شرایط ورود به کالج های کانادا

ثبت نام در کالج های کانادا یکی از راه های گرفتن ویزای تحصیلی کانادا است. کالج ها آموزش های لازم را به شما می دهند تا یا وارد بازار کار شوید یا در دانشگاه به تحصیل ادامه دهید. برای ورود به کالج های کانادا باید شرایط مشخصی داشته باشید.

شرایط ورود به کالج های کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: برای تحصیل در کالج های کانادا شرط سنی‌ وجود ندارد. شما با هر سنی می‌توانید از کالج های کانادا پذیرش بگیرید و در آن‌ها درس بخوانید. البته شرط سنی ممکن است هنگام اخذ ویزای تحصیلی کانادا از سوی سفارت این کشور بررسی شود. بهتر است شرط سنی را هنگام اقدام برای پذیرش کالج کانادا و اخذ ویزا در نظر بگیرید.

شما باید به یکی از دو زبان رایج کانادا یعنی فرانسه و انگلیسی، مسلط باشید. میزان سطح تسلط شما معمولا با آزمون‌های رسمی و جهانی معروف بررسی می شود. مثلا در زبان انگلیسی شما باید نمره تافل و یا آیتلس قابل قبولی داشته باشد تا بتوانید در کالج های کانادا تحصیل کنید.

داشتن تمکن مالی از شرایط اخذ ویزای تحصیلی کانادا و مهاجرت به این کشور است. شما برای تحصیل در کالج های کانادا در سال 2020 باید بین 6 تا 20 هزار دلار هزینه کنید که مبلغی قابل توجه است. در نتیجه بهتر است برای تامین هزینه‌ زندگی دانشجویی و پرداخت شهریه کالج از تمکن مالی بهره‌مند باشید.

در میان شرایط ثبت نام در کالج های کانادا ریز نمرات تحصیلی نقش برجسته ای دارند. هر چه نمرات تحصیلی شما بیش‌تر باشد، مسیر پذیرش در کالج های کانادا هموارتر است. بسیاری از کالج های دولتی کانادا معدل هفتاد درصد را معیار پذیرش دانشجو و یا هنرجو قرار می‌دهند.

سیستم آموزشی کانادا برای هر یک از موارد بالا از شما مستندات و مدارکی می خواهد که معمولا از آن به عنوان مدارک پذیرش در کالج های کانادا یاد می‌شود. جز این موارد لازم، توانایی‌های شما مرتبط با رشته تحصیلی‌تان، می‌تواند در اخذ پذیرش تاثیرگذار باشد. برای اثبات این توانایی‌ها نیز باید مدارک محکمی ارائه دهید.

انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 193

به "شرایط ورود به کالج های کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "شرایط ورود به کالج های کانادا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط ورود به کالج های کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید