کدام سواحل دنیا برای سفر انتخاب بهتری است؟

هیچ چیز به اندازه یک استراحت در ساحل، خستگی هفته ها کار را از تنتان بیرون نمیکند، در ادامه بهترین سواحل دنیا را معرفی خواهیم کرد.

کدام سواحل دنیا برای سفر انتخاب بهتری است؟

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: سواحل هاوایی (Hawaii)

سواحلی با آب های شفاف، طبیعتی حیرت انگیز و خیره کننده که به عنوان زیبا ترین سواحل جهان در خیلی از منابع از اونها یاد شده… پس اگه قصد سفر به هاوایی رو دارید تماشا و گذروندن حداقل یک روز در این ساحل فوق العاده رو از دست ندید.

سواحل فلوریدا (Siesta Beach)

انتخاب کردن یک ساحل از بین سواحل فوق العاده فلوریدا واقعا کار ساده ای نیست چون هر کدوم از اونها زیبایی های خاص و منحصر به فرد خودشون رو دارند؛ اما یکی از برترین سواحل جهان در فلوریدا ساحل سیستا در مرکز شهر ساراسوتاست که د رگرم ترین زمن از سال هم باد خنک و دلچسبی در اطراف اون میوزه و مکان خوبی برای گذروندن پیکنیک و گذروندن یک روز پر از تفریحات ساحلی مجذوب کننده به حساب میاد.

سواحل شیشه ای کالیفرنیا (Glass Beach)

ساحلی فوق العاده تماشای با سنگ های شیشه ای براق و درخشان در ساحل مندوسینوی کالیفرنیا که می تونید اوج زیبایی یک ساحل رو اینجا ببینید که با تابش نور خورشید نور های رنگارنگی از سنگ ها بازتاب میشه… ماجرای این شیشه ها و سنگ ها رنگی از سال 1906 آغاز شد. زمانی که همه شیشه ها و ماشین ها و… در دریا ریخته میشد و بعد از سال 1967 که طرح تمیز سازی دریا صورت گرفت همه خرده شیشه ها و سنگ های شسته شده در آب دریا در اطراف ساحل پخش شدند و امروزه این ساححل به یکی از تماشا یترین سواحل جهان تبدیل شده که هیچ جهانگرد و بازدید کننده ای حق جمع کردن این سنگ هارو نداره.

سواحل مکزیک (Puerto Vallarta)

سواحلی که بیشتر وقت ها در اون جشن و کلاب های شلوغ برگزار میشه و یکی از پر هوادار ترین و جهانگردی ترین سواحل مکزیک به حساب میاد و در اون انواع ورزش ها و تفریحات آبی و قایق های مجذوب کننده هم برای امتحان کردن وجود داره.

سواحل مکزیک (hidden Beach)

ساحلی فوق العاده در مکزیک که زیر زمین قرار گرفته و به نظر میرسه به خاطر بمبی که در سال 1900 در نزدیکی ساحل افتاده این شرایط ایجاد شده و امروزه به عنوان یکی از تماشای ترین و مجذوب کننده ترین سواحل جهان به حساب میاد. که مثل یک ساحل اختصاصی به نظر میرسه.

سواحل یونان (Fakistra Beach)

ساحلی در پشت صخره ها و جنگل های متراکم با ماسه های سفید و سنگ ریزه های آبی روشن که در پایین دهکده Tsagarada قرار گرفته و بجز ماه های جولا و آگوست میتونه برترین زمان برای لذت بردن از آرامش ساحل به حساب بیاد.

سواحل پورتوریکو (Flamenco Beach)

شاید ساحل Flamenco در پورتوریکو شباهت زیادی به ساحل رویایی که در تصوراتمون دراز میکشیم و نوشیدنی میخوریم داشته باشه…ساحلی کنار یک کوه یو شکل با ماسه های سفید و آب های فیروزه ای رنگ و درختان نخل و طبیعت زیبایی که این ساحل رو به بهشتی تماشای تبدیل کردند. یک اقامتگاه ساحلی دولتی هم در سمت راست خلیج قرار گرفته و می تونید ساعت ها از بودن در این ساحل فوق العاده لذت ببرید و چادر بزنید و در امتداد ساحل دوچرخه سواری کنید.

سواحل پوکت (Phuket)

بهتره به ما اعتماد کنید و تماشا سواحل بی نظیر این شهر رو از دست ندید. چون سواحل پوکت شگفتی های طبیعی زیادی رو در خودش جای داده و سواحل Patong، Karon و Kamala از برترین سواحل پوکت به حساب میان که می تونید علاوه بر شنا قسمتی از زمانتون رو هم به گشت زدن با قایق و تماشای چشم انداز حیرت انگیز اسن سواحل اختصاص بدید.

سواحل بالی (Bali)

بالی با سواحلی با آب های نیلگون و کریستالی، ماسه هایی سفید رنگ و غروب آفتابی افسانه ای یکی از زیبا ترین سواحل جهان به حساب میاد که دسترسی راحتی هم شهر داره و می تونید در کمترین زمان با رفتن به این سواحل اوج آرامش رو تجربه کنید.

سواحل سیسیلی (Sicily)

سواحل سیسیلی در بزرگ ترین جزیره مدیترانه در ایتالیا که برای یک هفته استراحت لوکس برترین گزینه به حساب میاد.

سواحل استرالیا (Bondi Beach)

یکی از معروف ترین سواحل استالیا که تنها 20 دقیقه با سیدنی فاصله داره و می تونید یک روز فوق العاده رو اونجا سپری کنید و می تونید د راون شنا کنید و تفریحان مهیج ساحلی رو امتحان کنید و بعد در رستوران های مجذوب کننده اطراف اون انواع غغذاهای خوشمزه رو بچشید و لذت ببرید.

انتشار: 17 تیر 1402 بروزرسانی: 23 تیر 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 893

به "کدام سواحل دنیا برای سفر انتخاب بهتری است؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "کدام سواحل دنیا برای سفر انتخاب بهتری است؟" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام سواحل دنیا برای سفر انتخاب بهتری است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید