این مقاله سعی نموده ایم که دلایل اصلی جذابیت ونکوور را در 9 مورد به شما ارائه بدهیم.

دلیل اول: کوهستان های ونکوور

همواره وقتی پای کوهستان های ونکوور در میان باشد، من اختیار خودم را از دست می دهم؛ حداقل در خصوص من چنین اتفاقی می افتد! اصلاً تصور ونکوور بدون کوهستان هایی مثل Mt Seymour، Grouse Mountain، Cypress Mountain و Mt Baker امکان پذیر نیست. اگر شما عاشق اسکی کردن، پیاده روی یا تفریحات کوهستانی هم نباشید، تماشای منظره ها وصف ناشدنی این منطقه ها، شما را عاشق سینه چاک ونکوور خواهد نمود.

دلیل دوم: منطقه تفریحی Stanley Park

کمی دورتر از مرکز شهر زیبای ونکوور، جایی در ناحیه غربی شهر، برترین و هیجان انگیزترین پارک دنیا قرار گرفته است. این پارک زیبا با ترکیب دقیق و بی نظیر محیط شهری و طبعیت بکر کانادا، کامل ترین توصیف از ونکوور را ارائه خواهد داد. تالاب های آرامش بخش، جهتهای طولانی و مناسب برای پیاده روی، راه آهن مینیاتوری ونکوور، ساحل مجذوب کننده و چندین مکان مناسب برای تفریحات خانوادگی همه آن چیزهایی هستند که این پارک برای شما به ارمغان می آورد.

دلیل سوم: سواحل ونکوور

احتمالاً اگر دلیل ساکنین ونکوور در خصوص دلیل علاقه شدیدشان به آن را بدانید، تعجب خواهید کرد. من نمی دانم که در واقعیت چند نفر این کار را انجام داده اند، اما شما در ونکوور می توانید همین حالا در ساحل آفتاب بگیرید و یک ساعت بعد هم در کوهستان های آن به اسکی سواری مشغول شوید! خب اگر شما هم جای ساکنین ونکوور باشید، عاشقانه آن را دوست خواهید داشت.

سواحل ونکوور به واسطه دسترسی آسان، همواره یکی از مکان های مورد علاقه ساکنین آن به شمار می روند. وقتی که فصل تابستان فرا می رسد، سواحل مجذوب کننده ونکوور به مکانی برای زندگی علاقه مندان به منطقه ها ساحلی تبدیل می گردد. هرکدام از سواحل ونکوور را که می خواهید انتخاب کنید و از کباب زدن، والیبال بازی کردن، آب تنی و خوش گذرانی لذت ببرید.

دلیل چهارم: Granville Island

محیط Granville Island به میزان یک جزیره بزرگ طراحی شده، اما در واقع فقط یک فروشگاه است؛ فروشگاهی که به تنهایی، یکی از دلایل علاقه مندی مردم به ونکوور محسوب می گردد. بخش های ویژه این فروشگاه بسیار بزرگ شامل غذاهای خوشمزه از جمله غذاهای دریایی خاص، نوشیدنی‌ساز مخصوص Granville Islnad و خیلی چیزهای دیگر می گردد. محیط متنوع این فروشگاه بزرگ می تواند برای ساعت ها شما را سرگرم خرید کند. حتی جهت رسیدن به این فروشگاه هم جاذبه های خودش را دارد که باعث می گردد شما ونکوور را عاشقانه دوست داشته باشید.

دلیل پنجم: City Ferries

در بین خریدهایتان در Granville Island یک قایق کوچک هم خریداری کنید و برای تعطیلات به City Ferries بروید. اصلاً مهم نیست که شما برای چه مدت در این منطقه زندگی نموده اید یا چندبار برای گذراندن تعطیلات به آنجا رفته اید؛ فضای مجذوب کننده City Ferries برای همواره تازه و دوست داشنتنی خواهد بود. اینکه همواره روی آب در حال رفت وآمد باشید خیلی مجذوب کننده تر از اتوبوس سواری است!

دلیل ششم: BC Place

با اینکه من اصلاً با محیط استادیوم های ورزشی حال نمی کنم، در فضای عجیب و دل باز BC Place حس خوبی را تجربه کردم. این حس خوب نشانگر اتمسفر هیجان انگیز و انرژی مثبت موجود در فضای این استادیوم بزرگ در قلب ونکوور است.

شما باید جو این استادیوم را زمانی که هواداران دوآتیشه Southsiders و Rain City Brigade میزبان بازی ها هستند، تجربه کنید. با اینکه مردم کانادا عاشق هاکی روی یخ هستند، این استادیوم را بسیار دوست دارند و آن را یکی از دلایل دوست داشتن ونکوور تلقی می نمایند.

دلیل هفتم: مجموعه Vancouver Canucks

مجموعه هیجان انگیز Vancouver Canucks در Rogers Arena همواره میزبان هواداران هاکی است. این حقیقت را نمی گردد انکار کرد که تیم Canucks هواداران بسیاری دارد و زمانی که بازی های خانگی این تیم در Rogers Arena برگزار می گردد، جو و اتمسفر استادیوم توصیف ناپذیر خواهد بود.

هرچند که تیم Canucks از افتخارات آن چنانی هم برخوردار نیست، اما این قضیه مانع از تعصب بیش از میزان هوادارانش نشده است. باخت های مفتضحانه این تیم در جام استنلی در سال های 1994 و 2011 آثار وحشتناکی روی ورزش هاکی روی یخ ونکوور به جا گذاشت. شورش ها و اعتراضاتی که هواداران این تیم به راه انداختند هنوز در یاد مردم شهر به جای مانده است. اما جالب است بدانید که انرژی هواداران این تیم به حدی بالاست که با آغاز هر فصل تازه در بازی های هاکی روی یخ، امیدواری در بین هواداران آن موج می زند.

با همه این اوصاف، در آغاز هر فصل تازه، هواداران تیم Canucks خودشان را قهرمان بی رقیب سال تازه معرفی می نمایند!

دلیل هشتم: شرق ونکوور

در ناحیه شرقی ونکوور، همه چیز شکل دیگه ای دارند. محله های منحصر به فرد، کوچه های باریک و مجذوب کننده، کافه های خاطره انگیز، رستوران های نقلی و جمع وجور و بارهای دنج که برترین نوشیدنی کانادا را می فروشند، از جمله خصوصیات شرق ونکوور هستند. این ناحیه از شهر اصطلاحاً East Vanنامیده می گردد.

یکی از جنجالی ترین ویژگی های شرق ونکوور، تضاد فرهنگی بین یوپی ها و افرادی است که در این ناحیه از شهر زندگی می نمایند. فرهنگ یوپی (Yuppie Culture) اصطلاحاً به سبک زندگی جوانانی گفته می گردد که تحصیل نموده و پولدارند و به قول آمریکایی ها تازه به دوران رسیده اند. اگر در ناحیه Yaletown ونکوور زندگی نموده باشید، این موضوع را به خوبی درک خواهید کرد و با ورود به شرق ونکوور متوجه این تضاد خواهید شد.

دلیل نهم: شلوارهای یوگا

اینجا در ونکوور آن قدر به آرامش و یوگا اهمیت داده می شود که همواره می توانید علاقه مندان به این ورزش را در جای جای شهر مشاهده کنید. قشنگ تر از این علاقه مندی خاص به یوگا، شلوارهای یوگاست که فضای شهر را زیبا می نمایند. این سبک خاص از زندگی باعث شده است که ونکوور یک جور دیگه ای نسبت به دیگر شهرهای کانادا به نظر بیاید و همه عاشقش بشوند.

انتشار: 8 شهریور 1401 بروزرسانی: 20 شهریور 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 1115

به "چرا به ونکوور مهاجرت کنیم؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "چرا به ونکوور مهاجرت کنیم؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا به ونکوور مهاجرت کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید