80 درصد مردم کانادا قصد دارند در سال 2021 به سفر بروند

آیا شما هم قصد دارید در سال جاری به سفر بروید؟ افراد مختلف مقاله ­های کاملی درباره همه گیری ویروس کرونا (COVID-19) و اینکه امکان سفر کردن به این زودی­ها وجود نخواهد داشت، منتشر کرده اند اما با این حال اکثریت کانادایی­ها قصد دارند در سال 2021 به سفر بروند.

80 درصد مردم کانادا قصد دارند در سال 2021 به سفر بروند

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: طبق نظرسنجی اخیر انجام شده توسط انجمن بیمه سلامت سفر کانادا (THIA)، 80 درصد کانادایی­ها قصد دارند در سال 2021 به سفر بروند، اما بیشتر آنها نمی­توانند به این زودی­ها از مرزها عبور کنند.

بررسی­هایی که روی 1000 کانادایی انجام شده نشان می دهد که تنها 53 درصد از کانادایی­ها فقط در صورتی که واکسن COVID-19موجود باشد اقدام به برنامه ریزی سفرهای مرزی می کنند.

طبق اظهار 74 درصد از مسافران، اگر واکسیناسیون انجام نشود شرکت­های حمل و نقل باید اقدام­هایی از این جمله انجام بدهند: « از خطوط هوایی تا قطار، صندلی­ها را یکی درمیان برای نشستن ممنوع کنند و یا کمتر از ظرفیت مسافر سوار کنند تا بتوانند در هر سفر راحت باشند و فاصله فیزیکی رعایت شود.»

به علاوه کانادایی­ها می خواهند از طرف ارائه دهندگان بیمه سلامت سفر اطمینان حاصل کنند تا در صورت انعقاد قرارداد COVID-19، هنگام مسافرت از آنها و هم سفر­هایشان مراقبت خواهد شد . اکثریت آنها یا بهتر بگوییم شصت و دو درصد پاسخ دهندگان چنین احساسی دارند.

ویل مک الیر، مدیر اجرایی و سخنگوی THIA می­گوید: «در اوایل همه گیری بیماری، سفرهای تفریحی ماه مارس مختل شدند و در نتیجه آن، صنعت بیمه خدمات درمانی مسافرتی پیشرفت زیادی داشت. تنها منبع کمک به مسافرانی که تلاش می­کنند به کشورشان برگردند، مراکز حمایتی هستند.»

«صنعت بیمه سفر پاسخگوی مسافران متقاضی بیمه است. تعداد روز افزونی از اعضای ما، در بیمه نامه ­های خود یا به عنوان یک بیمه کننده، به طور تخصصی COVID-19 را پوشش می دهند. بسیاری از شرکت­ها منتظرند دولت کانادا قبل از ارائه محصولات جدید بیمه، سطح سه مشاوره سفر را کاهش دهد.»

سفر به خارج از کانادا

بیست و نه درصد از پاسخ دهندگان نظرسنجی مایل به سفر به خارج از کانادا هستند، اما بزرگترین نگرانی آنها مربوط به سالم برگشتن از این سفر است.

از کسانی که گفته اند قصد سفر در سال 2021 را دارند، 25 درصد گفتند که هنگام بازگشت به خانه به سوالات غربالگری COVID-19 پاسخ نادرستی می دهند.

در حال حاضر، دولت کانادا در مورد سفر به خارج از کشور هشدار می دهد. با توجه به بیماری همه گیر COVID-19، دولتهایی که مرزهای خود را به روی گردشگران گشوده اند می توانند به طور ناگهانی محدودیت­های شدید سفر را اعمال کنند. این امر بازگشت به خانه را برای مسافران دشوار می کند. هنوز مشخص نشده که سفر تیم مشاوره دولت چه زمانی لغو یا تغییر داده خواهد شد.

B.C. همچنین محدودیت­های سفر را تشدید کرده است، با این حال، پروازهای داخل و خارج از استان هنوز مجازند و مسافران هنگام بازگشت به خانه نیز باید 14 روز قرنطینه شوند.

توصیه ­های انجمن بیمه سلامت سفر کانادا

THIA توصیه می کند همیشه قبل از رفتن به تعطیلات از قوانین طلایی بیمه سلامت سفر پیروی کنید:

بیمه نامه خود را بشناسید: ارائه دهندگان بیمه برای پاسخگویی به هرگونه سوالی مربوط به بیمه نامه ­ها پرسنلی در دسترس دارند. در مورد گزینه ­های پوشش گسترده COVID-19، به روزرسانی­­های اخیر سیاست­ها یا تغییرات از بیمه گذار خود سوال کنید و در این مورد اطمینان حاصل کنید.

از سلامتی خود آگاه باشید و اگر سوالی داشتید با یک ارائه دهنده خدمات بهداشتی و درمانی مشورت کنید.

در مورد سفر خود آگاهی داشته باشید: چه مدت در سفر خواهید بود؟ آیا شما از سرما فراری هستید؟ آیا در طول سال بارها به مسافرت می روید؟ آیا قصد غواصی دارید؟ بیمه نامه ای را پیدا کنید که منحصرا متناسب با سفر شما باشد.

حق و حقوق خود را بشناسید: لایحه حقوق و مسئولیت­ها به کلیه مسافران کانادایی کمک می کند تا هنگام خرید بیمه مسافرتی مطمئن تر عمل کنند، با دانستن اینکه شرکت آنها از حق وحقوق آنها به عنوان یک مشتری حمایت می کند و آنها را از مسئولیت­ها­ی خود آگاه می کند.

انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 500

به "80 درصد مردم کانادا قصد دارند در سال 2021 به سفر بروند" امتیاز دهید

1 کاربر به "80 درصد مردم کانادا قصد دارند در سال 2021 به سفر بروند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "80 درصد مردم کانادا قصد دارند در سال 2021 به سفر بروند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید