قیمت خانه های کانادا طی 10 سال آینده به چه شکل خواهد بود؟

آیا می‌خواهید ببینید که ارتقا از  آپارتمان به یک خانه ویلایی برای شما چه هزینه ای خواهد داشت؟

Huff post کانادا قیمت مسکن در بزرگترین شهرهای کانادا را بر اساس روند مشاهده شده در سه سال گذشته پیش‌بینی کرده است. اگر این روند ادامه پیدا کند، همه چیز واقعاً گران خواهد بود.

قیمت خانه های کانادا طی 10 سال آینده به چه شکل خواهد بود؟

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: با پیش بینی های ما، یک خانه  ویلایی در تورنتو تا سال 2026 بین 2.26 تا 3.582 میلیون دلار کانادا خواهد کرد. در ونکوور نیز  تا آن زمان 2.8 تا 5.1 میلیون دلار برای شما هزینه خواهد داشت.

 تحت این سناریوها ارتقا از  آپارتمان به خانه ای ویلایی در این شهرها برای بسیاری از طبقه‌های اجتماعی حتی طبقه متوسط به یک خیال محض تبدیل می شود.

امروزه در تورنتو، ارتقا از یک آپارتمان به یک خانه متوسط ​​758000 دلار هزینه دارد. هزینه آن تا سال 2026 بین 1.68 تا 2.95 میلیون دلار خواهد بود.

در ونکوور امروزه برای ارتقا از یک آپارتمان متوسط ​​به یک خانه 879000 دلار لازم است، اما 10 سال دیگر هزینه آن بین 1.99 تا 4.05 میلیون دلار است.

اگر فکر می کنید این اعداد سرسام‌آور هستند، حق با شماست. هدف از این کار ترساندن شما برای عجله و گرفتن وام‌های بزرگ قبل از بدتر شدن قیمت ها نیست، بلکه نشان دادن این است که وضعیتی که امروز در تورنتو و ونکوور در جریان است نمی تواند همیشگی باشد که در این‌صورت غیرمنطقی بود.

ما قیمت ها را با استفاده از دو معیار متفاوت برون یابی کردیم: رشد فرضی اول، رشدی خطی است به این معنا که قیمت ها به طور متوسط ​​همان مقدار که در سه سال گذشته افزایش داشته اند، افزایش خواهند یافت. و رشد فرضی دوم؛ قیمت ها هر سال با درصدی مشخص افزایش می یابد.

پیش بینی هزینه املاک و مستغلات عملی ناقص است زیرا که شرایط بازار بدون اطلاع قبلی تغییر می کند. پیش بینی کلگری نشان می دهد که قیمت آپارتمان در 10 سال دیگر نسبت به امروز کمتر خواهد بود. اما بعید به نظر می رسد که رکود اقتصادی آلبرتا یک دهه به طول انجامد.

انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 435

به "قیمت خانه های کانادا طی 10 سال آینده به چه شکل خواهد بود؟" امتیاز دهید

5 کاربر به "قیمت خانه های کانادا طی 10 سال آینده به چه شکل خواهد بود؟" امتیاز داده اند | 4.6 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت خانه های کانادا طی 10 سال آینده به چه شکل خواهد بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید