مهاجرت با ویزای کارآفرینی کانادا

هر سال تعداد زیادی از افراد از نقاط مختلف جهان به کانادا مهاجرت می کنند. این کشور بسیار بزرگ اما کم جمعیت، همواره میزبان افراد متخصص و مشتاق پیشرفت و بالا بردن سطح زندگیشان بوده است. در میان تمام راه های مهاجرت به کانادا، راه کارآفرینی و سرمایه گذاری هم دیده می شود که مسیری مشخص و مطمئن است.

مهاجرت با ویزای کارآفرینی کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: گرفتن ویزای کارآفرینی کانادا مزایای زیادی برای هر شخص دارد. از بین آن ها می توان به گرفتن اقامت دائم این کشور برای شخص متقاضی و خانواده اش اشاره کرد. البته دقت کنید که تنها فرزندان زیر 18 سال شخص متقاضی امکان اخذ این مزایا را خواهند داشت.

برای اخذ ویزای کارآفرینی کانادا شرایط شخصی وجود دارد که باید در مدت زمان 20 ماه توسط متقاضی انجام شوند. برای مثال متقاضی باید بیزنس پلن خود را ارائه کند و درباره جزئیات آن توضیح دهد. او همچنین باید حداقل مدرک فوق دیپلم و حداقل 3 سال سابقه مدیریت داشته باشد. شخص باید بتواند اشتغال زایی کند و سو پیشینه و سابقه پناهندگی در کانادا نداشته باشد. شخص همچنین باید تضمین کند حداقل دو سوم مدتی که فرایند اخذ مجوز طول می کشد را در کانادا خواهد بود.

متقاضیان ویزای کارآفرینی کانادا باید به متغیرهای اقتصادی مانند مالیات، نرخ بیکاری و رشد اقتصادی توجه داشته باشند تا بتوانند بهترین تصمیم ممکن را بگیرند. میزان مالیات در کانادا روز به روز در حال کاهش است و شاخص های اقتصادی در این کشور هر سال بیشتر می شوند. برای اخذ ویزای کارآفرینی کانادا، شخص باید ثابت کند که حداقل سرمایه مورد نیاز برای این کار را دارد که این رقم بسته به شرایط حداقل 100 هزار دلار کانادا است.

کیفیت زندگی در کانادا فوق العاده بالا است. با ایجاد کارآفرینی، کانادا اقامت دائم را به فرد اعطا می کند در نتیجه این کشور گزینه ی مناسبی برای سرمایه گذاری است. البته این کار بدون عیب و ایراد هم نیست. مثلا وام گرفتن برای کارآفرینان و سرمایه گذاران در کانادا کار سختی است. در روش 100 هزار دلاری فرد متقاضی اجازه شراکت ندارد و باید 2 سال اول کار خود را در استان بریتیش کلمبیا زندگی کند. اما در روش 200 هزار دلاری کارآفرینی کانادا این 2 محدودیت وجود ندارند و فرد می تواند در استان مورد نظرش زندگی کند.

انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 191

به "مهاجرت با ویزای کارآفرینی کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "مهاجرت با ویزای کارآفرینی کانادا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجرت با ویزای کارآفرینی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید