6 نکته در مورد سفر مسئولانه در کانادا

کانادا به عنوان یکی از زیباترین و متنوع ترین مقاصد گردشگری شناخته شده است، نمونه ای از اهمیت سفر مسئولانه را به شما نشان میدهد ، جایی که حتی ساده ترین تغییر در گزینه های سفر ما می تواند تأثیر مثبتی در محافظت از شگفتی های طبیعی آن داشته باشد. اینجا جایی است که ما می توانیم به شما کمک کنیم و  جایی که ما را از بسیاری از اپراتورهای دیگر متمایز می کند: ما دانش لازم برای ایجاد یک برنامه سفر سازگار با محیط زیست و رزرو راحت  را داریم. در ادامه، شش متخصص نکات مهم خود را برای سفرهای مسئولانه عنوان کرده اند.

6 نکته در مورد سفر مسئولانه در کانادا
    به گزارش مجری سفرهای گردشگری:
  1. Jade Albert در مورد غذا خوردن در ونکوور میگوید

کانادا باورنکردنی است و با زیبایی طبیعی مشهور خود، جای تعجب نیست که این چنین شرایط پایداری داشته باشد. غذا دوست ها باید از ونکوور در بریتیش کلمبیا دیدن کنند، جایی که بسیاری از رستوران ها و فروشگاه ها حضور دارند. ویژگی های زیادی دارد از جمله امکان تهیه محصول آنها تا محدوده شعاع 100 مایل، تقویت اقتصاد محلی آنها، کاهش اثر کربن دار که باعث قرار گرفتن نام ونکوور به عنوان یکی از بهترین مقاصد غذایی در کره زمین شده است.

اگر به دنبال اقامتی فراموش نشدنی و سازگار با محیط زیست هستید، از هتل Fogo Island Inn در نیوفاندلند دیدن کنید. اقداماتی در جهت پایداری محیط زیست را انجام می دهد، بنابراین می توانید با لذت بردن از تجملات یک هتل پنج ستاره با طبیعت هم هماهنگ شوید.

  1. Mahul Patel از سازگاری با محیط زیست در ونکوور میگوید

 من عاشق ونکوور هستم. نه تنها دارای کمترین میزان کربن از بین شهرهای آمریکای شمالی است بلکه دارای یک برنامه عملی برای تبدیل شدن به "سبزترین شهر" جهان در سال 2020 است و دارای تعداد زیادی هتل، محیط زیست عالی و تورهای دوستدار محیط زیست است.

من توصیه می کنم برای تماشای مناظر و رستوران معتبر Ocean Wise، ARC در The Fairmont Waterfront اقامت داشته باشید. که با ماهیگیر محلی برای اطمینان از تأمین صید و داشتن باغ در پشت بام مخصوص به خود، تضمین میکند که همه چیز تازه سرو می شوند.

من همچنین پیشنهاد می کنم یک تور Eagle Wing را برای تماشای نهنگ رزرو کنید. مستقر در ویکتوریا ست و اولین مجری تور 100٪ نهنگ ها در کانادا است، زیرا کاتاماران آن صدای زیر آب و فرسایش ساحل را کاهش می دهد. این یک راه مناسب برای تجربه و مشاهده این حیوانات شگفت انگیز بدون آسیب رساندن به زیستگاه آنها است.

  1. Emily Carter در مورد غذاهای خانگی در تورنتو میگوید

در تعطیلات اخیر تورنتو، من واقعاً تحت تأثیر محیط زیست و فضای سبز شهر، به ویژه برخی از مشاغل محلی و مهمان نوازی قرار گرفتم. در طول سفرم، در هتل Castle West West Harbor اقامت داشتم و باغ پشت بام آن را دوست داشتم، جایی که آنها گیاهان و سبزیجات می کارند و حتی عسل تولید می کنند. حتما شام آن را که توسط سرآشپز Corbin Tomaszeski تهیه شده است امتحان کنید، همه چیز فصلی، محلی و کاملاً خوشمزه است، انگار مزرعه را روی میز خود آورده اید!.

  1. Alexandra Cronin در مورد حیات وحش میگوید

ورود به Jasper در کوه های راکی ​​از ونکوور یک تجربه کاملا کانادایی است. نه تنها غذاهای خوشمزه مانند ماهی قزل آلا محلی میخورید، بلکه گنبد شیشه ای Gold Leaf Service نیز بهترین مناظر شهر و قله های محاصره کننده آن را پیش چشم شما قرار میدهد

جاسپر که در ابتدای پارک یخی (Icefields Parkway) واقع شده است، یکی از مکانهای مورد علاقه من برای دیدن حیات وحش است، به ویژه در اطراف دریاچه با شکوه Maligne. ناهار بسته بندی شده با خود ببرید و 45 دقیقه جنوب شرقی را به سمت بزرگترین دریاچه طبیعی در کوه های راکی ​​کانادا رانندگی کنید، ایده آل، بارانی و درخشان است. من وقتی رفتم برف آمد، در حین رانندگی سه خرس سیاه را دیدم، همراه با گوزن ها، سنجاب ها و غیره.

  1. Hannah Littlewood از یک ماجراجویی دوستانه در محیط زیست و فضای باز میگوید

کانادا فضای باز بسیار جالبی دارد و در تابستان برای بیرون آمدن و رفتن روی آب با یک قایق بسیار مناسب است. اگر دوست دارید از مسیر اصلی خارج شوید، به Revelstoke بروید ؛ خانه کوه های کلمبیا و دریاچه درخشان Revelstoke اینجا یک پناهگاه واقعی برای ورزش های آبی است.

 اگر عقاب ها، طغیان آبها، آبشارهای زیبا باعث ترشح آدرنالین در شما نمی شوند، خود را به قایق سواری در آب سفید مهمان کنید و سراشیبی رودخانه Illecillewaet را طی کنید. برای استراحت، به پیک نیک بروید و برای یک بعد از ظهر آرام و راحت به دریاچه ویلیامسون بروید و در گرمترین آبهای منطقه غوطه ور شوید.

  1. Sarah Howland از محل اقامت میگوید

 من در چند هتل در کانادا اقامت داشته ام، اما The Fairmont Royal York در تورنتو مورد علاقه من است زیرا از اولین هتل هایی است که کندو تهیه کرده و عسل خود را تولید می کند، این روند در سراسر هتل های زنجیره ای Fairmont برقرار است. من همچنین خوش شانس هستم که در کوهنوردی راکی ​​حضور داشته ام، که نسبت به سفر با ماشین، در حفاطت از محیط زیست تاثیر بیشتری دارد. آنها همچنین از نزدیک با Fairmont همکاری می کنند .

منبع: wanderlust.co.uk
انتشار: 23 خرداد 1400 بروزرسانی: 24 خرداد 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 594

به "6 نکته در مورد سفر مسئولانه در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 نکته در مورد سفر مسئولانه در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید