در زمستان به مقاصد گردشگری سفر کنیم؟

شاید به نظرتان بیاید که در زمستان رونق گردشگری کمتر است، اما برخی نقاط دنیا همچنان در این فصل هم بسیار پر طرفدار هستند، در ادامه برایتان مقاصد گردشگری زمستانی را خواهیم شمرد.

در زمستان به مقاصد گردشگری سفر کنیم؟

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: فلوریدا

تجربه هوایی ملایم و مطبوع در زمستان های فلوریدا که دمای هوا در اون تقریبا 22 تا 23 درجه سانتیگراده و علی رغم اینکه فلوریدا می تونه در هر فصلی از سال فوق العاده باشه، زمستان ها حال و هوای بهتری داره… هوایی خنک در سواحل دوست داشتنی با آفتابی که تمومی نداره و چشم انداز های طبیعی شگفت انگیز و فستیوال ها و نمایش هایی که تنها می تونید اون ها رو در زمستان تجربه کنید و از حال و هوای کریسمس و سال نو در خیابان های اون لذت ببرید.

کالیفرنیا

مقصدی با چشم انداز های سرسبز و آب و هوای مدیترانه ای که نه تنها زمستان چیزی از زیبایی های اون کم نمیکنه، بلکه مجذوب نمایندهیت های این کشور رو بیشتر در معرض نمایش قرار میده و چراغ های رنگی و تزئینات مجذوب نماینده کریسمس هم در کنار جشن هایی که در خیابان ها برگزار میشه حال و هوای این مقصد رو رنگی تر و دوست داشتنی تر می کنه.

مکزیک

یکی دیکه از مقاصدی که باید هوای دلچسب اون رو در کنار سواحل دوست داشتنی و تاریخ و تماشای های مجذوب نماینده این کشور تجربه کنید و از هوای آفتابی و مطبوع این کشور در اوج زمستان نهایت لذت رو از سفرتون ببرید. برای بازدید از سواحل آتلانتیک مکزیک، نوامبر تا مارچ و سواحل اقیانوس آرام هم برترین زمان از دسامبر تا آوریله.

قبرس

وجود دریای مدیترانه شرقی در اطراف قبرس باعث میشه تا هوای این کشور در زمستان تا حدی سرد باشه اما باید بدونید که جزایر قبرس در تمام طول سال آفتابی هستند و در سرد زمان سال هم می تونید از خنکای هوا زیر نور آفتاب لذت ببرید. از ماه مارچ کم کم گل ها آغاز به جوانه زدن می نمایند و شهرهای این کشور جلوه فوق العاده ای پیدا می نمایند. برای بازدید از این کشور ماه های اکتبر تا نوامبر برترین زمان به حساب میاد.

بالی

بالی جزیره ای که زیبایی های اون در جهان نظیر نداره و مقصدی که هوای اون در بیشتر روز های سال گرمه. و سفر در ماه های نوامبر و آوریل که معمولا بارون زیادی می باره می تونه زمان مناسبی برای سفر باشه چون این بارون ها همواره خیلی زود تموم میشه و این فصل در واقع یکی از ارزون ترین فصل ها برای سفر به بالی به حساب میاد و اونقدر مجذوب نمایندهیت برای تماشا و تجربه کردن داره که با انتخاب این مقصد برای سفرتون می تونید نهایت لذت رو تجربه کنید.

شهر ادینبورگ در اسکاتلند

شهری تاریخی و بی نظیر که می تونه در تمام طول سال گزینه فوق العاده ای برای سفر باشه. این شهر در طول دسامبر پر از فستیوال های مجذوب نماینده میشه و قدم زدن در خیابان های تزئین شده و دوست داشتنی اون در کنار تجربه انواع نمایش، کنسرت و خرید کردن در فروشگاه های حراج در کریسمی می تونه واقعا شگفت انگیز باشه.

مراکش

مراکش کشوری در شمال آفریقا که در حاشیه صحرای بزرگ قرار داره و معمولا در تمام طول سال هوای اون گرمه و در زمستان ها گرمایی مطلوب و دلپذیر داره. باد خنکی که از سمت کوه های پوشیده از برف می وزه هوای ساحل رو اونقدر دلچسب و مطبوع می کنه که می تونه در کنار یک حمام آب گرم مخصوص تجربه بی نظیری رو در خاطراتتون رقم بزنه. بعلاوه می تونید در برخی از شهر های اون هم یک اسکی فوق العاده رو در آفریقا تجربه کنید و یا با شرکت در فستیوال فیلم مراکش در ماه دسامبر لحظات منحصر به فردی رو در ذهنتون هک کنید.

دبی

مقصد بعدی و در واقع آخرین مقصدی که باید در خصوص سفر های زمستانیتون بدونید، سفر به دبی و تجربه برترین و لوکس ترین تفریحات در این شهر پیشرفته اماراتیه. یکی از پر هوادار ترین مقاصد جهان در زمستان ها که از اونجایی که در تمام طول سال معمولا هوای گرم و شرجی داره، زمستان ها یکی از برترین زمان ها برای سفر به این شهره که می تونید در اون انواع بیانگردی و تجربه های ساحلی و خرید در فستیوال های خرید و جشن کریسمس و شرکت در کنسرت ها و اجراها رو یک جا در این فصل در کنار هم تجربه کنید و از سفرتون نهایت لذت رو ببرید.

جزایر تایلند

تایلند یکی از برترین مقاصد زمستانی جهان به حساب میاد که ماه های نوامبر تا مارچ برترین زمان برای جزیره های هیجان انگیز و تماشای اون در نظر گرفته میشه. کشوری تماشای با جاذبه های مختلف و طبیعتی شگفت انگیز که در زمستان هوایی شبیه به بهار داره و اونقدر هوا مطبوع و خنکه که حتما از اینکه تایلند رو برای سفر انتخاب کردید، لذت خواهید برد.

انتشار: 11 بهمن 1400 بروزرسانی: 23 بهمن 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 892

به "در زمستان به مقاصد گردشگری سفر کنیم؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "در زمستان به مقاصد گردشگری سفر کنیم؟" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در زمستان به مقاصد گردشگری سفر کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید