معرفی سواحل مشهور برزیل

برزیل کشوری پهناور در آمریکای جنوبی است که با داشتن بیش از 7400 کیلومتر خط ساحلی، از زیباترین سواحل جهان برخوردار است. سواحل برزیل از نظر تنوع و زیبایی شناسی بی نظیر هستند و برای انواع سلیقه ها چیزی برای ارائه دارند. از سواحل شهری پر جنب و جوش گرفته تا سواحل بکر و خلوت، هر آنچه را که از یک ساحل ایده آل انتظار دارید می توانید در برزیل پیدا کنید.

معرفی سواحل مشهور برزیل

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: ساحل کوپاکابانا (Copacabana)

ساحل کوپاکابانا یکی از مشهورترین سواحل جهان است که در شهر ریودوژانیرو قرار دارد. این ساحل 4 کیلومتری با منظره‌ی خیره‌کننده‌ی کوه کوکودا و مجسمه‌ی مسیح منجی، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری برزیل است.

در ساحل کوپاکابانا می‌توانید به شنا، آفتاب گرفتن، موج‌سواری، فوتبال ساحلی و والیبال ساحلی مشغول شوید. همچنین، کافه‌ها و رستوران‌های فراوانی در امتداد ساحل قرار دارند که می‌توانید از صرف غذا و نوشیدنی در آن‌ها لذت ببرید.

ساحل ایپانما (Ipanema)

ساحل ایپانما در همسایگی ساحل کوپاکابانا قرار دارد و به خاطر جو آرامش‌بخش و فضای هنری خود شهرت دارد. این ساحل 2.6 کیلومتری با شن‌های سفید و آب‌های کریستالی، یکی از محبوب‌ترین سواحل ریودوژانیرو در بین محلی‌ها و گردشگران است.

در ساحل ایپانما می‌توانید به شنا، آفتاب گرفتن، موج‌سواری، فوتبال ساحلی و والیبال ساحلی مشغول شوید. همچنین، کافه‌ها و رستوران‌های فراوانی در امتداد ساحل قرار دارند که می‌توانید از صرف غذا و نوشیدنی در آن‌ها لذت ببرید.

ساحل ژریکوآکوآرا (Jericoacoara)

ساحل ژریکوآکوآرا در شمال شرقی برزیل، یکی از زیباترین سواحل جهان به شمار می‌رود. این ساحل با شن‌های سفید، آب‌های شفاف و تپه‌های شنی سرخ رنگ، مقصدی عالی برای استراحت و آرامش است.

در ساحل ژریکوآکوآرا می‌توانید به شنا، آفتاب گرفتن، موج‌سواری، کایت‌سورفینگ و بادسواری مشغول شوید. همچنین، می‌توانید به تماشای غروب خورشید از بالای تپه‌های شنی سرخ رنگ بپردازید که منظره‌ای بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی را در مقابل چشمان شما به نمایش خواهد گذاشت.

ساحل لنکوئیس ماراننسس (Lençóis Maranhenses)

ساحل لنکوئیس ماراننسس در شمال شرقی برزیل، یکی از منحصربه‌فردترین سواحل جهان است. این ساحل پوشیده از تپه‌های شنی سفید رنگ است که در فصل بارندگی به دریاچه‌های کوچک و کم‌عمق تبدیل می‌شوند.

در ساحل لنکوئیس ماراننسس می‌توانید به شنا، قایق‌سواری و پیاده‌روی در میان تپه‌های شنی بپردازید. همچنین، می‌توانید از تماشای منظره‌ی خیره‌کننده‌ی این ساحل از بالای هوا لذت ببرید.

ساحل فرناندو دی نورونا (Fernando de Noronha)

جزیره‌ی فرناندو دی نورونا در اقیانوس اطلس جنوبی، واقع در 354 کیلومتری سواحل شمال شرقی برزیل، یکی از زیباترین جزایر جهان به شمار می‌رود. این جزیره با سواحل بکر، آب‌های کریستالی و حیات وحش غنی خود، مقصدی عالی برای عاشقان طبیعت است.

در جزیره‌ی فرناندو دی نورونا می‌توانید به شنا، آفتاب گرفتن، موج‌سواری، غواصی و اسنورکلینگ مشغول شوید. همچنین، می‌توانید از تماشای حیات وحش غنی این جزیره، از جمله دلفین‌ها، لاک‌پشت‌های دریایی و پرندگان مختلف لذت ببرید.

ساحل بایا دو سانچو (Baia do Sancho)

ساحل بایا دو سانچو در جزیره‌ی فرناندو دی نورونا قرار دارد و به عنوان یکی از زیباترین سواحل جهان شناخته می‌شود. این ساحل با شن‌های سفید، آب‌های کریستالی و صخره‌های عظیم، مقصدی عالی برای استراحت و آرامش است.

ساحل گرند ایلها (Ilha Grande)

ساحل گرند ایلها در جزیره گرند ایلها در ایالت ریودوژانیرو واقع شده است. این جزیره زیبا دارای سواحل بکر و خلوت زیادی است که می توانید از آنها لذت ببرید. گرند ایلها همچنین دارای آبشارها، جنگل های بارانی و حیات وحش متنوعی است. این ساحل مکانی عالی برای استراحت و relaxation و لذت بردن از طبیعت است.

ساحل جری کوآ کوآرا (Jericoacoara)

ساحل جری کوآ کوآرا در ایالت سئارا در شمال شرقی برزیل واقع شده است. این ساحل به دلیل شن های سفید، آب های شفاف و تپه های شنی عظیم خود شناخته شده است. جری کوآ کوآرا مکانی عالی برای آفتاب گرفتن، شنا کردن، موج سواری، کایت سواری و بادسواری است. همچنین، در این ساحل، رستوران ها، کافه ها و مغازه های زیادی وجود دارد که می توانید از آنها لذت ببرید.

سواحل فلوریانوپلیس (Florianopolis)

فلوریانوپلیس پایتخت ایالت سانتا کاتارینا در جنوب برزیل است. این شهر دارای بیش از 42 ساحل است که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. برخی از محبوب ترین سواحل فلوریانوپلیس عبارتند از: ساحل Joaquina، ساحل Campeche، ساحل Mole و ساحل Barra da Lagoa. فلوریانوپلیس مکانی عالی برای موج سواری، کایت سواری، بادسواری و سایر فعالیت های آبی است. همچنین، در این شهر، رستوران ها، کافه ها و مغازه های زیادی وجود دارد که می توانید از آنها لذت ببرید.

ساحل لوپو هدی (Lopo Hédi)

ساحل لوپو هدی در ایالت ریو گرانده دو نورته در شمال شرقی برزیل واقع شده است. این ساحل به دلیل شن های سفید، آب های شفاف و تپه های شنی عظیم خود شناخته شده است. لوپو هدی مکانی عالی برای آفتاب گرفتن، شنا کردن، موج سواری، کایت سواری و بادسواری است. همچنین، در این ساحل، رستوران ها، کافه ها و مغازه های زیادی وجود دارد که می توانید از آنها لذت ببرید.

ساحل لقبردان (Lençóis Maranhenses)

ساحل لقبردان یک منطقه طبیعی منحصر به فرد در سواحل ایالت مارانها برزیل است. این منطقه دارای تپه های شنی سفید و تالاب های آبی است که در فصل بارندگی ایجاد می شوند. ساحل لقبردان یکی از مقاصد محبوب گردشگران برای شنا، آفتاب گرفتن، قایقرانی و تماشای مناظر زیبای طبیعی است.

ساحل پیپا (Pipa)

ساحل پیپا یک روستای کوچک و آرام در سواحل ایالت ریوگرانده دو نورته برزیل قرار دارد و به خاطر سواحل بکر، آب‌های کریستالی و حیات وحش غنی خود شهرت دارد. این ساحل یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری برزیل در بین دوستداران طبیعت است.

در ساحل پیپا می‌توانید به شنا، آفتاب گرفتن، موج‌سواری، غواصی و اسنورکلینگ مشغول شوید. همچنین، می‌توانید از تماشای حیات وحش غنی این ساحل، از جمله دلفین‌ها، لاک‌پشت‌های دریایی و پرندگان مختلف لذت ببرید.

ساحل موررو د سائو پائولو (Morro de São Paulo)

ساحل موررو د سائو پائولو در جنوب شهر سالوادور در ایالت باهیا قرار دارد. این ساحل با جو آرامش‌بخش و سواحل بکر خود، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری برزیل است.

در ساحل موررو د سائو پائولو می‌توانید به شنا، آفتاب گرفتن، موج‌سواری، کایت‌سورفینگ و بادسواری مشغول شوید. همچنین، می‌توانید به تماشای غروب خورشید از بالای تپه‌های ساحلی بپردازید.

ساحل کامبوکی (Camboinha)

ساحل کامبوکی در جزیره‌ی ایلها گراند در ایالت ریو دو ژانیرو قرار دارد. این ساحل با شن‌های سفید، آب‌های کریستالی و جنگل‌های بارانی سرسبز احاطه شده است، مقصدی عالی برای استراحت و آرامش است.

در ساحل کامبوکی می‌توانید به شنا، آفتاب گرفتن، موج‌سواری، کایت‌سورفینگ و بادسواری مشغول شوید. همچنین، می‌توانید به پیاده‌روی در جنگل‌های بارانی سرسبز اطراف ساحل بپردازید.

ساحل سائو کونرادو (São Conrado)

ساحل سائو کونرادو در جنوب شهر ریودوژانیرو قرار دارد و به خاطر سواحل بکر و جو آرامش‌بخش خود شهرت دارد. این ساحل یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری برزیل در بین افراد ثروتمند و مشهور است.

در ساحل سائو کونرادو می‌توانید به شنا، آفتاب گرفتن، موج‌سواری، کایت‌سورفینگ و بادسواری مشغول شوید. همچنین، می‌توانید از صرف غذا و نوشیدنی در کافه‌ها و رستوران‌های لوکس اطراف ساحل لذت ببرید.

نتیجه‌گیری

برزیل کشوری با سواحل متعدد و متنوع است که هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند. از سواحل شلوغ و پر جنب و جوش ریودوژانیرو تا سواحل بکر و آرامش‌بخش ایلها گراند، در برزیل می‌توانید ساحلی مناسب برای خود پیدا کنید.

در هنگام انتخاب ساحل در برزیل، به عواملی مانند نوع فعالیت‌های مورد علاقه خود، بودجه سفر خود و جو ساحل توجه کنید. اگر به دنبال سواحلی پر جنب و جوش با امکانات رفاهی فراوان هستید، سواحل ریودوژانیرو و سالوادور گزینه‌ی مناسبی برای شما هستند. اگر به دنبال سواحل بکر و آرامش‌بخش هستید، سواحل ایلها گراند و فرناندو دی نورونا گزینه‌ی مناسبی برای شما هستند.

انتشار: 9 مهر 1402 بروزرسانی: 15 مهر 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 1263

به "معرفی سواحل مشهور برزیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی سواحل مشهور برزیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید