ترودو می گوید که ممکن است کانادایی ها بتوانند تابستان امسال دوباره به خارج از کشور سفر کنند

با داشتن مدارکی مبنی بر تزریق واکسن و یا بدون آن، به نظر می رسد کانادایی ها سرانجام پس از بیش از یک سال در خانه ماندن، بتوانند در تابستان امسال دوباره سفرهای بین المللی خود را از سر بگیرند.

ترودو می گوید که ممکن است کانادایی ها بتوانند تابستان امسال دوباره به خارج از کشور سفر کنند

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: نخست وزیر Justin Trudeau روز سه شنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی در اتاوا بارقه ای از امید را نشان داد و در مورد اینکه چه نوع اسنادی برای سفر در آینده، چه به کانادا و چه خارج از کانادا لازم است، صحبت کرد.

هیچ چیز مشخصی در مورد این موضوع هنوز تصمیم گیری نشده است (یا حداقل در مورد آن صحبت نشده است)، اما ترودو گفته است که دولت وی در حال مذاکره با کشورهای دیگر است تا مدارکی به عنوان "گذرنامه واکسن" تهیه و ارائه شود

ترودو در جمع خبرنگاران گفت: "منطقی است که ما در مورد اثبات واکسیناسیون یا گواهینامه واکسن با سراسر دنیا همسو شویم."

وی افزود: "ما هم اکنون در حال انجام صحبت با متحدانمان هستیم، به ویژه اروپا. اما در نهایت، هر کشوری خود تعیین می کند چه الزاماتی را از مسافران ورودی انتظار دارند."

ترودو می گوید که کانادا به دنبال همسویی با کشورهای متحد است و بسیار دقیق به راه حل های آینده نگاه می کند، اما اشاره کرد که نمی تواند به جای ایالات متحده صحبت کند و بگوید آنها چه الزاماتی را برای ورود مسافران در نظر خواهند گرفت

در هر صورت، او پیش بینی می کند که اگر همه چیز خوب پیش رود کانادایی ها سفرهای خود را در این تابستان آغاز می کنند.

اما فعلا نه.

نخست وزیر روز سه شنبه در حالی که نقاطی در سراسر کشور به نبرد با شیوع نوع جدید COVID-19 ادامه می دهند، تأکید کرد: "اکنون زمان سفر نیست". "همه ما امیدواریم که بتوانیم در ماه های آینده به حالت عادی برگردیم و دوباره سفر را شروع کنیم اما واقعیت این است که ما هنوز به آن نقطه نرسیده ایم."

ترودو گفت: "ما هنوز در موج سوم هستیم." وی ادامه داد: "ما هنوز باید در سراسر این کشور واکسیناسیون را انجام دهیم و تعداد مبتلایان را کاهش دهیم."

انتشار: 18 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 520

به "ترودو می گوید که ممکن است کانادایی ها بتوانند تابستان امسال دوباره به خارج از کشور سفر کنند" امتیاز دهید

1 کاربر به "ترودو می گوید که ممکن است کانادایی ها بتوانند تابستان امسال دوباره به خارج از کشور سفر کنند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترودو می گوید که ممکن است کانادایی ها بتوانند تابستان امسال دوباره به خارج از کشور سفر کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید