فروشگاه هایی با محصولات ملل و کشورهای دیگر در مونترال

مونترال شهری چند ملیتی است پس در این شهر هر موقع دلتان برای خوراکی ها یا محصولات کشورتان تنگ شد، حتما فروشگاهی را خواهید یافت که این محثول را در اختیار شما بگذارد.

فروشگاه هایی با محصولات ملل و کشورهای دیگر در مونترال

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: در واقع، از آنجایی که کشور کانادا یک کشور چند ملیتی است، فروشگاه های مختلفی در سطح این کشور وجود دارند که مواد غذایی مربوط به یک منطقه خاص را می فروشند.

در این مطلب لیستی از برترین فروشگاه های مونترال تهیه نموده ایم که بدون احتیاج به سفر کردن، به وسیله آن ها می توانید از مواد غذایی منطقه ها مختلف دنیا (حتی قطب جنوب) استفاده نموده و با آن ها بیشتر آشنا شوید. علاوه بر این موارد، در صورتی که به تازگی به کانادا مهاجرت نموده اید، می توانید به مواد غذایی مربوط به کشور خود به وسیله فروشگاه های مربوطه دسترسی داشته باشید. بعلاوه در صورتی که برای آشنایی بیشتر به فروشگاه های ملیت های مختلف سر می زنید و با اجناس مختلف آشنایی ندارید، می توانید از پرسنل این فروشگاه ها در این زمینه مشاوره بگیرید.

فروشگاه آریا (Marché Ariya)

فروشگاه آریا، یک خواربار فروشی است که انواع حبوبات، آبمیوه، چای و محصولات مختلف از کشور افغانستان، هند، پاکستان و کشورهای مختلف در آن منطقه را برای فروش در دسترس مردم مونترال قرار می دهد. البته علت اصلی اینکه توصیه می گردد حتما به این فروشگاه سری بزنید، پیشخوان های غذای این فروشگاه (که می توانید کباب های خوشمزه افغانی را به صورت پرسی یا ساندویچی با قیمت مناسب از آنجا تهیه کنید) و نانوایی فروشگاه است که نان افغانی با کنجد و سیاه دانه می پزد.

فروشگاه Ghanacan

در این فروشگاه می توانید مخلوط های مختلف ادویه جات غرب آفریقا مانند از ادویه سوپ فلفل نیجریه ای گرفته تا جوز هندی، سویا، فلفل قرمز و پودر بادام زمینی بو داده را بخرید. یکی دیگر از قسمت های پرطرفدار این فروشگاه، محصولات گوشتی آن است که در این بخش می توانید گوشت بز و سایر گوشت های باکیفیت آن را بخرید. علاوه بر موارد ذکر شده، در Ghanacan محصولات مو و زیبایی زیادی نیز وجود دارند که یکی از این محصولات شی باتر است، یک محصول موضعی بسیار عالی برای مقابله با خشکی پوست و نرم کردن آن در زمستان ها.

فروشگاه Kim Phat

فروشگاه Kim Phat با سه شعبه خود، به عنوان یکی از فروشگاه های اصلی آسیایی در داخل و خارج جزیره مونترال محسوب می گردد. هریک از شعبه های این فروشگاه دارای نانوایی و استند کباب پزی با حال و هوای شهر هنگ کنگ، ماهی زنده و مواد پروتئینی و گوشتی است که معمولا در فروشگاه های زنجیره ای عادی یافت نمی شوند. در شعبه های Kim Phat می توانید گیاهان تازه ای مانند برگ کاری، کولانترو یا گشنیز، توفو تازه یا سرخ شده و پودر پنج ادویه را بخرید.

فروشگاه Conserva

فضای این فروشگاه که در سن هوبرت قرار گرفته است، از محصولات آن معروف تر است. ویترین های Conserva پر از گوشت و پنیر باکیفیت بوده و آشپز هایی که در این مجموعه کار می نمایند، مدام در حال پخت غذای آماده، پاستا، سس، دسر و غذاهای بیرون بر مخصوص به خود هستند. این فروشگاه تنوع خوبی در زمینه سبزیجات و نان های تازه دارد.

فروشگاه La Baia Dei Formaggi

La Baia Dei Formaggi، یک فروشگاه ایتالیایی است که روی سه مورد پنیر، غذای آماده و پاستا تمرکز دارد و مراجعه نمایندگان می توانند در کنار این موارد، از انواع شکلات، قهوه و ساندویچ نیز در این مکان استفاده نمایند. در صورتی که به انواع پنیر علاقه مند هستید، می توانید از میان 300 مدل پنیر مختلفی که در این فروشگاه قرار گرفته است، گزینه های مورد نظر خود را پیدا کنید. گوشت های این فروشگاه به صورت برش خورده و بسته بندی شده هستند که برای پخت یک میان وعده خوشمزه، انتخاب بسیار خوبی هستند.

فروشگاه La Vieille Europe

فروشگاه La Vieille Europe با بیش از شش دهه سابقه، مصداق کاملی از کیفیت و تنوع محصول در جمع فروشگاه های مونترال است. این فروشگاه با پنیرهای محلی و غذاهای آماده عالی که با خلاقیت و روغن های درجه یک طبخ شده و با نوشیدنی های بی نظیر همراه می شوند، تا به امروز مشتری های ثابت زیادی پیدا نموده است.

فروشگاه Marché Kohinoor

در صورتی که قصد تهیه تاجین مراکشی مخصوص به خود را دارید، فروشگاه Marché Kohinoor دارای پنج شعبه است که در آن ها می توانید مواد لازم برای این کار را پیدا کنید؛ در این سوپرمارکت ها از ظرف سفالی طبیعی برای پخت و پز گرفته تا ادویه جات، حبوبات، گوشت مورد احتیاج و حتی فرشی که هنگام صرف غذا روی آن بنشینید موجود است. در گوشه کناره این فروشگاه ها، مواد غذایی تازه و یخ زده از کشورهای آفریقای شمالی، خاورمیانه و شبه قاره هند موجود است. البته دقت داشته باشید که هر یک از شعبه های این فروشگاه، با توجه به محله و مشتریان خود، مواد مختلفی را عرضه می نمایند.

فروشگاه Marché Thurga

این فروشگاه که در محله Park Ex قرار گرفته است، یکی از مراکز پخش مواد بسته بندی شده هندی و سریلانکایی است که از بادمجان های کوچک هندی گرفته تا سبزیجات درازی که با نام چوب طبل معروف اند در آن وجود دارد. بعلاوه در قفسه های این فروشگاه می توانید قوطی های بزرگ پالپ انبه برای درست کردن لاسی هندی و تنقلات همواره معروف با بسته بندی برند هالدیرام (Haldiram) را پیدا کنید.

فروشگاه اخوان (Akhavan)

اخوان، یک فروشگاه عالی برای ایرانی های مونترال یا افرادی است که می خواهند با مواد غذایی ایرانی آشنا شوند. در این فروشگاه، انواع مغزها، میوه های خشک شده، سبزیجات تازه (سبزیجات لازم برای تهیه غذاهای ایرانی)، ادویه جات، زعفران، انواع برنج و انواع چای وجود دارد. توصیه می گردد که در صورت تمایل سری به قسمت غذاهای این فروشگاه زده و از طعم لذیذ غذاهای ایرانی لذت ببرید.

فروشگاه Fruiterie Milano

میلانو، فروشگاهی برای دوست داران محله Little Italy بوده که با 65 سال سابقه درخشان خود، همچنان در حال اضافه کردن و توسعه تنوع محصولات خود است. این فروشگاه دارای میوه و سبزیجات ارگانیک، غذاهای بیرون بر و پاستاهای لذیذی است که در آشپزخانه آن آماده می شوند. شما می توانید در بخش غذاهای آماده میلانو، طعم غذاهای اصیل ایتالیایی را تجربه کنید. بعلاوه در بخش مواد پروتئینی و گوشتی این مجموعه، گوشت واگیو کبک برای فروش موجود است. پیشنهادی که به شما داریم این است که به تمامی بخش های این فروشگاه سری بزنید و از اقلام باکیفیت آن بهره ببرید.

فروشگاه Marché Méli-Mélo

در این فروشگاه، شما می توانید کره بادام زمینی تند هائیتی، پونه کوهی جمهوری دومینیکن، میوه سورسوپ تازه و شیرینی های ماکارون نارگیلی خانگی را بخرید. توصیه می گردد که به هیچ وجه بخش غذاهای خانگی این فروشگاه را از دست ندهید. بعلاوه آخرهفته ها، با مراجعه به این محل می توانید ذرت مخصوص و تازه آسیاب شده بخرید.

Marchés Tau

این فروشگاه از زمان آغاز خود در سال 1978 تا زمان حال که دارای شش شعبه در سراسر استان است، تمرکز خود را روی مواد غذایی سالم قرار داده است و از ابتدا در حال عرضه مواد مواد ارگانیک از جمله میوه، گوشت، حبوبات و غذای کودکان است. با توجه به اینکه این فروشگاه روی سلامت و زیبایی تاکید دارد، شما می توانید لوازم آرایشی و رنگ موهای طبیعی، صابون ها، ویتامین و سایر محصولات زیبایی سالم را از آنجا بخرید.

فروشگاه Miyamoto Foods

فروشگاه Miyamoto Foods با حال و هوای ژاپنی خود، تقریبا 40 سال تجربه فروش دارد. در این مکان، سوشی ماکی و ماهی درجه یک برای سوشی، سوپ میسو فوری، بسته های ادویه Golden Curry، جلبک دریایی، سس مایونز Kewpie؛ واسابی تازه و تنقلات ترد و خوشمزه برای فروش وجود دارد. این فروشگاه با قرار دادن مواردی از جمله چاقوهای زیبای ژاپنی، استفاده از هنر گل آرایی ایکبانا و قوری های چدنی، به خوبی فرهنگ ژاپنی را به نمایش درآورده است.

فروشگاه Marché Oriental Jang Teu

فروشگاه کره ای Marché Oriental Jang Teu به خاطر داشتن پرسنل پرشور، کلاس های آشپزی، تنوع زیاد لوازم خانه و آشپزخانه الکترونیکی و کیمچی های خود معروف است. تمامی اقلام مورد احتیاج برای تهیه کیمچی، از جمله گلدان های سفالی سنتی و سطل های پلاستیکی که برای ترکیب و تخمیر مواد استفاده می شوند، تکه های فلفل خشک شده و پودر چیلی، کلم چینی، پیازچه و سیر در این فروشگاه موجود است. علاوه بر این موارد، این مکان پر از پیراشکی و کیک های برنجی یخ زده است و به نوعی، بهشت دوست داران غذاهای کره ای محسوب می گردد.

فروشگاه La Fooderie

La Fooderie یک فروشگاه بزرگ کوشر (غذاهایی که در آیین یهودی، پاک و حلال هستند) است که در زمینه غذاهای یهودی تخصص ویژه ای دارد. تمامی مواد غذایی که در این فروشگاه وجود دارند، از برندهای آشنا و معروف بوده و همه آن ها مجوز کوشر را دارند. افرادی که رژیم غذایی خاصی دارند، می توانند غذاهای بدون گلوتن، بدون لبنیات یا گیاه خواری را در این محل خریداری نمایند. از جمله موارد قابل توجه دیگری که در این مکان وجود دارد می توان به ماهی دودی، سوشی کوشر و پیشخوان غذاهای بیرون بر آن اشاره نمود.

فروشگاه Marché Andes

این فروشگاه روی مواد غذایی منطقه ها آفریقای جنوبی و مرکزی تمرکز دارد که از جمله آن ها می توان به فلفل چیلی خشک شده، بطری های سالسا، پوره های میوه یخ زده، ذرت ماسا برای پخت نان ذرت مکزیکی اشاره نمود. در این فروشگاه، غذاهای آماده آفریقای جنوبی، مکزیکی و کلمبیایی لذیذی را تجربه خواهید کرد. بعلاوه توصیه می گردد که به رستوران نزدیک به این محل نیز سری بزنید.

فروشگاه Supermarché PA

این مجموعه بسیار مشتری مدار بوده و شما می توانید تمامی خرید های خود را با خیال راحت از آن انجام دهید. Supermarché PA یکی از کامل ترین فروشگاه های مونترال بوده و در قسمت محصولات طبیعی PA، شما می توانید محصولات کاملا ارگانیک و سالمی بخرید.

فروشگاه Marché Adonis

در Adonis، شما تمامی مواد لازم و غذاهای منطقه ها خاورمیانه، لبنان و مدیترانه را پیدا می کنید که تمامی احتیاجهای یک شهروند مونترال را فارغ از عادات و سبک غذایی پاسخ می دهند. در این فروشگاه، نانوایی مخصوص، غذاهای آماده، شیرینی جات خاورمیانه و فرانسوی، گوشت حلال و غیر حلال و ماهی های ارگانیک بدون آنتی بیوتیک وجود دارد. بنابراین Adonis یکی از فروشگاه های بسیار خوب برای خرید ایرانی های مقیم مونترال هم محسوب می گردد.

فروشگاه la pistacherie

la pistacherie دارای یک کانتر بزرگ است که در آن بادام، بادام زمینی و بادام هندی به صورت خام و بو داده در طعم های مختلف دودی، نمکی، لیمویی و باربیکیو، در کنار تخمه آفتابگردان و انواع اسنک های خوشمزه برای فروش قرار گرفته اند. در این فروشگاه علاوه بر اینکه مغزها هر روز به صورت تازه بو داده می شوند، ادویه جات، روغن زیتون، و رب انار استفاده شده یا آن هایی که برای فروش قرار داده می شوند نیز با دقت بسیار بالا انتخاب شده و در دسترس مشتری قرار می گیرند. بعلاوه می توانید جعبه های هدیه بسیار زیبایی که درون آن ها شکلات هایی از منطقه خاورمیانه وجود دارد از این محل بخرید.

فروشگاه Marché Newon

این فروشگاه دارای تنوع زیادی از میوه ها، سبزیجات و غذاهای دریایی و طیف گسترده ای از مواد غذایی یخ زده مانند غذاهای دریایی، کوفته، پاراتا (نان هندی) و بستنی های متنوع است. بعلاوه به تازگی، بخش ماهی هم به این فروشگاه اضافه شده است که در آن صدف خوراکی تازه و لابستر زنده به فروش می رسد. افرادی که به سس های تند علاقه دارند، می توانند ساعت ها در این محل گشت و گذار نموده و سس های دلخواه خود را انتخاب نمایند.

فروشگاه LEspañola

فروشندگانی که در این فروشگاه کار می نمایند، تخصص لازم در زمینه انواع ژامبون و چای ماته (چای کافئین دار مخصوص آمریکای جنوبی) داشته و می توانند به تمامی سوالات شما در این زمینه پاسخ دهند. به طور کلی در این فروشگاه تمامی مواد لازم برای تهیه نوشیدنی های کافئین دار موجود است و در صورتی که شما هم از افراد علاقه مند و مصرف نماینده کافئین هستید، LEspañola محلی مناسب برای این دسته از خرید های شما خواهد بود. بعلاوه در این فروشگاه اقلامی چون پنیر، روغن زیتون، مربا، ظروف سفالی و دو قفسه پر از صندل های تابستانی برای فروش قرار گرفته است.

فروشگاه Epicure Market

خیار شور، شیرینی و کلوچه های این فروشگاه معروف بوده و به طور کلی، این مجموعه یک فروشگاه زنجیره ای اروپایی است که روی غذاهای روسی و اروپای شرقی تمرکز دارد. بعلاوه بخش مخصوصی برای ماهی های دودی با ماهیان خاویاری، سالمون، ماهی سفید، شاه ماهی و انواع کفیر در این مکان در نظر گرفته شده است. علاوه بر این موارد، هنگام ناهار، بخش غذاهای گرم و سالادهای این فروشگاه که در آن غذاهایی از جمله ماهی سالمون پخته شده و سالاد الویه روسی سرو می گردد، هواداران بسیار زیادی دارد.

فروشگاه Marché Oriental

در این فروشگاه می توانید از توفو و رشته فرنگی های تازه، قسمت مربوط به انواع ماهی و کانتر محصولات گوشتی، در کنار انواع متنوعی از گیاهان، برگ ها، میوه و سبزیجاتی که در تهیه غذاهای ویتنامی، تایلندی و چینی استفاده می شوند بهره ببرید. بعلاوه این فروشگاه دارای منوی بیرون بر لذیذی از جمله پودینگ نارگیل تاپیوکا نیز هست.

فروشگاه Poissonnerie Fou des Îles

Poissonnerie Fou des Îles، مکانی مجذوب کننده برای علاقه مندان به ماهی بوده که با موسیقی سنتی که در آشپزخانه سفید و آبی آن، هنگامی که افراد در آن مشغول تهیه پای ماهی هستند پخش می گردد، احساس بودن در خانه را برای مراجعه نمایندگان زنده می نماید. علاوه بر این موارد، شما می توانید صدف خوراکی، میگو، گوش ماهی و انواع ماهی را نیز از این فروشگاه بخرید.

فروشگاه Épicerie LOCO

فروشگاه های Loco، مکان دنجی هستند که شما می توانید با خیال راحت مغزها، حبوبات، روغن و اسنک های مورد احتیاج خود را انتخاب نموده و در سطل های مخصوص جمع آوری کنید؛ بعلاوه در این فروشگاه ها کیسه های پارچه ای برای قرار دادن نان باگت و کیسه های آستر دار همراه با زیپ برای قرار دادن ساندویچ، صابون های طبیعی و مواد بسته بندی که به صورت فله ای برای فروش قرار داده شده اند، به علاوه سبزیجات ارگانیک، قهوه های قیمت مناسب و حتی محصولات زنانه در دسترس مشتریان قرار گرفته است. این کار، یک عمل قابل توجه بوده که برای کاهش مصرف پلاستیک و حفاظت از محیط زیست انجام شده است.

انتشار: 28 آبان 1401 بروزرسانی: 26 آذر 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 1166

به "فروشگاه هایی با محصولات ملل و کشورهای دیگر در مونترال" امتیاز دهید

1 کاربر به "فروشگاه هایی با محصولات ملل و کشورهای دیگر در مونترال" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروشگاه هایی با محصولات ملل و کشورهای دیگر در مونترال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید