تنها مکانی که از آخرین محدودیت های پرواز کانادا معاف است

به دنبال به روزرسانی جدید قوانین سفر در کانادا، محدودیت های پرواز بین المللی کانادا در همه جا اعمال می شود به جز یک مکان منحصر به فرد.

تنها مکانی که از آخرین محدودیت های پرواز کانادا معاف است

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: در تاریخ 29 ژانویه ، دولت فدرال اعلام کرد که از 31 ژانویه 2021 ، تمام پروازهای بین المللی باید در یکی از چهار فرودگاه کانادا به زمین بنشینند. با این حال یک استثنا در این قانون وجود دارد.

کانادا روزانه بیش از 6 هزار مسافر را بررسی می کند تا از قرنطینه شدن آنها مطمئن شود.

همه پروازهای مسافرتی بین المللی هم اکنون در یکی از این چهار فرودگاه انجام می شوند:

1. فرودگاه بین المللی مونترال ترودو

2. فرودگاه بین المللی تورنتو پیرسون

3.فرودگاه بین المللی کالگری

4. فرودگاه بین المللی ونکوور

محدودیت های پرواز بین المللی کانادا چیست؟

محدودیت پروازهای بین المللی در مارس 2020 اعلام شده بود، اما تنها هواپیماهایی که از ایالات متحده، مکزیک ، آمریکای مرکزی ، آمریکای جنوبی و کارائیب پرواز می کردند از این معافیت برخوردار بودند.

با این حال ، طبق دستوری جدید این کشورها دیگر از این قانون در امان نیستند به این معنی که اکنون باید در یکی از چهار فرودگاه مورد تایید کانادا فرود بیایند.

که شامل فرودگاه بین المللی مونترال-ترودو ، فرودگاه بین المللی تورنتو پیرسون ، فرودگاه بین المللی کلگری و فرودگاه بین المللی ونکوور است.

طبق به روزرسانی جدید فقط یک مکان بر روی زمین باقی مانده است که هنوز هم می تواند در سایر فرودگاه های کانادا فعالیت کند و پروازش به زمین بنشیند.

این مکان کجاست؟!

پروازهای ترک شده ازSaint-Pierre-et-Miquelon، یک جزیره در سواحل نیوفاندلند، هنوز الزامی به دنبال کردن این قانون ندارند.

با وجود نزدیکی این جزیره به کانادا، باید به عنوان یک استثنای بین المللی ذکر شود زیرا در واقع بخشی از فرانسه است!

این بدان معنی است که هر کسی که از آنجا به کانادا پرواز می کند ، باید قبل از سوار شدن ، اثبات آزمایش منفی COVID-19 را نشان دهد ، دقیقاً مانند مسافران سایر کشورهای خارج از کشور.

علاوه بر این ، هر کسی که از کانادا وارد خاک فرانسه می شود نیز باید با اثبات آزمایش منفی ثابت کند که بیمار نیست.

چرا این مکان معاف است؟

در حالی که بیانیه حمل و نقل کانادا تأیید کرده است که هواپیماهای Saint-Pierre-et-Miquelon از این محدودیت ها مستثنی هستند اما توضیحی در مورد اینکه علت چیست، به اشتراک گذاشته نشده است.

جزیره به همراه چند مکان دیگر زمان بیشتری را برای آمادگی جهت تست منفی کووید 19 اختصاص داده بودند که در ماه ژانویه اعلام شده بود. در آن زمان دولت کانادا اعلام کرد که این انعطاف پذیری و مزیت برای تمامی مسافران از کشورهایی که نیاز به آزمایش دارند هم صدق می‌کند.

مشخص نیست که آیا محدودیت های فرودگاه سرانجام در خاک فرانسه اعمال می شود یا خیر ، اما حمل و نقل کانادا می گوید همه قوانین فعلی "تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت"

در حالی که فرودگاه های اطراف کانادا به دلیل کمبود ناگهانی پروازهای ورودی ، روز به روز خلوت‌تر می شوند ، اما فقط هواپیماهای بین المللی باری مجاز به فرود در فرودگاه های جایگزین هستند.

انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 420

به "تنها مکانی که از آخرین محدودیت های پرواز کانادا معاف است" امتیاز دهید

2 کاربر به "تنها مکانی که از آخرین محدودیت های پرواز کانادا معاف است" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنها مکانی که از آخرین محدودیت های پرواز کانادا معاف است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید