مقاصدی گردشگری دنیا که برای غواصی مناسب هستند

یکی از تفریحاتی که در میان گردشگران بسیار محبوب ات، غواصی میباشد، اما اینکه مقصد مناسبی را برای غواصی سراغ دارید، تا علاوه بر امکانات لازم، امنیت کافی نیز داشته باشد.

مقاصدی گردشگری دنیا که برای غواصی مناسب هستند

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: در ادامه با بهترین مقاصد مناسب برای غواصی آشنا خواهیم شد:

تولوم (Tulum) در مکزیک

تجربه ای متفاوت در غواصی که شاید برای غواص های حرفه ای مناسب تر باشه… در 10 کیلومتری جنوب تولوم غاری عمیق برای غواصان حرفه ای وجود داره که نجربه ای متفاوت از غواصی رو برای شما رقم میزنه.

Raja Ampat, Alor, Komodo در اندونزی

پارک ملی کومودو (Komodo) یکی از برترین مکان های جهان برای کشف کردن جهانی زیر آب به حساب میاد. مکانی که هم جهانی بیرون آب و هم درون آب اون به طور شگفت آوری حیرت انگیز و تماشاییه. این کشور بیشتر از 13000 جزیره داره که هر کدام از اون ها خصوصیات و شرایط مخصوصی دارند اما پارک کومودو یکی از برترین مکان ها در بین این جزایر میتونه اوج جذابیت های جهانی زیر آب رو به شما نشون بده. این مکان در واقع در سواحل گینه نو قرار گرفته و با داشتن بیش از 1500 نوع ماهی مختلف و عجیب و بیش از 75 درصد از انواع گونه های شناخته شده مرجان ها، به شما فرصت منحصر به فردی برای آشنا شدن با جهانی عجیب اقیانوس ها، باغ های فوق العاده مجذوب نمایندهی از مرجان ها و زیستگاه موجوادت دریایی ناشناخته رو میده که bestcanadatours بهتون پیشنهاد میکنه اگه عاشق غواصی و کشف ناشناخته های درون آب هستید، این مقصد مجذوب نماینده رو اندونزی از دست ندید.

Malapascua در فیلیپین

Palawan،Cebu،Boracay،Puerta Galera و خیلی از جاهای دیگه در فیلیپین که مثل اندونزی در مثلث مرجانی قرار گرفتند و جزیره Malapascua که جزیره ای کوچک در نزدیکیه ساحل Cebu مجموعه ای بی نظیر ترین کوسه ها و 500 گونه مختلف از انواع مرجان های سخت و نرم خاص رو برای تماشا داره و هر زمانی از سال می تونه برای غواصی و گشت و گذار در اعماق آب ها مناسب باشه.

Palau در جنوب فیلیپین

پالائو در جنوب فیلیپین که به بهشت زیر آب برای غواصان معروفه. جایی که قطعا از تماشا این همه شگفتی و تماشای ناشناخته ها و انواع ماهی ها، دلفین ها و صخره های مرجانی حیرت زده میشید.

Silfra Gap در ایسلند

غواصی در ایسلند یکی از مهم ترین مقاصد مجذوب نماینده برای کسانی که دوست دارند بیشتر با جهانی زیر آب آشنا بشن و زیباترین چشم انداز های متفاوتی از جهانیی متفاوت و با دیواره های صخره ای در اعماق شفاف ترین آب های جهان از نزدیک ببینند. بعلاوه در ایسلند علاوه بر سیفرا می تونید از مکان های دیگه هم منطقه ها ساحلی شمال آتنانتیک رو کشف کنید و ورود آب های داغ معدنی به آب های سرد اقیانوس رو مشاهده کنید.

پارک ملی Similans در تایلند

از برترین مقاصد جهان برای غواصی در تایلند که در Khao Lak در پوکت قرار داره و جزایر زیادی هم اطراف اون قرار گرفته که به راحتی می تونید با یک قایق به اون ها دسترسی داشته باشید. بهتره بدونید که برترین زمان برای غواصی در اون از ماه اکتبر تا می به حساب میاد.

Sipadan / Mabul در مالزی

دو جزیره حیرت انگیز برای غواصی در مالزی، پر از مجذوب نمایندهیت های عجیب که برترین مکان برای عکاسی از جهانی درون آب و شگفتی های اون هم به حساب میاد.

USAT Liberty در بالی اندونزی

مکانی که شاید برترین گزینه برای عکاسی در کنار گونه های مجذوب نماینده و ناشناخته مرجان ها و شقایق های دریایی در بازمانده های خرابه های از سال های پیش باشه که اطراف اون ماهی های کوچک بزرگ در حال شنا کردن هستند. میزان میزان خرابه ها از 9 تا 30 متره و هر فرد با هر مهارتی در غواصی می تونه از اون تماشا کنه و حس اکتشاف و کنجکاوی شمارو هر لحظه بیشتر به سمت جلو پیش میبره…

جزیره داروین(Darwin Island) در گالاپاگوس

آب های این جزیره با داشتن 20 درصد از زندگی مرجانی مجذوب نمایندهیت های زیادی برای غواصان دارند. کوسه های از اوخر ژوئن تا اکتبر، لاکپشت ها، شیر های دریایی و پنگوئن ها چیز هایی هستند که با غواصی در این جزیره می تونید از اون ها تماشا کنید و یکی از برترین مقاصد برای کسانی که میخوان یک تعطیلات فوق العاده در کنار برترین تجربه غواصی داشته باشند، به حساب میاد.

حفره بزرگ آبی در بلیز (Belize)

حفره ای عمیق، وسیع و بزرگ که در اصل زیستگاه کوسه ها به حساب میاد و در اون می تونید از استالاگمیت ها و تماشای های مجذوب نماینده داخل آب تماشا کنید و از تماشا ماه ها و موجودات آبزی منحصر به فردی که در اون زندگی می نمایند نهایت لذت رو ببرید. در این حفره می تونید از انواع مرجان های فوق العاده تماشای هم تماشا کنید. عمق این خفره آبی حدود 143 متره و برترین زمان برای غواصی در اون از آوریل تا ژوئن به حساب میاد.

انتشار: 1 خرداد 1402 بروزرسانی: 11 خرداد 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 894

به "مقاصدی گردشگری دنیا که برای غواصی مناسب هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاصدی گردشگری دنیا که برای غواصی مناسب هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید